C.I.A. is er nog leven in de stam ????

DeletedUser

Guest
Ik ben er ook dagelijks, maar heb niet altijd zin om hier wat te posten (a)
 

DeletedUser53787

Guest
ok, op naar een hoger level dan??
en niet zo slim om te zeggen dat je DEF verloren bent op het AF
hou dit voor jezelf en ga verder met wat je bezig was, je in stilte bezig houden dus

ik ben niet zo ervaren als de rest hier en heb nog heel veel te leren
 

DeletedUser

Guest
Wanneer komen de lieve schatten van deze wereld erachter dat de strijd op w9 al tijden geleden gestreden is? :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar...
helaas is onze strijd er nooit van gekomen, zou een echte uitdaging geweest zijn :)
 

DeletedUser23133

Guest
Nee,ik had er even genoeg van en toen ik terug kwam was jij ineens verdwenen (had ik niet verwacht,eerlijk gezegd)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was inderdaad wat onverwacht (behalve voor onszelf).
We hadden tijden terug al stappen teruggezet binnen de stam en tot de conclusie gekomen dat zulke grote accounts te veel tijd kost helaas.

En dan krijg je van die *aardige en eerlijke* spelers als remmie erbij, dan is de keuze om te stoppen op betreffende wereld snel gemaakt. Speel uiteindelijk toch voor mijn plezier :)

Hoe gaat het daar nu?
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was inderdaad wat onverwacht (behalve voor onszelf).
We hadden tijden terug al stappen teruggezet binnen de stam en tot de conclusie gekomen dat zulke grote accounts te veel tijd kost helaas.

En dan krijg je van die *aardige en eerlijke* spelers als remmie erbij, dan is de keuze om te stoppen op betreffende wereld snel gemaakt. Speel uiteindelijk toch voor mijn plezier :)

Hoe gaat het daar nu?

Yo Final justice, :D
 
Bovenaan