BRon vs mel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16339

Guest
het enigste wat ze kunnen is verkennen
verder niks
dat geeft aan dat ze zwak zijn:p
 

DeletedUser

Guest
als je een aanvalt begint moet toch eerste beginnen met verkennen en dan aanvallen we zullen wel zien
 

DeletedUser

Guest
je kan aanvallen met verkenners ontwijken als ze geen tech lvl 3 hebben (wat ik van jullie wel verwacht) en een scoutings aanval alert iemand die dan ondersteuning enzovoort vraagt

daar schiet je nog niks mee op:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@ bronleden

hoelang hebben jullie nou al oorlog met R.O.D

een stam van 2mil punten dat verspreid tegen jullie aanligt en waar jullie wekelijks 1 dorpje van edelen

dan wordt mel toch wel iets moeilijker he:D
 

DeletedUser

Guest
jep als 20vt dan zo grote mond heeft is ze wel rap bang van verkennertjes want zoals wij zien in ons verkenningsrapporten staat er genoeg in om een paar clears kapot te lopen dat hebben we erook voor over maar probleem hebben we wel dat de zeer goede leden ver weg liggen en de mindere dicht bij jullie!

wat ik laf vond dat zij/hij een grote mond had dat ze ons ging uitmoorden en de eerste waar ze een dorp van overnam was een mindere speler heeft dit iets te betekenen?

zoals ik veel zeg:

we zullen wel zien ;)
 

DeletedUser

Guest
Rod komt na mel maar rod heeft een verassing van ons gekregen waardoor ze meteen in paniek sloegen nu zijn ze belachelijk bezig en letten ze niet op wat ze doen maar omdat we dit bij mel niet meer kunnen doen zoeken we andere oplossingen ;)
 

DeletedUser

Guest
het maakt toch niet uit van wat voor een speler je een dorp edelt: conclusie je hebt een dorp van de vijand

verder liggen niet ALLE sterke leden ver weg
want suptop ligt dichtbij en als ik het moet geloven gaan jullie de hulp inroepen van ~am~:D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft am hier niks te maken!
mss helpen ze leden waar ze pb mee zijn maar niet de hele stam we kunnen dit alleen en dat zullen we bewijzen ook :)
 

DeletedUser

Guest
nope een paar spelers van am haten jullie ook ,dus ze willen samen met ons jullie edelen:p:D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft am hier niks te maken!
mss helpen ze leden waar ze pb mee zijn maar niet de hele stam we kunnen dit alleen en dat zullen we bewijzen ook :)

totalrulerjonas zij dat ALS mel oorlog met BRon zou krijgen hij BRon 100% zou steunen

nou heb ik al veel aanvallen binnegekregen en dorpen verloren omdat suptop me verraden/genaaid heeft (lang verhaal wil je het weten pm me)
maar nu is hij onderhand weer 50k bijl 1k ram en 10k lc kwijt
 

DeletedUser16339

Guest
stuur nou eens een echte aanval
want jullie kunnen alleeen maar scouten
beetje zielig hoor
 

DeletedUser

Guest
btw in totaal heeft bron 13 mil punten.Thomasje gaan jullie eigenlijk nog iets uitvreten tegen mel.Niet dat dit echt nodig zal zijn.;)

dat zien jullie wel:rolleyes:

ps ik doe wel mee:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
20vt heb gedult het komt wel ;)

koenie jij kan niks alleen een grote mond op zetten zelfs tegen edwart?
tjee kun je dat dan ook eens bewijzen A.U.B of bang dat je gaat afgaan?
 

DeletedUser

Guest
20vt heb gedult het komt wel ;)

koenie jij kan niks alleen een grote mond op zetten zelfs tegen edwart?
tjee kun je dat dan ook eens bewijzen A.U.B of bang dat je gaat afgaan?

wat heb ik tegen edwart gezegd
hij is een goede speler waar ik respect voor heb
ik heb respect voor sommige bron-leden maar lang niet voor allemaal

en btw me bewijzen: ik ben bezig wraakacties te nemen op totalrulerjonas nu jij nog laarne;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan