'' Centraal Bureau Van De Statistiek ''

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Goedendag,

Ik kwam op het idee om elke maandag een aantal statistieken te posten van wereld 9 aangezien ik deze fulltime ga spelen. Ik heb het dan over de volgende punten:

- Top 20 stammen
- Spelers
- Verslagentegenstanders aanval
- Verslagentegenstanders verdediging
- Verslagentegenstanders totaal
- Verslagentegenstanders stammen aanval
- Verslagentegenstanders stammen verdediging
- Verslagentegenstanders stammen totaal

Later zullen hier ook nog een aantal continentale plaatjes te voorschijn komen alleen daar is het nu nog te vroeg voor.

Voor de rest mag je lekker discussieren.

Top 20 stammen:

2vmj91x.jpg

Spelers:

2akila1.jpg

Verslagentegenstanders aanval:

xgllky.jpg

Verslagentegenstanders verdediging:

2dip095.jpg

Verslagentegenstanders totaal:

2dip095.jpg

Verslagentegenstanders stammen aanval:

iduj2b.jpg

Verslagentegenstanders stammen verdediging:

2mxlk3p.jpg

Verslagentegenstanders stammen totaal:

33mrbpe.jpg

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Niet op elkaar gaan reageren, gewoon een gezellige en zinvolle discussie van maken.

Later als de wereld zich verder zal vorderen zal ik ook af en toe wat kaartjes posten.

Gegroet,

Scamander!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
suc6 ;)

maar wat is het doel nou eigenlijk?

voorspellen wat er gaat gebeuren of het gewoon bijhouden?
 

DeletedUser

Guest
suc6 ;)

maar wat is het doel nou eigenlijk?

voorspellen wat er gaat gebeuren of het gewoon bijhouden?

Het doel is jullie te informeren en misschien dat er hele vreemde verschuivingen zullen zijn, en dan kan je hier over discussieren. Ook mag je je verwachtingen van dingen hier neerzetten.
 

DeletedUser

Guest
ik verwacht over een tijdje dat Cobra op 1 staat en star* op 2 :D

aslan blijft bovenaan bij verslagen tegenstanders als aanvaller, evenals Cobra bij de stammen :cool:

mijn voorspelling iig
 

DeletedUser

Guest
Het doel is jullie te informeren en misschien dat er hele vreemde verschuivingen zullen zijn, en dan kan je hier over discussieren. Ook mag je je verwachtingen van dingen hier neerzetten.

Kun je ze misschien in spoilers zetten?

Bijvoorbeeld:

xxx

xxx

Maakt het iets overzichtelijker. ;)
 

DeletedUser

Guest
Goedendag,


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Niet op elkaar gaan reageren, gewoon een gezellige en zinvolle discussie van maken.

Later als de wereld zich verder zal vorderen zal ik ook af en toe wat kaartjes posten.

Gegroet,

Scamander!

Niet om je post af te breken ofzo maar hoe wil je dat er we er een zinvolle discussie van maken als we niet op elkaar mogen reageren?:rolleyes:

Cobra gaat het zeker nog even goed doen denk ik maar die stats zeggen nog niet veel.
Ook hier kunnen we nu nog niet veel op zeggen, en gaan we dus weer moeten gissen, terwijl we dat binnenkort toch allemaal zullen zien.
 

DeletedUser

Guest
maar wat is hier precies anders aan ten opzichte van dit topic behavle dat er een paar statistieken extra bij zijn?

overigens staan bij verslagen tegenstanders totaal het verkeerde lijstje, is hetzelfde als die van verdediging.
 

DeletedUser

Guest
Niet om je post af te breken ofzo maar hoe wil je dat er we er een zinvolle discussie van maken als we niet op elkaar mogen reageren?:rolleyes:

Cobra gaat het zeker nog even goed doen denk ik maar die stats zeggen nog niet veel.
Ook hier kunnen we nu nog niet veel op zeggen, en gaan we dus weer moeten gissen, terwijl we dat binnenkort toch allemaal zullen zien.

Je mag wel reageren, maar niet offtopic gaan. Dat het persoonlijk gaat worden.
 

DeletedUser

Guest
Die heb ik over het hoofd gezien, is nog al inactief, mijne is uitgebreider.

Hij is niet uitgebreider, er staat alleen 'verslagen tegenstanders totaal' bij:rolleyes:.

Er is trouwens weeer tijd voor een update in het andere topic. Het is weer maandag.
 

DeletedUser

Guest
Hij is niet uitgebreider, er staat alleen 'verslagen tegenstanders totaal' bij:rolleyes:.

Er is trouwens weeer tijd voor een update in het andere topic. Het is weer maandag.

Dan is hij dus wel uitgebreider!:). Maar laten we gewoon weer ontopic gaan!:)
 

DeletedUser

Guest
Die heb ik over het hoofd gezien, is nog al inactief, mijne is uitgebreider.

hij wil het elke week updaten (vaker is ook een beetje onnodig) vandaag is het weer update dag dus hoe kom je erbij om het inactief te verklaren? en als je graag meer statistieken erbij wilt kan je toch gewoon aan nomo vragen of hij die erbij wil zetten? sorry hoor maar ik vind dit nogal respectloos tegenover nomo
 

DeletedUser

Guest
hij wil het elke week updaten (vaker is ook een beetje onnodig) vandaag is het weer update dag dus hoe kom je erbij om het inactief te verklaren? en als je graag meer statistieken erbij wilt kan je toch gewoon aan nomo vragen of hij die erbij wil zetten? sorry hoor maar ik vind dit nogal respectloos tegenover nomo

Het is echt volkomen dat ik het topic over het hoofd heb gezien. Inactief bedoel ik dat er weinig op gereageerd werd/wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan