Calbero's flame hoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
M. ( Calbero ) zegt (0:27)
flame me dan op w18 AF
M.( Calbero ) zegt (0:28)
kom maarrrrr


Op verzoek van M.

Ga je gang als je iets over M. te zeggen hebt leef je uit en spaar hem niet ^^
 

DeletedUser3435

Guest
31702d1321527527-multiman-multifunctional-tool-your-ps3-game-manager-file-manager-ftp-avchd-bdmv-funny-sports-pictures-quadruple-facepalm.jpg
 

DeletedUser58575

Guest
Ik weet niet wie er meer flames verdient. Calbero of King
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wie er meer flames verdient. Calbero of King

Flame ons beide, we zijn tenslotte co's van elkaar ;)

Laat het flamen beginnen!!! Hell yeah!! :D

OMG, gigantische ontdekking... THP heeft die enorme noob en backstabber uit EQUI toegelaten op Calbero!!! :O Omfg!!! :cool::eek::cool::eek::D:D:p

Meeste gehaatte team van W18, ftw! <3
 

DeletedUser

Guest
Rebels hoor! Jou maakt het niet uit wat de gemeenschap er van vindt, je doet het toch, heerlijk recalcitrant:cool:
 

DeletedUser3435

Guest
Iemand heeft echt vreselijk aandacht tekort.. :D Jullie zijn niet het meest gehaat.. jullie worden wel het meeste bespot van heel wereld 18.
 

DeletedUser

Guest
Iemand heeft echt vreselijk aandacht tekort.. :D Jullie zijn niet het meest gehaat.. jullie worden wel het meeste bespot van heel wereld 18.

neh, dat ben jij al, schattig meisje met je lange haartjes! :D
 

DeletedUser3435

Guest
Oftewel ben je gewoon echt blijven hangen in je puberteit ofwel ben je gewoon zo enorm kwaad over je uiterlijk dat je altijd van die domme grapjes maakt. ;)
Valspeler ?

Ik heb geen enkele tw regel overtreden.

Dusja cry me a river ;)
Nee inderdaad, jullie bezorgen ons allemaal nog wat lachplezier. :D De faler en de wegloper.. hoe hilarisch.
 

DeletedUser3435

Guest
Yes, het lijkt mij dat de twee minst ontwikkelde personen van het AF hun gelijke hebben gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan