Carboneke Against the World! :O

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser35477

Guest
Mahatma, je bent gewoon zielig!

Zo, de toon van mijn post is gezet.. Het enige dat ik je geef is lef, nog een beetje althans, omdat je hier nog komt na het openen van zo'n topic.
Daarnaast vind ik je eigenlijk zielig, zoals ik reeds zei.

Volg even mijn gedachtengang, wil je? In een andere topic verkondig je dat carboneke pro-interner is, geen skills heeft, een flop ODA-heeft, .. En daarna zeg je indirect dat je het alleen niet aankan, dus dat je 'the World' nodig hebt om hem aan te kunnen? Je beginpost heeft wat weg van die van Beurre: omgekeerde propaganda!

Dat internen doet hij in ieder geval beter dan jou: het bracht hem in de top 10, jij staat momenteel op rang 33, en maak de kat wijs dat jij je fair-share interns niet gehad hebt.

Iemand aanvallen op het AF keur ik niet af.. In tegendeel, zo'n dingen zijn leuk en tof, en je krijgt er aanzien door.. Maar de manier waarop jij het doet? Je pakt een speler aan die je op het AF niet ziet en zich dus niet komt verdedigen? Way to go!


Nu kán jij proberen mij af te kraken en terug te pakken.. Ga je gang! Ik ben er klaar voor, maar houd er rekening mee dat ik incasseer en terugsla, en aanwezig ben op het AF. Ik ben dit topic niet begonnen; ik geef gewoon mijn ongezouten mening.

Ik ga echt niet lopen huilen omdat je goed bent in woorden? :rolleyes:
Je weet zelf ook wel dat je in W8 geen drol voorsteld, je hebt gewoon de tegenstand nog niet gehad.. Kruip nu maar weer in je mandje.
 

DeletedUser22017

Guest
Ik ga echt niet lopen huilen omdat je goed bent in woorden? :rolleyes:
Je weet zelf ook wel dat je in W8 geen drol voorsteld, je hebt gewoon de tegenstand nog niet gehad.. Kruip nu maar weer in je mandje.

Ik stel in geen enkele wereld iets voor.. :(
Best wel spijtig, maar ik kan er mee leven. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan, daar moet je mij niet over inlichten. Vraag Michel-03 of de aanval lukt en de oude GrapeXX hoe ik het er vanaf breng ivm snipen, dan weet je genoeg. ;)
En, natuurlijk ben ik blij dat ik verbaal ook mijn mannetje kan staan! :cool:
 

DeletedUser

Guest
haha niet alleen 2 spelers

EU-TL, TAoW+TL-EU zijn al meer als 3 maanden carboneke en co aan het edelen

dan blijft het op 1 speler. heb ik nooit eerder gezien dat een stam een topic maakt over een speler die ze aanvallen.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik ga echt niet lopen huilen omdat je goed bent in woorden? :rolleyes:
Je weet zelf ook wel dat je in W8 geen drol voorsteld, je hebt gewoon de tegenstand nog niet gehad.. Kruip nu maar weer in je mandje.

Je bent wel een breedbekkikkertje of niet dan? Zelf zeker ook al de wereld aan tegenstand gehad?:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De muur van de dorpen van zijn interns heeft volgens mij voor de meeste tegenstand gezorgd..
 

DeletedUser16256

Guest
Mahatma, je bent gewoon zielig!

Zo, de toon van mijn post is gezet.. Het enige dat ik je geef is lef, nog een beetje althans, omdat je hier nog komt na het openen van zo'n topic.
Daarnaast vind ik je eigenlijk zielig, zoals ik reeds zei.

Volg even mijn gedachtengang, wil je? In een andere topic verkondig je dat carboneke pro-interner is, geen skills heeft, een flop ODA-heeft, .. En daarna zeg je indirect dat je het alleen niet aankan, dus dat je 'the World' nodig hebt om hem aan te kunnen? Je beginpost heeft wat weg van die van Beurre: omgekeerde propaganda!

Dat internen doet hij in ieder geval beter dan jou: het bracht hem in de top 10, jij staat momenteel op rang 33, en maak de kat wijs dat jij je fair-share interns niet gehad hebt.

Iemand aanvallen op het AF keur ik niet af.. In tegendeel, zo'n dingen zijn leuk en tof, en je krijgt er aanzien door.. Maar de manier waarop jij het doet? Je pakt een speler aan die je op het AF niet ziet en zich dus niet komt verdedigen? Way to go!


Nu kán jij proberen mij af te kraken en terug te pakken.. Ga je gang! Ik ben er klaar voor, maar houd er rekening mee dat ik incasseer en terugsla, en aanwezig ben op het AF. Ik ben dit topic niet begonnen; ik geef gewoon mijn ongezouten mening.

Omgekeerde propaganda.. dus jij wil beweren dat Lux beter is als ViB? Ik kan wel uit ervaring spreken dat dat absoluut niet zo is..
 

DeletedUser22017

Guest
Omgekeerde propaganda.. dus jij wil beweren dat Lux beter is als ViB? Ik kan wel uit ervaring spreken dat dat absoluut niet zo is..

Je beginpost van toen, dat kan je niet ontkennen, deed niets anders uitschijnen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, de liefde tussen LuX en TaoW is ook weer bekoeld ?

Zou erg zijn moest dat vanwege die ene domme rotte appel zijn hoor.
het is nog steeds enkel co.

We kunnen geneog op alex inpraten, maar wat zou er dan gebeuren...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha niet alleen 2 spelers

EU-TL, TAoW+TL-EU zijn al meer als 3 maanden carboneke en co aan het edelen

Side 1:
Tribes:
Players: carboneke

Side 2:
Tribes: TAoW EU-TL TL-EU
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 24
Verschil: 16

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 360,136
Kant 2: 245,669
Verschil: 114,467

image.php


Zijn de laatste 3 maanden, dan doen jullie toch iets verkeerd, zeker als carboneke zo'n grote noob is!
 

DeletedUser

Guest
Mahatma, je bent gewoon zielig!

Zo, de toon van mijn post is gezet.. Het enige dat ik je geef is lef, nog een beetje althans, omdat je hier nog komt na het openen van zo'n topic.
Daarnaast vind ik je eigenlijk zielig, zoals ik reeds zei.

Volg even mijn gedachtengang, wil je? In een andere topic verkondig je dat carboneke pro-interner is, geen skills heeft, een flop ODA-heeft, .. En daarna zeg je indirect dat je het alleen niet aankan, dus dat je 'the World' nodig hebt om hem aan te kunnen? Je beginpost heeft wat weg van die van Beurre: omgekeerde propaganda!

Dat internen doet hij in ieder geval beter dan jou: het bracht hem in de top 10, jij staat momenteel op rang 33, en maak de kat wijs dat jij je fair-share interns niet gehad hebt.

Iemand aanvallen op het AF keur ik niet af.. In tegendeel, zo'n dingen zijn leuk en tof, en je krijgt er aanzien door.. Maar de manier waarop jij het doet? Je pakt een speler aan die je op het AF niet ziet en zich dus niet komt verdedigen? Way to go!


Nu kán jij proberen mij af te kraken en terug te pakken.. Ga je gang! Ik ben er klaar voor, maar houd er rekening mee dat ik incasseer en terugsla, en aanwezig ben op het AF. Ik ben dit topic niet begonnen; ik geef gewoon mijn ongezouten mening.

amen!
 

DeletedUser35939

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: carboneke

Side 2:
Tribes: TAoW EU-TL TL-EU
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 24
Verschil: 16

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 360,136
Kant 2: 245,669
Verschil: 114,467

image.php


Zijn de laatste 3 maanden, dan doen jullie toch iets verkeerd, zeker als carboneke zo'n grote noob is!

