[Speeltopic] Carthago versus Rome

DeletedUser

Guest
Veel plezier allemaal! En op een leuk potje! Proost!

Hopen dat je dit potje eens jezelf niet verdacht gaat maken, stel je bent weer goed.

Ice sCream, ik ga eens op jou stemmen. Quechua was de laatste potjes soms nogal ongelukkig. Kahvi is veels te wispelturig. Sterke actieve speler met inhoud. Perfecte kandidaat in mijn ogen.

Thanks, aan mijn activiteit zal het in ieder geval niet liggen!

Om eerlijk te zijn heb ik dat niet opgemerkt dat Quechua wat 'ongelukkig was', wellicht vorig potje aangezien hij welp was maar verder niet echt.
 

DeletedUser

Guest
Ook voor mij is het lang geleden dat ik nog eens gespeeld.
Ik heb er zin in, mooie instellingen en een mooie deelnemerslijst. :)

Ik stel mezelf bij deze ook meteen beschikbaar om burgemeester te worden.
Ik heb inmiddels al aardig wat ervaring met het spelen van Weerwolven van Wakkerdam.
Ik ben heel gemotiveerd om dit potje de wolven te ontmaskeren en heb zeker vanaf vrijdag tijd zat.

Ik zie dat Lollie zich ook beschikbaar stelt om burgemeester te worden.
Ik ken Lollie als een actieve en goede wolvenjager, bij deze mijn stem op hem.

Lollie-nator12

Gebaseerd op bovenstaand stukje: Svennieboys.

Opvallend dat je op hem stemt op basis van bovenstaand stukje, op mij komt dat juist niet heel sterk over om eerlijk te zijn. Ik zie, ik heb, ik ben, ik ken... dit had capricorno ook kunnen schrijven, met alle respect. Wat vind je hier zo sterk aan dan? Dat hij aardig wat ervaring heeft? Dan kun je net zo goed op een speler als Quechua of Kahvi stemmen.
 

DeletedUser62766

Guest
Ice sCream, ik ga eens op jou stemmen. Quechua was de laatste potjes soms nogal ongelukkig. Kahvi is veels te wispelturig. Sterke actieve speler met inhoud. Perfecte kandidaat in mijn ogen.

Ik ga hierin mee. Ice Scream krijgt mijn stem. Ik vind dat Quechua niet meer zo goed speelt als een potje of 10 geleden.

Overigens, netwerken staat aan dus mochten er mensen zijn die met me willen overleggen, stuur me even een berichtje op skype. (of voeg me eerst even toe: reversistence)
 

DeletedUser

Guest
Hopen dat je dit potje eens jezelf niet verdacht gaat maken, stel je bent weer goed.



Thanks, aan mijn activiteit zal het in ieder geval niet liggen!

Om eerlijk te zijn heb ik dat niet opgemerkt dat Quechua wat 'ongelukkig was', wellicht vorig potje aangezien hij welp was maar verder niet echt.

Goh, ik doel meer op foute keuzes maken. Compleet fout zitten met theorieën etcetera. Natuurlijk makkelijk praten achteraf. Maar iets dat me wel opviel laatste 2 potjes die ik meedeed.
 

DeletedUser32020

Guest
Voor zover ik weet stemmen de meesten toch op iemand met ervaring die actief speelt? 'k zou niet weten wat vorige potjes daar dan mee te maken hebben.

Ik zal Prada niet bedanken wegens het idee dat het niet leuk is om gebanned te worden, ik denk dat dit z'n tweede keer in een rij is bij een potje maar 'k ben wel blij om te kunnen mee doen :)

Als Simeco zo actief gaat spelen als vorig potje mag ie gerust m'n BM stem hebben.

Jij begint. Ik schop enkel je redenatie onderuit omdat ik graag zie dat iedereen een weloverwogen BM-stem plaatst.
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal. Op een mooie ronde. Ikzelf stem op Bappos for major.
 

DeletedUser

Guest
^ Reden is dat hij mijn co is op w33. Totaal niet spelgerelateerd dus maar goed :).
 

DeletedUser18987

Guest
^ Reden is dat hij mijn co is op w33. Totaal niet spelgerelateerd dus maar goed :).

Dit vind ik wel erg vreemde post, zeker voor een ervaren speler als Roboro.
Op Bappos stemmen is helemaal niet raar maar om deze reden toe te voegen in een nieuwe post, slaat helemaal nergens op.
Erg vreemd gedrag.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik wel erg vreemde post, zeker voor een ervaren speler als Roboro.
Op Bappos stemmen is helemaal niet raar maar om deze reden toe te voegen in een nieuwe post, slaat helemaal nergens op.
Erg vreemd gedrag.

Onzin natuurlijk om mij hierom verdacht te gaan maken. Ik geef mijn reden omdat ik het altijd prettig vind dat anderen dat ook doen en ik dat zelf vergeten was. Wat is daar nou weer vreemd aan?

Wat ik vreemder vind, is dat je mij probeert te beschuldigen met zo'n drogreden.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik stem Roboro dan, puur omdat ik dan ook op mezelf stem eigenlijk aangezien ik op Roboro speel.
 

DeletedUser16768

Guest
Hopen dat je dit potje eens jezelf niet verdacht gaat maken, stel je bent weer goed.



Thanks, aan mijn activiteit zal het in ieder geval niet liggen!

Om eerlijk te zijn heb ik dat niet opgemerkt dat Quechua wat 'ongelukkig was', wellicht vorig potje aangezien hij welp was maar verder niet echt.

Opvallend dat je op hem stemt op basis van bovenstaand stukje, op mij komt dat juist niet heel sterk over om eerlijk te zijn. Ik zie, ik heb, ik ben, ik ken... dit had capricorno ook kunnen schrijven, met alle respect. Wat vind je hier zo sterk aan dan? Dat hij aardig wat ervaring heeft? Dan kun je net zo goed op een speler als Quechua of Kahvi stemmen.

Waarom denk je dat hij goedje is?

Jij dacht: ik begin goed met 3 posts achter elkaar?
 
Reactiescore
1.804
Succes jongens alle BM stemmen mogen naar mij natuurlijk :):)

*verdeelt
Ga je al je posts in dit lettertype doen? :D

-> ik heb nu trouwens mijn rol.
Waarom vind je dat het vermelden waard?
Nou, mijn eerste potje in -weet ik veel- 80 potjes? En de spelleider heeft de meeste posts :D.
Ik stel mij natuurlijk kandidaat als BM, maar sportief als ik ben wens ik wolvenjager Quechua ook een goede run!
Waarom noem jij Chris wolvenjager? Is dit een verspreking?
Zo ben benieuwd wat dit potje gaat brengen. Succes allemaal.
Simeco
:):)
Simeco was in het vorige potje infectiewolf.
Onjuist.
Arbeitman omdat hij me goedje lijkt.
Dat is wel vrij snel nee? Waarom lijkt hij jou goedje?
Ik ga hierin mee. Ice Scream krijgt mijn stem. Ik vind dat Quechua niet meer zo goed speelt als een potje of 10 geleden.

Overigens, netwerken staat aan dus mochten er mensen zijn die met me willen overleggen, stuur me even een berichtje op skype. (of voeg me eerst even toe: reversistence)
Meelopen op een BM stem op de eerste dag opmerkelijk
 

DeletedUser62766

Guest
Succes jongens alle BM stemmen mogen naar mij natuurlijk :):)


Waarom vind je dat het vermelden waard?

Waarom noem jij Chris wolvenjager? Is dit een verspreking?

:):)

Onjuist.

Dat is wel vrij snel nee? Waarom lijkt hij jou goedje?

Meelopen op een BM stem op de eerste dag opmerkelijk

Ik stem wel vaker op Ice Scream hoor. Dit opmerkelijk vinden opmerkelijk.
 
Reactiescore
1.804
Leuk maar ik vraag me af waarom je dat dan verantwoordt door te zeggen 'ik ga hierin mee' ;);)
 
Bovenaan