BWR Tegen de XXX groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Id wel de andere stammen van xxx meenemen natuurlijk, daar sluit ik me bij aan.
En handvat was vanwege de stats uit xxx gegaan ( nee nee... niet uit zichzelf, een tijdelijke co.. heeft dat in opdracht van de xxx leiding gedaan ;) Dus geen gelul van "kijk hij is er zelf uitgegaan" dat sprookje is ook al afgelopen .. ) , dus tot nu toe vindt ik ook dat die meetelde. Maar nu is hij overduidelijk niet meer van plan is terug te gaan naar xxx en lid van fua geworden.
Hierdoor kan hij ook wel van het vergelijk af.
Desondanks is er geen enkele manier om de stats zo te draaien dat t er positief uit gaat zien voor onze NR 1 ;) Wat dat betreft boeit de opzet van de stats weinig.

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
ga mij aanraden in plaats van hier zinloos te reageren joh roman!

Slaap kindje slaap daar buiten loopt een aap

boots-de-aap-b1416.jpg


Een aap met witte schoenen die houdt van dikke meloenen.
Tot morgen!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb letterlijk wat traantjes gelaten om het wegvallen van Sick. Echt een onmogelijke fout om te fuseren met oa /Dome. BWR doet het prima, ben van ze onder de indruk. Ik geef xXXx nog een week. :p
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb letterlijk wat traantjes gelaten om het wegvallen van Sick. Echt een onmogelijke fout om te fuseren met oa /Dome. BWR doet het prima, ben van ze onder de indruk. Ik geef xXXx nog een week. :p

Zal idd zoiets zijn :D, als het al zolang is. Dan wordt het fun in deze wereld, echte fun :D
 

DeletedUser40402

Guest
Als hij dit zelf is, dan heeft hij het begrip deffen nog niet zo goed begrepen:D

Het account is gewoon voortdurend en goed bezig. Heel wat anders dan bvb Sperzieboon. Aan zo iemand doneer ik graag mijn deff.
 

DeletedUser

Guest
Het account is gewoon voortdurend en goed bezig. Heel wat anders dan bvb Sperzieboon. Aan zo iemand doneer ik graag mijn deff.

Toch zonde voor -xXXx-, van die half gestackte dorpjes. Met 3 cleartjes vegen we toch al rap de helft weg als ik het zo zie.
 

DeletedUser40402

Guest
Toch zonde voor -xXXx-, van die half gestackte dorpjes. Met 3 cleartjes vegen we toch al rap de helft weg als ik het zo zie.

Niet alles kan even rap aankomen. Hij is niet 24/7 online, dat verwacht ik ook niet maar er is genoeg deff onderweg en het kan soms gebeuren dat er bvb 3 dorpen aangekomen zijn, jullie het clearen en dan pas de dorpen erna aankomen.
 

DeletedUser

Guest
Niet alles kan even rap aankomen. Hij is niet 24/7 online, dat verwacht ik ook niet maar er is genoeg deff onderweg en het kan soms gebeuren dat er bvb 3 dorpen aangekomen zijn, jullie het clearen en dan pas de dorpen erna aankomen.

Op het moment is dat nog bij 8 van de 10 gevallen zo denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Die laatste is echt lachen :D

Ik zie dat hij er ook aardig makkelijk doorheen komt bij jullie deze dus :)

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan