Buitenlanders op de .nl versie

DeletedUser

Guest
Hey
Ik zie heel veel buitenlanders op de .nl versie.... Dit vind ik heel vervelend spelen omdat ik ze de helft van de tijd niet versta.... Ik heb nix tegen ze maar ga dan op .net spelen zoals de meesten. Is daar niet iets aan te doen?

Groetjes
Marandir
 

DeletedUser343

Guest
als ze geen poging tot nederlands doen kan je ze reporten met een support aanvraag!
 

DeletedUser343

Guest
een bericht waarin hij zegt,

please talk in english, I don't understand dutch lijkt me genoeg...
Flachi stuurt dan een bericht naar de speler en gaat kijken wat er precies aan de hand is.

Bij mij is het iig zo gegaan maar de speler zit er nog steeds :p, ik weet niet hoeland dit normaal duurt?
 

DeletedUser

Guest
Ja het is jammer dat sommige mensen hier gaan spelen terwijl ze helemaal geen Nederlands kunnen spreken of überhaupt proberen te spreken. Maar de enige manier om ze te stoppen is naar ze te zoeken en dan aan te geven bij support.
 

DeletedUser

Guest
ik ken er ook die geen nederlands kunnen praten maar het wel begrijpen :D dus dat soort mag zeker niet geband worden en ja pm ze nu in het engels zodat ze allemaal het direct verstaan:D
 

DeletedUser

Guest
weg ermee

ik vind dat die allemaal weg moeten en maar naar hun eigen ding gaan

zoals al die duitsers van ave, GA TRUG NAAR .DE
 

DeletedUser

Guest
voor de helft wel,

maar ze praten bijna altijd engels, of duits

sommige verstaan zelfs geen NL
 

DeletedUser

Guest
de duitsers die ik ken die dit spelen antwoorden altijd in het nederlands.
Zolang ze hun best doen de nederlandse taal te begrijpen en ermee te antwoorden heb ik er geen problemen mee.
 

DeletedUser

Guest
ik ken er die het begrijpen maar niet kunnen schrijven dus is ook niet erg het enige dat ze moeten kunnen volgens mij is het begrijpen;)
 

DeletedUser

Guest
De gozer waar ik het over heb verstaat zowel geen nederlands als engels...
 

DeletedUser243

Guest
Ach ja, praat gewoon engels met die kerels en er is geen probleem he ...

Kvind wel dat ze af en toe wat moeite moge doen.
 
Reactiescore
0
De helft hier speelt ook op .de of .net dus waarom zouden Duitsers hier dan niet mogen spelen. Ik heb er bijvoorbeeld ook 3 in de stam en er geen problemen mee!!
 

DeletedUser688

Guest
Dan praat je toch gewoon niet met ze, probleem opgelost, toch? :)
 

DeletedUser

Guest
bij mijn weten zitten/(zaten?) er een paar spelers in ave die geen NL spraken, iets wat ze zelf aangaven toen ik ze aan het begin van wereld 1 een berichtje stuurde.

Maar goed, zolang ze engels spreken heb ik er geen problemen mee.
 

DeletedUser

Guest
Er zitten hier toch ook Nederlanders die niet fatsoenlijk Nederlands spreken? :eek:
Als er dan tenminste één taal is die ze normaal spreken (Engels, Duits, Chinees, wat dan ook...), dan vind ik dat al heel wat.
 
Bovenaan