- Reactiescore
- 2.505
Beste spelers,
Casual 9 is gestart. Je zal zien dat geen van de resultaten van de enquête is opgenomen in deze casual. Ik licht jullie graag toe waarom:
) Mocht je hier een pop-up voor krijgen raad ik jullie allemaal aan deze in te vullen.
Duckje
Community Manager
Casual 9 is gestart. Je zal zien dat geen van de resultaten van de enquête is opgenomen in deze casual. Ik licht jullie graag toe waarom:
- InnoGames telt verschillende Casual werelden over het volledige spectrum van al zijn markten. Naast dat ze zelf tevredenheidsenquêtes uitvoeren is het ook zo bedoeld om deze werelden zo gelijk mogelijk te houden. Als Community Manager kan ik voor Casual werelden bijna tot geen instellingen wijzigen. Dit is gelimiteerd tot: Kerk of geen kerk; aantal stamleden; start van automatisatieprocedure.
- Volledige Inventaris niet meenemen
- Dit is een wijziging die opgegooid en besproken is binnen InnoGames maar waar er noch vanuit andere communities noch vanuit het development team echte ondersteuning voor is. Wel zal nogmaals bekeken worden of er niet een verdere limiet moet komen op welke items wel en niet mee mogen om het competitief voordeel te verminderen. Echter blijft het originele standpunt zo dat een casual bedoeld is voor minder ervaren spelers, spelers die mogelijk wel hard gewerkt hebben voor items. Het is daar waar een balans gezocht moet worden.
- Aantal barbarendorpen verhogen
- Op dit moment worden alle casuals gestart met, per startende speler, 3.5 gewoon barbarendorp en 0.5 bonusdorp. Dit is de enige instelling die ik nog hoop verhoogd te krijgen maar die ik zelf niet kan aanpassen.
- Gelijk uitgebouwd dorp
- Ook hier is InnoGames en andere CM's van overtuigd dat een casual bedoeld is om dorpen te verplaatsen en niet met een gewoon dorp te starten. Dit is een instelling voor Classics / speciale werelden maar niet voor Casual
Duckje
Community Manager