Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen ‎

DeletedUser

Guest
Ppff laat maar xD Ik dacht dat ik veel had, in vergelijking tot rover heb ik dat volgensmij ook wel (Henry mag toch nu wel 5k lc hebben :eek:?), maar aan jullie valt niet te tippen xd

5K is een beetje overdreven. We laten gewoon op regelmatige basis onze lichte cavalerie rondhuppelen.

Mvg
Jo
 

DeletedUser

Guest
Ppff laat maar xD Ik dacht dat ik veel had, in vergelijking tot rover heb ik dat volgensmij ook wel (Henry mag toch nu wel 5k lc hebben :eek:?), maar aan jullie valt niet te tippen xd

Nou ja het is ook niet echt weinig ofzo :p. Ja dat mag ie zeker wel hebben vind ik =).
 

DeletedUser

Guest
Waren dat serieus al zijn troepen?:confused:
Dan moet ik ook maar eens wat hogere scouten.:D
 
Reactiescore
110
489039.bmp

Zie de bouwlijst. Klopt niet echt. :)
 

DeletedUser

Guest
En AM suckt en dorp 11 heeft dus geen kerk ^^. En er ligt een pm :O.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
489039.bmp

Zie de bouwlijst. Klopt niet echt. :)

Je hebt geen idee hoeveel info je met deze screen vrijgegeven hebt!

Om maar een aantal zaken te noemen:
1. .KO gebruikt kennelijk het forum, te zien aan het blauwe sterretje/bloemetje
2. Vermoedelijk ben je net online gekomen, dan weten we dus ook dat je voor het slapengaan nog even op tw kijkt of dat je nachten doorhaalt. Tevens zijn we er nu achter dat je de vorige uren offline bent geweest.
3. Dorpen uitbouwen heeft voor jou een hogere prioriteit van het forum lezen en pm's beantwoorden.
4. Uit het feit dat je eerst je hout upt en daarna pas je leem, kunnen we opmaken dat je graag vrij passief speelt en alleen toeslaat wanneer het nodig is
5. Gezien je FireFox gebruikt, eet je waarschijnlijk geregeld een kommetje met ontbijtgranen en melk. Ik vermoed halfvolle, omdat je wel op je lijn mag letten. Of dit is een beeld dat ik krijg van de nabije toekomst, je bent gewaarschuwd!
6. De andere tabbladen leren ons dat je een voetbalfanaat bent. Ofterwijl ben je maandag en vrijdag van 20:30 tot 22:00 offline. Het moment om toe te slaan
7. Daarnaast ben jij tijdens elke (belangrijke) wedstrijd van PSV aan het kijken op je Eredivisie Live abonnement. Het eerstkomende moment dat jouw account zo onbeheerd is, is dus morgenavond vanaf 18:00 tijdens de wedstrijd Ajax - PSV.
8. Zelf beoefen je natuurlijk deze sport ook, in een regionale club die het toch niet al te slecht doet, maar zeker geen topploeg is. Een profcarrière zit er voor jou dan ook niet in. Wel sta je wekelijks in de basis. En tijdens die uren afwezigheid is je account dus ook onbewaakt.

Dus denk de volgende keer goed wat je allemaal het internet op slingert en welke info daaruit te halen valt! Of, zoals het spreekwoord luidt: 'Bezint eer gij begint.'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan