ca verklaart ons T.ORB de oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
THE KELT , ik zou er niet eens op ingaan .. laat hun maar lekker naar hun eigen spelers gaan kijken .. sommige zetten hier ook zinnen in andere talen neer waar ze totaal slecht in zijn .
 

DeletedUser59093

Guest
@ the kelt je hebt gisteen wel gemerkt zeker dat je het dubelde van je aanvallen terug kreeg zekr ?:rolleyes:

en pwnuu durft zeker niet mer ie is oner tusen al 4 orpen kwijt ;) dsu ie moet niet bginnen neuten dat ik hem niet aanval ;):mad:
 

DeletedUser59093

Guest
a ok ;)
kelt heeft eagles angels ook de oorog verklaard ;) en kort erna een vredes aanbod XD:confused:
 

DeletedUser43327

Guest
THE KELT , ik zou er niet eens op ingaan .. laat hun maar lekker naar hun eigen spelers gaan kijken .. sommige zetten hier ook zinnen in andere talen neer waar ze totaal slecht in zijn .

Ja, want jij kan zeker fries. ga je gang!

En ik ben de enige die hier eigenlijk post, en ik zit geen eens op w9 (nog)
 
Reactiescore
1.367
hij bedoelt denk ik jouw stam niels
die stam die heel goed zou zijn maar als jij zegt van niet......
 
Reactiescore
0

ik heb hier niets meer te zoeken bij een stelletje kleuters sorry voor die nog volwassen zijn

eerst al jankend een topic openen dat CA en Pi jullie aanvallen en nu beginnen janken om het topic te sluiten.
weet wat je wil joh maar je spreekt je op elke post dat je plaatst tegen.
 

DeletedUser43327

Guest
hij bedoelt denk ik jouw stam niels
die stam die heel goed zou zijn maar als jij zegt van niet......

Jij kan duidelijk niet lezen, hij zegt toch nr 3? COTN? volgens mij hoort die ook bij Pi. en ik zie nergens dat hij zegt dat Pi niet zo goed is?
 

DeletedUser52024

Guest
Nee, ik las het anders.
Ik dacht dat Gerrit K1 zei dat Res. onze vijand nr. 1 is, maar ze zijn echt niet onze sterkste vijanden :p
 

DeletedUser43327

Guest
Nee, ik las het anders.
Ik dacht dat Gerrit K1 zei dat Res. onze vijand nr. 1 is, maar ze zijn echt niet onze sterkste vijanden :p

Ja zo zou je het ook nog kunnen lezen :p

Ik las, na 3x lezen dat hij bij de nr 1 stam hoort, als BG of lid :p
 

DeletedUser

Guest
@ the kelt je hebt gisteen wel gemerkt zeker dat je het dubelde van je aanvallen terug kreeg zekr ?:rolleyes:

en pwnuu durft zeker niet mer ie is oner tusen al 4 orpen kwijt ;) dsu ie moet niet bginnen neuten dat ik hem niet aanval ;):mad:


noem jij dit aanvallen

zal maar zwijgen van je fake aanvallen met :verkenner: en paar :ram:
 

DeletedUser

Guest
THE KELT , ik zou er niet eens op ingaan .. laat hun maar lekker naar hun eigen spelers gaan kijken .. sommige zetten hier ook zinnen in andere talen neer waar ze totaal slecht in zijn .


done zal je wel pm sturen ,-)
 

DeletedUser59093

Guest
tuurlij een aanval is een aanval
behoord tot mijn battle plan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan