Bush vs. clinton

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey allemaal,

Ik heb voornomen van de radio dat Bush (huidige president Amerika) en Clinton (president voor Bush) beide een IQ test hebben afgenomen.

Clinton kwam met spetterende cijfers de IQ test uit. Zijn IQ was 188.
Toen Bush diezelfde test deed Bleek dat Bush op het gemiddelden van de mensen zit. Zijn IQ was 91.

Nu is het mijn mening dat je zo iemand geen president moet laten zijn, aangezien zijn vermogen niet hoger is dan dat van een normaal mens.

Dat van Clinton hierintegen, stond in de top 3 van best gemeten IQ ooit.
 

DeletedUser

Guest
Omdat dit al best oud is.
En omdat als iedereen zijn mening over iets in een nieuw topic gaat zetten we er erg veel krijgen en het dus erg onoverzichtelijk wordt.
 

DeletedUser

Guest
enne: bron? leuk verhaaltje maar clinton de derde slimste man? waarom trekt hij zich dan niet gewoon af?;)
 

DeletedUser

Guest
enne: bron? leuk verhaaltje maar clinton de derde slimste man? waarom trekt hij zich dan niet gewoon af?;)

Dus jij wil zegge dat wanneer je seks met een vrouw heb je dat alleen maar doet om jezelf voor te planten? ;)
 

DeletedUser

Guest
Einstein's IQ lag rond de 160. De enigste persoon van wie ik me kan voorstellen dat hij de 180 zou kunnen benaderen is Stephen Hawking.
Ik geloof niets van dit verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Einstein's IQ lag rond de 160. De enigste persoon van wie ik me kan voorstellen dat hij de 180 zou kunnen benaderen is Stephen Hawking.
Ik geloof niets van dit verhaal.

i second that.

maar even wat anders denken jullie dat de partij van Bush volgende verkiezingen zal winnen?
 
Reactiescore
2.490
tot je een betrouwbare bron kan vermelden blijft dit topic dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan