Cdm is het grootst (tegen de rest)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17568

Guest
Ey newlivez vind je je zelf nou niet een in de steek later of beter gezegt een beetje zielig ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ach ja eigenlijk begrijp ik hem wel [waarheid]egtwaar![/waarheid]

Mijn post was eigenlijk meer als geintje bedoeld, want voor mij heeft het alleen maar voordelen, zo moeten sdm'ers zich daarop concentreren en dus niet op mij..

Net voordat groundus verlaten werd stond mijn account ook op wissen, Ik heb toen iedereen verwijderd uit mijn msn lijst en sommige nog steeds niet weer terug ingevoegd (proxis2;))

Maar soms word het spelletje nou eenmaal even te veel wanneer het niet goed gaat in het leven buiten tribalwars (ja die is er al capone;)), maar uiteindelijk begon het weer te kriebelen en ben ik weer gaan spelen, helaas voor mijn buren ook weer overactief, maar dat zal vanzelf weer gaan afzakken:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kom op zeg, het is toch zijn account en hij mag er mee doen wat hij wil, is niet aan jullie om daarover te oordelen.:rolleyes:

Verder is dit een topic over CdM. Newlivez is gestopt met TW, speelt hier dus ook niet meer en al helemaal niet in CdM. Zeuren over dat hij zijn account heeft gewist zal vanaf nu worden bestraft met infractions.

Ciao
 

DeletedUser7533

Guest
Kom op zeg, het is toch zijn account en hij mag er mee doen wat hij wil, is niet aan jullie om daarover te oordelen.:rolleyes:

helemaal mee eens.

Verder is dit een topic over CdM. Newlivez is gestopt met TW, speelt hier dus ook niet meer en al helemaal niet in CdM. Zeuren over dat hij zijn account heeft gewist zal vanaf nu worden bestraft met infractions.

Ciao

CdM is niet meer en komt ook niet terug.
zoals al meerdere keren gezecht kan dit topic dus dicht (is dat gezeur gelijk over).
 

DeletedUser

Guest
klopt inderdaad, als ik het goed gelezen heb is het nu SdM. Als jullie daarover willen babbelen maken jullie maar een nieuw topic aan! :)

*Closed*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan