BRon Vs. anderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was ook maar een voorstel...
Zullen we het zelf maar moeten doen of proberen BRon te doen inzien dat deze oorlog nutteloos is...
(wat niet gemakkelijk wordt denk ik aangezien ik al zoveel argumenten heb aangehaald)

ben je misschien een beetje wanhopig?? dat je bron(ons) de hele tijd de schuld geeft? dat wij die oorlog zijn begonnne etc.?
 

DeletedUser

Guest
geef 1 reden waarom ik wanhopig zou zijn...
en geef ik bron de schuld? Volgens mij toch niet en als jij denkt van wel haal er dan 1 antwoord van mij uit waarin ik BRon de schuld geef...
Ik vraag alleen maar om te stoppen... En daarin werken jullie niet echt mee al vinden zoveel mensen het belachelijk
 

DeletedUser

Guest
geef 1 reden waarom ik wanhopig zou zijn...
en geef ik bron de schuld? Volgens mij toch niet en als jij denkt van wel haal er dan 1 antwoord van mij uit waarin ik BRon de schuld geef...
Ik vraag alleen maar om te stoppen... En daarin werken jullie niet echt mee al vinden zoveel mensen het belachelijk


nou die kan i je wel geven hoor
jullie verliezen duidelijk meer bij deze oorlog dan wij
 

DeletedUser

Guest
bepaalde mensen wel...
vooral degenen die in K31 liggen...
ik ben in deze oorlog exact 1 dorp kwijtgeraakt...
en dat was een dorp buiten mijn cluster dus dat vond ik niet eens zo erg..
 

DeletedUser

Guest
ja maar jullie hebben zo'n dicht cluster dat er niemand zowat door heen komt alleen als iemand erin ligt!
 

DeletedUser

Guest
lord robbeke zei:
Was ook maar een voorstel...
Zullen we het zelf maar moeten doen of proberen BRon te doen inzien dat deze oorlog nutteloos is...
(wat niet gemakkelijk wordt denk ik aangezien ik al zoveel argumenten heb aangehaald)

Volgens mijn heb jij oorlog verklaard:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
geef 1 reden waarom ik wanhopig zou zijn...
en geef ik bron de schuld? Volgens mij toch niet en als jij denkt van wel haal er dan 1 antwoord van mij uit waarin ik BRon de schuld geef...
Ik vraag alleen maar om te stoppen... En daarin werken jullie niet echt mee al vinden zoveel mensen het belachelijk



jah en ik heb er 0 verloren
 

DeletedUser

Guest
Oorlog is vanaf heden officieel beëindigd dus dit topic mag volgens mij gesloten worden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan