BWR opgeheven

DeletedUser42295

Guest
als BWR nooit een topstam is geweest, waarom wou, en is order dan indertijd met BWR gefuseerd? BWR heeft heel lang 2 gestaan, boven Order. BWR begon te verliezen nadat jullie de boel een beetje gesaboteerd hadden (nadat de fusie op de klippen was gelopen), en cluc 'gestopt' was ( wat daarvoor aan de basis lag laat ik ook maar achterwege, maar sommige order leden weten mss wat ik bedoel) toen ging het minder idd, en toen begonnen jullie dorpen te nemen.
Maar bwr is heel machtig geweest en we hebben des en seven verslagen. Er wordt gezegd dat bwr nooitt topstammen aanviel. er was een bg met order en ares, dus dat is een beetje logisch denk ik. op FREE heeft BWR verschillende keren aangevallen.

Ik geef ook toe dat het al een hele tijd minder ging hoor.
maar doe nu niet alsof bwr nooit iets heeft voorgesteld.
 

DeletedUser25484

Guest
Heeft Order al oorlogen met topstammen (minimaal top 5) gehad ?
 

DeletedUser

Guest
als BWR nooit een topstam is geweest, waarom wou, en is order dan indertijd met BWR gefuseerd? BWR heeft heel lang 2 gestaan, boven Order. BWR begon te verliezen nadat jullie de boel een beetje gesaboteerd hadden (nadat de fusie op de klippen was gelopen), en cluc 'gestopt' was ( wat daarvoor aan de basis lag laat ik ook maar achterwege, maar sommige order leden weten mss wat ik bedoel) toen ging het minder idd, en toen begonnen jullie dorpen te nemen.
Maar bwr is heel machtig geweest en we hebben des en seven verslagen. Er wordt gezegd dat bwr nooitt topstammen aanviel. er was een bg met order en ares, dus dat is een beetje logisch denk ik. op FREE heeft BWR verschillende keren aangevallen.

Ik geef ook toe dat het al een hele tijd minder ging hoor.
maar doe nu niet alsof bwr nooit iets heeft voorgesteld.


Ik beweer dat BWR geen top stam is.
Dat mag ik toch beweren? En ik ben zelf nooit uit Order gegaan. Ben altijd in Order achter gebleven en niet naar een andere stam gegaan. Ik zit al vanaf 31 maart 2008 in Order. Verder nergens anders heen geweest.
Dus ik blijf bij mijn bewering dat BWR geen top stam is.


Heeft Order al oorlogen met topstammen (minimaal top 5) gehad ?

Zoals hierboven al wordt vermeld.
We hebben oorlog gehad met Free, wat toch zeker een goede stam was.
Ook hebben we oorlog gehad met BWR, geen topstam dan, maar wel top 5 geweest.
 
Reactiescore
30
ikwilglasvezel zei:
Dus ik blijf bij mijn bewering dat BWR geen top stam is.

Ik neem aan dat je was bedoel ipv is? Ik hoop graag wat meer argumenten te horen. Ik ben niet -BWR- aan het verdedigen ofzo, ik ging er immers zelf uit. Maar ik denk dat je misschien lichtelijk bevooroordeeld bent doordat je het nooit met BWR (Of de fusie met BWR) kon vinden?
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat je was bedoel ipv is? Ik hoop graag wat meer argumenten te horen. Ik ben niet -BWR- aan het verdedigen ofzo, ik ging er immers zelf uit. Maar ik denk dat je misschien lichtelijk bevooroordeeld bent doordat je het nooit met BWR (Of de fusie met BWR) kon vinden?

was/is wat jij wil :)


- Nooit iets gepresteerd tegen echt grote stammen
- woord 'cluster' komt niet voor in vocabulair van de gemiddelde bwr speler
- Dictatuur
- De manier waarop de spelers hun troepen verdelen in hun dorpen
- Het forum
- Feit dat als iemand van 6 mil wordt aangevallen door een speler van 600k hij dan OS gaat vragen op het forum. Want hij krijgt een paar aanvallen binnen
- Het op verwijderen drukken als het ff wat minder gaat.
 

DeletedUser42295

Guest
ik heb al gezegd dat bwr een bg had met ares een order.
we hebben in die tijd alle stammen rond ons weggehaald buiten jullie als bg zijnde. wij hebben ook op free aangevallen.
nadat cluc er een punt achter zette ging het minder, en ik kan ik begrijpen dat je het woord topstam niet in de mond wil nemen.

- de dictatuur, dat was de sleutel tot het succes achteraf gezien, cluc maakte goede beslissingen en iedereen kon zich erin vinden -> eendracht

- troepenverdeling, dat heb je van spelers die je hebt aangevallen denk ik, want ik kan als ex bwr lid zeggen dat het bij velen wel in orde was hoor, maar natuurlijk zal het nooit bij iedereen in orde zijn

- het feit van 6m - 600k, ik geloof best dat het is voorgevallen, maar dat zal niet op regelmatige basis gebeurd zijn geloof ik?
 

DeletedUser

Guest
ik heb al gezegd dat bwr een bg had met ares een order.
we hebben in die tijd alle stammen rond ons weggehaald buiten jullie als bg zijnde. wij hebben ook op free aangevallen.
nadat cluc er een punt achter zette ging het minder, en ik kan ik begrijpen dat je het woord topstam niet in de mond wil nemen.

- de dictatuur, dat was de sleutel tot het succes achteraf gezien, cluc maakte goede beslissingen en iedereen kon zich erin vinden -> eendracht

- troepenverdeling, dat heb je van spelers die je hebt aangevallen denk ik, want ik kan als ex bwr lid zeggen dat het bij velen wel in orde was hoor, maar natuurlijk zal het nooit bij iedereen in orde zijn

- het feit van 6m - 600k, ik geloof best dat het is voorgevallen, maar dat zal niet op regelmatige basis gebeurd zijn geloof ik?

- BGs zijn met beide stammen niet altijd geweest.

- Ik zie dat cluc een goed besluit heeft gemaakt. De stam doet het nog erg goed op het moment :rolleyes:

- Ik ben nooit door bwr lid aangevallen, maar met doorgestuurde berichten van stamleden vertellen me genoeg :)

- het gebeurd wel ;)
 

DeletedUser3877

Guest
- de dictatuur, dat was de sleutel tot het succes achteraf gezien, cluc maakte goede beslissingen en iedereen kon zich erin vinden -> eendracht

Die dictatuur heeft alles kapot gemaakt, moest hij het van in het begin als een niet-dictatuur hebben aangepakt, dan had alles helemaal anders gelopen.
Ook het feit dat hij alle verhalen een eigen kant gaf speelde mee in het verloop van BWR

zij hebben indertijd ook meegedaan tegen FREE denk ik
Meegedaan? Voor zo ver ik weet waren wij de enige die dorpen van FREE edelde...

als BWR nooit een topstam is geweest, waarom wou, en is order dan indertijd met BWR gefuseerd? BWR heeft heel lang 2 gestaan, boven Order. BWR begon te verliezen nadat jullie de boel een beetje gesaboteerd hadden (nadat de fusie op de klippen was gelopen), en cluc 'gestopt' was ( wat daarvoor aan de basis lag laat ik ook maar achterwege, maar sommige order leden weten mss wat ik bedoel) toen ging het minder idd, en toen begonnen jullie dorpen te nemen.
Maar bwr is heel machtig geweest en we hebben des en seven verslagen. Er wordt gezegd dat bwr nooitt topstammen aanviel. er was een bg met order en ares, dus dat is een beetje logisch denk ik. op FREE heeft BWR verschillende keren aangevallen.

Ik geef ook toe dat het al een hele tijd minder ging hoor.
maar doe nu niet alsof bwr nooit iets heeft voorgesteld.

We hebben meermaals aan cluc aangegeven dat we het niet leuk vonden dat hij leden van ons benaderde om naar BWR te gaan, en dat we het niet leuk vonden dat er effectief uitnodigingen werden verstuurd. En dan plots heeft hij 5 mensen van Order gerecruit omdat er een klein dipje was bij Order. gelijk daarna recruit hij DES (die jullie zogezegd verslagen hebben) in de rug van Order, en hij stond nog open voor een volledige fusie tussen BWR & Order, hoewel heel Order pissed was op cluc omdat hij Order wou kapot maken. Slim om die leden te recruiten...
En gezien wij dus in BWR hebben gezeten, kunnen wij best wel goed inschatten hoe de situatie daar was. En die was rampzalig, zo rampzalig dat na 3 dagen iedereen die van Order (vrijwillig, of onvrijwillig) naar BWR zijn overgestapt al terug uit BWR wou.

De enige reden dat men binnen BWR dit niet zag is omdat cluc alles verdoezelde, en indien mensen dingen in twijfel trokken werden ze gekickt en geplet. Niemand durfde wat...
 
Reactiescore
30
fmcedric zei:
Meegedaan? Voor zo ver ik weet waren wij de enige die dorpen van FREE edelde...

Edelde misschien ja. Meer BWR heeft veel clears gestuurd hoor. Dat kun je volgens mij niet ontkennen.
 

DeletedUser3877

Guest
Dat klopt, BWR heeft veel clears gestuurd.

Maar van andere stammen hebben we niks gezien. Ondanks dat er 5x overleg geweest is om met veel grote stammen gelijk op FREE te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was altijd leuk he C, die overleggen over de aanvallen op FREE. Met Snooz enzo :D

Order was de enige die FREE effectief edelde..
 
Reactiescore
30
BWR grensde dan ook niet/nauwelijks aan FREE. Ik weet niet hoe het in die tijd met Ares zat, of die nog wat edelden.
 

DeletedUser

Guest
als BWR nooit een topstam is geweest, waarom wou, en is order dan indertijd met BWR gefuseerd? BWR heeft heel lang 2 gestaan, boven Order. BWR begon te verliezen nadat jullie de boel een beetje gesaboteerd hadden (nadat de fusie op de klippen was gelopen), en cluc 'gestopt' was ( wat daarvoor aan de basis lag laat ik ook maar achterwege, maar sommige order leden weten mss wat ik bedoel) toen ging het minder idd, en toen begonnen jullie dorpen te nemen.
Maar bwr is heel machtig geweest en we hebben des en seven verslagen. Er wordt gezegd dat bwr nooitt topstammen aanviel. er was een bg met order en ares, dus dat is een beetje logisch denk ik. op FREE heeft BWR verschillende keren aangevallen.

Ik geef ook toe dat het al een hele tijd minder ging hoor.
maar doe nu niet alsof bwr nooit iets heeft voorgesteld.


Dat van [DES] verslagen vind ik gewoon hilarisch. Ik heb er namelijk zelf in gezeten en BWR kon geen K... forceren. Het is pas fout gegaan toen Order erbij kwam, want voordien konden wij perfect alles opvangen.
 

DeletedUser

Guest
Dat van [DES] verslagen vind ik gewoon hilarisch. Ik heb er namelijk zelf in gezeten en BWR kon geen K... forceren. Het is pas fout gegaan toen Order erbij kwam, want voordien konden wij perfect alles opvangen.

Het gaat voor velen fout als Order er aan te pas komt ;)
 

DeletedUser42295

Guest
voor zover ik het me voor de geest kan halen zijn jullie (=des) massaal dorpen verloren aan bwr hoor
 
Bovenaan