[BUG]SponsorPay ?

DeletedUser

Guest
Hello iedereen,

Ik heb namelijk een probleem met de sponsor pay, bij mij staat er steeds :
"Malheureusement, il n'y a actuellement aucune offre valable pour votre pays. Veuillez réessayer ultérieurement."

Ben ik de enige die dat heeft of is dit normaal ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hello iedereen,

Ik heb namelijk een probleem met de sponsor pay, bij mij staat er steeds :
"Malheureusement, il n'y a actuellement aucune offre valable pour votre pays. Veuillez réessayer ultérieurement."

Ben ik de enige die dat heeft of is dit normaal ? :eek:

ik heb daar geen probleem mee :p
 

DeletedUser

Guest
Sponserpay heeft niks met tribalwars.nl te maken, als er geen aanbiedingen staan kan tribalwars daar niks aan doen. Bij mijn weten :rolleyes:

Zelf kopen is de beste oplossing :D
 

DeletedUser48693

Guest
nee het ligt aan dat je te veel sponsorpay dingentjes hebt gedaan zoals ik,
bij een overvloed aan gratis enquete's invullen bellen met je mobiel of dingen kopen ofzow, dan krijg je een IP ban van sp, en dan kun je het niet meer doen. hier heb ik namenlijk al meer dan 2maanden lang last van.
 

DeletedUser

Guest
nee het ligt aan dat je te veel sponsorpay dingentjes hebt gedaan zoals ik,
bij een overvloed aan gratis enquete's invullen bellen met je mobiel of dingen kopen ofzow, dan krijg je een IP ban van sp, en dan kun je het niet meer doen. hier heb ik namenlijk al meer dan 2maanden lang last van.

Ah das hard :( Ma op w25 kan ik het wel ;$ Das het probleem
 

DeletedUser

Guest
Hello iedereen,

Ik heb namelijk een probleem met de sponsor pay, bij mij staat er steeds :
"Malheureusement, il n'y a actuellement aucune offre valable pour votre pays. Veuillez réessayer ultérieurement."

Ben ik de enige die dat heeft of is dit normaal ? :eek:

Vertaald naar het nederlands: "Helaas is er geen actuele aanbiedingen voor uw land. Probeer het later opnieuw"
 

DeletedUser62411

Guest
Hello iedereen,

Ik heb namelijk een probleem met de sponsor pay, bij mij staat er steeds :
"Malheureusement, il n'y a actuellement aucune offre valable pour votre pays. Veuillez réessayer ultérieurement."

Ben ik de enige die dat heeft of is dit normaal ? :eek:

Sponserpay is een grote bug >.<
 

DeletedUser58227

Guest
Je zult er idd wel te veel gedaan hebben, daarom kun je (tijdelijk) geen enquettes, opdrachten doen.

Btw, je hoeft op het AF niet per se met paarse letters te schrijven ;)
 

DeletedUser

Guest
Sponsorpay is tot nu toe een van de beste initiatieven van innogames. Het geeft de student die zijn geld niet aan een spel wil hangen de kans om toch PA, FA en AM te hebben, en TW verdient er ook veel aan (nu zijn er veel meer mensen die PP's hebben). Win-win dus.
 

DeletedUser63335

Guest
Hello iedereen,

Ik heb namelijk een probleem met de sponsor pay, bij mij staat er steeds :
"Malheureusement, il n'y a actuellement aucune offre valable pour votre pays. Veuillez réessayer ultérieurement."

Ben ik de enige die dat heeft of is dit normaal ? :eek:

Dit moet toch niet bij vragen staan. Maar hier: http://forum.tribalwars.nl/forumdisplay.php?f=12


uuhm, hij zegt toch duidelijk
BEN IK DE ENIGE DIE DAT HEEFT OF IS DIT NORMAAL?

Dus het is een vraag
 
Bovenaan