Zonder TAoW

Side 1:
Tribes: EU-TL TL-EU
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: carboneke

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 4
Verschil: 14

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 183,640
Kant 2: 31,794
Verschil: 151,846

image.php




Nu ik eraan denk we zijn meer met ~BOD~ bezig omdat die wat beter liggen
 

DeletedUser22017

Guest
Dan ziet het er een beetje beter uit.. Wat wil je hier mee duidelijk maken?
 

DeletedUser

Guest
Een cursus nederlands zou ook niet verkeerd zijn :p

Carboneke Heerst!!!!

niet denken de strijd over is :d ze is ng niet begonnen


haha lees enkel berichten van mijn stam :d dus have fun :p

quamenz zielig je koski zen account moet misbruiken btw :p

btw was dagje bij vriendin :p nrmaal ik dorpen kan verliezen...

pak slaag? die 4 dorpjes???? men 4 aanvalsdorpjes??? kan zelfs een begingeling :p scouten en 4 aanvalsdorpen eruit zoeken :d

en ja :p je bent laf :d alleen kunje het niet af... 1/1 is fair... hulp zoeken is laf koski moet ud u al helpen? uw eigen stam ons aanvallen in andere regio?

je moet al keiveel mensen u laten ondersteunen en moet mij al door andere ook laten aanvallen :d
laf koski heel laf :d


haha porsche en lief gaan voor :p maar wacht nu 2 daagjes tot al men edels zijn gemaakt en dan gaan we effe 1/1 spelen als je het lef hebt tenminste :p
1/1 ben je nix
 

DeletedUser

Guest
Mahatma, je bent gewoon zielig!

Zo, de toon van mijn post is gezet.. Het enige dat ik je geef is lef, nog een beetje althans, omdat je hier nog komt na het openen van zo'n topic.
Daarnaast vind ik je eigenlijk zielig, zoals ik reeds zei.

Volg even mijn gedachtengang, wil je? In een andere topic verkondig je dat carboneke pro-interner is, geen skills heeft, een flop ODA-heeft, .. En daarna zeg je indirect dat je het alleen niet aankan, dus dat je 'the World' nodig hebt om hem aan te kunnen? Je beginpost heeft wat weg van die van Beurre: omgekeerde propaganda!

Dat internen doet hij in ieder geval beter dan jou: het bracht hem in de top 10, jij staat momenteel op rang 33, en maak de kat wijs dat jij je fair-share interns niet gehad hebt.

Iemand aanvallen op het AF keur ik niet af.. In tegendeel, zo'n dingen zijn leuk en tof, en je krijgt er aanzien door.. Maar de manier waarop jij het doet? Je pakt een speler aan die je op het AF niet ziet en zich dus niet komt verdedigen? Way to go!


Nu kán jij proberen mij af te kraken en terug te pakken.. Ga je gang! Ik ben er klaar voor, maar houd er rekening mee dat ik incasseer en terugsla, en aanwezig ben op het AF. Ik ben dit topic niet begonnen; ik geef gewoon mijn ongezouten mening.

Prima post hellfish, alleen ben ik het er niet mee eens.

Carboneke is een vervelend mannetje. Als je iemand gaat blokkeren omdat hij volgens jou TW-support heeft aangevraagd vanwege vv-iets, en vervolgens dit op je profiel vertoont terwijl de feiten al boven tafel liggen dat dit niet waar is vind ik je wel een snugger mannetje die er alles aan doet om alles en iedereen tegen bepaalde speler(s) te keren.
Oud FOG'gers gebruiken om je zelf te redden en slijmerige teksten naar oud FOG'gers te schrijven als: 'jij was altijd al mijn vriend' of in carboneke taal: 'ge was altijd al men vrind' en vervolgens allerlei zaken achter die mensen z'n rug om doen.
 

DeletedUser

Guest
TAoW vs Carboneke was 8 - 15 toch?
Waarvan 14 van timdebuurman die geruild werden. Dan komt de stam opeens op 8 - 1 te staan voor TAoW. Die 1 van carboneke had hij van mij gepakt die ik terug heb gepakt, dus dan is de stand opeens 7-0 voor TAoW ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan