ca verklaart ons T.ORB de oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43327

Guest
dus het model/monster/wandelend lijk uit een friese horror film? :rolleyes:

Ik vind het toch best raar hoe jij hier een monster vergelijkt met een model en een wandelend lijk, uit een friese horror film? volgens mij is er geen friese horror film.

Achja, je kan zeggen wat je wilt jochie, maar doutzen mag er best wezen hoor ;)

Sorry trouwens, dat ik je vriendinnetje beledig! zal het nooit meer doen! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Effen de tussenstand
202-6

=> Besluit : Ca rules (pi ook natuurlijk ;)) :cool::cool::cool: !!!!!
The kelt : bring it on bitch !

P.S. Statistiekjes komen later.
 

DeletedUser

Guest
Effen de tussenstand
202-6

=> Besluit : Ca rules (pi ook natuurlijk ;)) :cool::cool::cool: !!!!!
The kelt : bring it on bitch !

P.S. Statistiekjes komen later.


weet jij wat het woord bitch wil zeggen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43327

Guest
@uchi

vandaar de vergelijking, scroll niet altijd helemaal omhoog :eek:

inderdaad doutze is erg lekker :D

Ik snap de vergelijking nog niet? xD denk dat ik lees tyfus heb ofzo

weet jij wat het woord bitch wil zeggen ?

Naja jij bent een bitch, naja zo noem je jezelf. En wat boeit het dat niet iedereen de werkelijke betekenis ervan weet? als ik aan een bitch denk, denk ik aan een arrogant (9/10keer) lelijke snol, die zwembandjes heeft en denk dat ze de aller lekkerste is.

Maar, nu ik jou heb horen praten over jezelf... Kan wel kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de vergelijking nog niet? xD denk dat ik lees tyfus heb ofzo



Naja jij bent een bitch, naja zo noem je jezelf. En wat boeit het dat niet iedereen de werkelijke betekenis ervan weet? als ik aan een bitch denk, denk ik aan een arrogant (9/10keer) lelijke snol, die zwembandjes heeft en denk dat ze de aller lekkerste is.

Maar, nu ik jou heb horen praten over jezelf... Kan wel kloppen.


denk jij dat ik dik ben hahahahaaa -o-o- opzetten hoor,ik weeg maar 60 kilo voor 1m78,jaloersheid is ook een ziekte he hahahahahaa zo dringend de dokter raadplegen voor jou morgen ;-)
 

DeletedUser43327

Guest
denk jij dat ik dik ben hahahahaaa -o-o- opzetten hoor,ik weeg maar 60 kilo voor 1m78,jaloersheid is ook een ziekte he hahahahahaa zo dringend de dokter raadplegen voor jou morgen ;-)

Geloof er geen bal van, maarja je gezicht heb ik jammer genoeg al gezien :eek:

Whoa! 60 kg voor 1.78! goedzo meid! LANG LEVE ANOREXIA!

Komop zeg, ik ben +\-1.87, een man, en weeg ongeveer 70. En ik vreet me altijd vol.
 

DeletedUser

Guest
Geloof er geen bal van, maarja je gezicht heb ik jammer genoeg al gezien :eek:

Whoa! 60 kg voor 1.78! goedzo meid! LANG LEVE ANOREXIA!

Komop zeg, ik ben +\-1.87, een man, en weeg ongeveer 70. En ik vreet me altijd vol.


voor jij iemand verwijt zou jij beter eens in u spiegel kijken,wand ja het is altijd van een dikzak dat een persoon verweten word ook al wegen ze maar 60 kilo ,en neen mijn vrouwke is niet ziek ze eet gezond,plus hou nu maar jou grove woorden voor jou stelltjes noob's uit ca wand komt niets zinnig's uit dan zever.

met deze einde van gezeik aan de kleuterklas van ca uit jullie staan op gesprek blok btw omwille dat je me niet meer moeten storen met onzin ok salu kindertuin
 

DeletedUser43327

Guest
voor jij iemand verwijt zou jij beter eens in u spiegel kijken,wand ja het is altijd van een dikzak dat een persoon verweten word ook al wegen ze maar 60 kilo ,en neen mijn vrouwke is niet ziek ze eet gezond,plus hou nu maar jou grove woorden voor jou stelltjes noob's uit ca wand komt niets zinnig's uit dan zever.

met deze einde van gezeik aan de kleuterklas van ca uit jullie staan op gesprek blok btw omwille dat je me niet meer moeten storen met onzin ok salu kindertuin

Haha, dikke harde faal.

Voor jij gaat reageren, leer eerst eens NORMAAL NEDERLANDS. niet een of ander dialectje.

Zoals ik net heb gezegt, weeg ik ongeveer 70. Dus waarom in de spiegel kijken?

En nu de faal. Ik speel niet bij CA, nooit gedaan ook ;)

Wij storen jou niet met onzin, jij komt hier uit vrije wil om dit te lezen.
 

DeletedUser64014

Guest
voor jij iemand verwijt zou jij beter eens in u spiegel kijken,wand ja het is altijd van een dikzak dat een persoon verweten word ook al wegen ze maar 60 kilo ,en neen mijn vrouwke is niet ziek ze eet gezond,plus hou nu maar jou grove woorden voor jou stelltjes noob's uit ca wand komt niets zinnig's uit dan zever.

met deze einde van gezeik aan de kleuterklas van ca uit jullie staan op gesprek blok btw omwille dat je me niet meer moeten storen met onzin ok salu kindertuin


volgens mij is 70 kg voor 1.87 niet dik en ook niet ongezond hoor :rolleyes:

60 kg voor 1.78 is ongezond
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33425

Guest
voor jij iemand verwijt zou jij beter eens in u spiegel kijken,wand ja het is altijd van een dikzak dat een persoon verweten word ook al wegen ze maar 60 kilo ,en neen mijn vrouwke is niet ziek ze eet gezond,plus hou nu maar jou grove woorden voor jou stelltjes noob's uit ca wand komt niets zinnig's uit dan zever.

met deze einde van gezeik aan de kleuterklas van ca uit jullie staan op gesprek blok btw omwille dat je me niet meer moeten storen met onzin ok salu kindertuin

Ik vind dat jij erg veel spelfouten maakt. Als ik zoveel spelfouten zou maken, zou ik een toontje lager zingen op het AF.

Ik vind verder dat je faalt en daarmee samenhangend vind ik ook dat je daarom je mond moet houden. :rolleyes:
 

DeletedUser43327

Guest
Ik vind dat jij erg veel spelfouten maakt. Als ik zoveel spelfouten zou maken, zou ik een toontje lager zingen op het AF.

Ik vind verder dat je faalt en daarmee samenhangend vind ik ook dat je daarom je mond moet houden. :rolleyes:

Dit.

Topic kan dus nu gesloten worden :D
 

DeletedUser41956

Guest
Knoestknakker zou jaloers zijn op kelt en angelke! Zoveel spelfouten kan hij nog niet eens met opzet maken en dat is zijn hobby :p
 
Reactiescore
786
Misschien beetje heel laat.
Maar succes aan beide kanten.

Moge CA mooi aantal dorpen winnen
en zich bewijzen als een waardige 2de op deze wereld.
en moge T.ORB zich bewijzen
als sterke stam tegenover alle aanvallen
en uiteraard ook een actie in elkaar steken anders is het maar saai :p
 

DeletedUser41956

Guest
CA hoeft zich niet meer te bewijzen :p Wij hebben de nummer 1 al verslagen :p
 

DeletedUser

Guest
sterke stam?
actie in elkaar steken?
T.ORB???

Denk dat je de verkeerde stam voor ogen hebt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan