Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen

DeletedUser57186

Guest
Zonder die 1:20 regel zou ik al in het totaal 600-800k minder gefarmd hebben. XD
 

DeletedUser

Guest
ach man, niet zeuren, ik farm mijn 70x70 door die rot 20:1

zonder die regel zou ik
miss
al
200-300k meer gefarmt kunnen hebben

hmm schat zo in dat je minstens 10 x zoveel troepen qua lc als ons hebt maar met onze 142 dorpen geplunderd en 130k gefarmed met 470lc doen we het toch niet zo slecht als ik dacht, als ik zie dat de nummer 1 op 5000 geplunderde dorpen en 770k rover staat.

beetje extreem aan het micro farmen zekers, met veel concurrentie erbij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rover en Plunderaar zitten niet bij dezelfde persoon.

Denk dat je voor de Rover rond de 1000 dorpjes moet hebben.
En plunderaar is gewoon voor wat award-naabjes.
 

DeletedUser

Guest
Rover en Plunderaar zitten niet bij dezelfde persoon.

Denk dat je voor de Rover rond de 1000 dorpjes moet hebben.
En plunderaar is gewoon voor wat award-naabjes.

ben die fag met plunderaar:D
dat was nog niet al te lang geleden natuurlijk, maar goed als iemand 5k aanvallen kan versturen en geen rover kan behalen gaat er toch wel wat fout denk ik aan zijn kant.

maar idd zo rond de 800-1000 dorpen zou meer bij die 750k horen
 

DeletedUser

Guest
dat was nog niet al te lang geleden natuurlijk, maar goed als iemand 5k aanvallen kan versturen en geen rover kan behalen gaat er toch wel wat fout denk ik aan zijn kant.

maar idd zo rond de 800-1000 dorpen zou meer bij die 750k horen

Hij bazelt maar wat. :eek:
Die plunderaar word alleen gepakt door naabs die gewoon tijd te veel hebben voor nuttelloos werk.
 

DeletedUser

Guest
Hij bazelt maar wat. :eek:
Die plunderaar word alleen gepakt door naabs die gewoon tijd te veel hebben voor nuttelloos werk.

heb hem ook wel vaak gehad hoor naast rover, maar idd wel iets later in een wereld. beter je tijd nuttig besteden kost al genoeg tijd om te farmen en idd rover is eigenlijks de meest belangrijke om te hebben zo vaak mogelijk aan de top. die valt niet te faken namelijk door ongein
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53985

Guest
heb hem ook wel vaak gehad hoor naast rover, maar idd wel iets later in een wereld. beter je tijd nuttig besteden kost al genoeg tijd om te farmen en idd rover is eigenlijks de meest belangrijke om te hebben zo vaak mogelijk aan de top. die valt niet te faken namelijk door ongein

Self farming? :D
 
Bovenaan