BWR opgeheven

DeletedUser42295

Guest
fmcedric,

je kan helemaal gelijk hebben :)
maar BWR heeft zijn hoogdagen beleeft onder de dictatuur van cluc.

maar die discussie kan eindeloos verder gaan
BWR is er nu niet meer en order wel, dus er is toch iets misgegaan ;)
 

DeletedUser

Guest
BWR is ook het beste geweest in de dictatuur, klopt ;)

Maar ik vind wel dat in een zogenaamde 'top-stam' je toch niet kan leiden met dictatuur.

Maar is mijn mening. En ik respecteer de mening van anders denkende :)
 

DeletedUser42295

Guest
een topstam is gedoemd om te mislukken met een dictatuur, idd

(alleen is de dictatuur gestopt bij bwr voordat bwr viel, maar dat terzijde :p)
 

DeletedUser

Guest
fmcedric,

je kan helemaal gelijk hebben :)
maar BWR heeft zijn hoogdagen beleeft onder de dictatuur van cluc.

maar die discussie kan eindeloos verder gaan
BWR is er nu niet meer en order wel, dus er is toch iets misgegaan ;)

Je moet wel bedenken dat die 'hoogdagen' alleen maar zo leken op de voorgrond. Als je wat dieper keek was vrij snel te zien dat het helemaal niet zo goed ging. Het was een kwestie van tijd voor mensen die door moesten hebben. Echter met een dictatuur en strenge censuur op het forum werd dit goed verborgen gehouden en zo dacht iedereen jeeej het gaat goed we blijven.
 

DeletedUser42295

Guest
achja kan zijn, ik voelde me er goed toen =P
maar dat plezier was al even weg nu

de dictatuur had voordelen en ook nadelen, en het ene heeft van het andere gewonnen op den duur, dusja
 

DeletedUser

Guest
Wat ik wel belachelijk vond dat als je naar bwr wilde je 25 euri moest neertellen en lid moest worden van die clan.
zat dus in BWR3 en we hadden een leuk clubje met terror.
We hadden voor order moeten gaan lag gewoon aan de grens en het spel moeten spelen..ja tegen free clears sturen op enorme loopafstand wat een lol.:S
Maar goed order zal wel niet hebben gegaan vanwege inactiviteit van BWR en dat is idd verdoezeld wij wisten van niets zelfs mijn maten uit EoK-52 lieten er niets over los weird.
Zonder lekker spel gaat elke stam naar de knoppen moet nu eenmaal blijven boeien.
 

DeletedUser25484

Guest
ik weet niet in welke BWR jij hebt gezeten maar je moest geen lid worden van de clan zelf :cool:
 

DeletedUser

Guest
Yup dit was puur een drempel zodat de leden niet weer gingen lopen door discussie van betweters.
Zo is die zogenaamde dictatuur ontstaan..terwijl dit spel draait om loyalliteit en vertrouwen in de leiding van de stam en samenwerken als team en het belangrijkst lol in het spel.:)
Gewoon spelen is dus veel leuker dan bezig zijn met stam geneuzel,eenvoud is kracht en het is maar een spelletje dat vaak veel te moeilijk gemaakt wordt.
 

DeletedUser25484

Guest
Yup dit was puur een drempel zodat de leden niet weer gingen lopen door discussie van betweters.
Zo is die zogenaamde dictatuur ontstaan..terwijl dit spel draait om loyalliteit en vertrouwen in de leiding van de stam en samenwerken als team en het belangrijkst lol in het spel.:)
Gewoon spelen is dus veel leuker dan bezig zijn met stam geneuzel,eenvoud is kracht en het is maar een spelletje dat vaak veel te moeilijk gemaakt wordt.

Idd een idiote reactie.
Heb jij dan ooit wel in BWR gezeten als ik vragen mag ?
 

DeletedUser

Guest
Maar zonder gekheid,cluc was al lange tijd inactief en de neergang is vanaf de zomer 2009 weet ook iemand de reden want er zat toch genoeg talent in die stam.
 

DeletedUser

Guest
Maar zonder gekheid,cluc was al lange tijd inactief en de neergang is vanaf de zomer 2009 weet ook iemand de reden want er zat toch genoeg talent in die stam.

Jawel maar ik heb geen zin om dat nu allemaal op te gaan noemen ;)
 
Bovenaan