Bring Democratic sanity to a .Paranoid infiltration

DeletedUser74075

Guest
Bring Democratic sanity to a .Paranoid infiltration

30kdfo0.png
VS
20071aq.png




Dames en heren, bijltjes en speren, het is zover zullen velen van jullie nu denken, Elite Democrats voert eindelijk een oorlog met als tegenstander .Paranoia! Deze oorlog zal zich aan de andere kant van de ‘wereldoorlog’ die nu al gaande is afspelen en heeft deze oorlog niets met die oorlog te maken.

Waarom een oorlog?
Eerst dachten wij dat een oorlog niet noodzakelijk was tegen .Paranoia, niet omdat deze stam zo zou worden weggeveegd, maar omdat we maar met een paar spelers front zouden hebben met .Paranoia, echter zijn er een aantal activiteiten geweest die onze gedachte heeft doen veranderen:

.Para strikes back
In een goed gecoördineerde counter op de aanvallen van de speler Aquilas Chrysaetos (Demo) bij het adres van een .Para lid, nam de stam .Para in 48 uur tijd 10 dorpen van Aquilas over op een zeer ongunstig moment wat betreft de activiteit op dit account. Met het activeren van een nieuw team op dit account zou dat probleem worden verholpen, echter is door het verliezen van een groot aantal dorpen een volgend probleem ontstaan namelijk het cluster van Aquilas. Alhoewel dit cluster van te voren al niet zo’n positieve uitstraling gaf, lag dit er na de aanvallen van .Para nog slechter voor.

.Para infiltreert
Zoals al eerder genoemd had .Para in eerste instantie weinig front met ons en zouden misschien een drietal leden uiteindelijk in aanraking komen met dorpen van .Para, echter veranderde dit afgelopen weken.

De eerste toevoegingen kwamen uit de oude stam Freak, de spelers 'Stinovitch', 'jrp102' en 'xLuckyLeprechaun' kwamen over naar .Para , waardoor ze niet alleen in C44 maar ook in C54 dorpen kregen die tussen ons en de rim in liggen in het westen.

Deze spelers waren in eerste instantie niet echt spelers om je meteen zorgen over te gaan maken, daarom deden we dat ook niet, maar langzamerhand kwam .Para dichterbij, op 23 september bijvoorbeeld, toen ze ‘jordydc’ en ‘When The Lady Smiles’ aannamen, vooral op deze eerste speler stond al een tijdje het vizier van een aantal van onze spelers, omdat dit het noordelijke deel van Demo een hoop safe-zone zou bezorgen, zijn overstap naar .Para betekende niet veel goeds en dat bleek ook wel een paar dagen later.

1 dag later namelijk kwamen een aantal andere spelers van het toenmalige Trouble in Paradise (TrIP) over naar .Para, namelijk ‘silverace’ en ‘Benny56’ die zo goed als ingesloten lagen in de cluster van Demo. Later die week kwamen ‘.Outshine’ en ‘Faalhaas’ over van de stam .Unique om nogmaals aan te tonen dat .Paranoia ons maar al te graag de weg naar de rim af wilt snijden. Tot slot trad ‘Dragon Coen’ op 29 september ook nog toe, de laatste verloren zoon van TrIP

Nu kan ik begrijpen dat al deze namen veel van jullie niets zal zeggen, vandaar dat ik een kaartje toe heb gevoegd met een aantal kleuren om alles duidelijk uit te leggen:

htb3pw.png
Stammarkeringen:
Blauw = Demo
Zwart = .Para

Spelersmarkeringen:
Cyaan = Stinovitch , jrp102 , xLuckyLeprechaun
Paars = jordydc , Dragon Coen , Benny56
Geel = Faalhaas , .Outshine




Namens Demo wens ik .Paranoia een mooie strijd toe! En ik zal proberen om elke week ongeveer een updatepost te maken, om de neutrale lezer, maar ook de minder neutrale lezer op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen in het westen.

Bedankt voor jullie aandacht!
op-/aanmerkingen zijn altijd welkom
 

DeletedUser

Guest
Mogen de beste winnen :)

3,2,1 HAPPY NEW YEAR For para. <3
 

DeletedUser69459

Guest
Wees trots op je overwinningen op een empty account :)
 

DeletedUser

Guest
Succes aan Demo, laat ons ook wat edelen als jullie willen :)
 

DeletedUser68252

Guest
Dan doen jullie veel research bij het recruiten ;) dus je geeft hier zelf toe dat je er maar op los recruit :eek:

Dan is Para niet de enige die er maar wat op los rekruut (according to you), als we het beleid van Demo er even bij pakken, jullie hebben zelf pas nog een lid van Para indirect gerekruteerd. Vrij hypocriet om dan Para te wijzen op haar rekruut beleid, terwijl jullie zelf iemand vanuit de vijand rekruteren. Enorm zwak als je het mij vraagt, onder het mom van.


'If u can't beat them,
Let's convince them to join your side.'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan is Para niet de enige die er maar wat op los rekruut (according to you), als we het beleid van Demo er even bij pakken, jullie hebben zelf pas nog een lid van Para gerekruteerd. Vrij hypocriet om dan Para te wijzen op haar rekruut beleid, terwijl jullie zelf iemand vanuit de vijand rekruteren. Enorm zwak als je het mij vraagt, onder het mom van.


'If u can't beat them,
Let's convince them to join your side.'

Gaat erom dat ze mensen recruiten die inactief zijn.
 

DeletedUser68252

Guest
Gaat erom dat ze mensen recruiten die inactief zijn.

Dat maakt vrij weinig uit in deze situatie, je bekritiseert het rekruteer beleid van Para, terwijl jullie eigen rekruut beleid van het zelfde niveau is, al dan niet lager. Om met een vijand in zee te gaan zou voor mij al helemaal geen optie zijn, ik strijd liever tot mijn laatste troepen kapot zijn, en mijn account op 0 punten staat dan dat ik me moet verlagen tot het rekruteren bij de vijand vandaan om een overwicht te krijgen, om vervolgens de oorlog te verklaren na dorpen winst op Para om zo jullie slechte reputatie wat omhoog te krikken met deze statistieken.
 

DeletedUser

Guest
Benny56

Even een relevante post. 5dorpen en kijk naar deze speler ODD punten :) En dat op 4dagen tijd prachtig!

Zegt genoeg denk ik!

.Para en Uni. waren al in overleg om een BG aan te gaan tegen Demo. Maar die plannen zijn afgeslagen omdat Demo 3 leden (heel de leiding) van Uni. recruteerde...

Demo zal de druk gevoeld hebben en de gemakkelijke weg gekozen hebben, door Uni. eerst te laten vallen. En je hebt natuurlijk altijd verraders/puntengeilers. Demo heeft trouwens ook een oorlog trachten te stoken tussen Uni. en .Para.

Dus je moeten hier nog niet de show komen verkopen alsof jullie al gewonnen hebben als je al zoveel moeite moest doen om 2 relatief kleine stammen te doen crashen :) Terwijl jullie het 'grote' Demo zijn.

Allezins veel succes gewenst ;)

.Outshine
 

DeletedUser

Guest
5f97d0245b.png


We recruiten niet zomaar iedereen ;) Je moet het maar van je leiding hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dan is Para niet de enige die er maar wat op los rekruut (according to you), als we het beleid van Demo er even bij pakken, jullie hebben zelf pas nog een lid van Para indirect gerekruteerd. Vrij hypocriet om dan Para te wijzen op haar rekruut beleid, terwijl jullie zelf iemand vanuit de vijand rekruteren. Enorm zwak als je het mij vraagt, onder het mom van.


'If u can't beat them,
Let's convince them to join your side.'

Wat is dit voor onzin? Er is nooit een lid van Para gerekruteerd.


'If u'r too stupid to analyse, lie'
 

DeletedUser

Guest
Post even aangepast, zie dat ik een woord was vergeten waardoor de context veranderd werd. Door leden van Uni te rekruteren hebben jullie indirect van Para gerekruteerd gezien deze 2 stammen al bezig waren voor een samenwerking in de zin van een bg tegen Demo.

Hoe kunnen wij weten dat hun bezig waren met een BG?
als 3 leden zich aan melden zou er wel weinig van zijn gekomen he.

ze hadden een nette sollicitatie en dat hebben we met elkaar besproken zoals we dat altijd doen binnen demo.
 

DeletedUser68252

Guest
5f97d0245b.png


We recruiten zomaar iedereen ;) Je moet het maar van je leiding hebben.

Jullie rekruteren niet zomaar iedereen? Ik wist niet exact wie er op dit account speelde, maar nu ik deze sollicitatie zie maakt het jullie rekruut alleen nog maar belachelijker, naast dat het een speler van de vijand was, heeft deze speler echt een puike prestatie gegeven op wereld 36, wat een klapper was hij daar.

Serve, Top oder Flop?

Het was 13 Maart 2014. Het was pikkedonker, de wind galmde door de straten van wereld 36. , iedereen leek te slapen, maar schijn bedriegt, daar, achterin de hoek waren dan toch een aantal kleine lichtpuntjes, het waren de paardjes van Peuter Power en Asteria* die het slagveld der onwetendheid betraden.

5:00, Daar!, in de verte!, de eerste dorpen van Pulverization! We zijn er bijna: 'fluisterde Asteria* tegen zijn kompaan.'

De klok sloeg 7 keer, de nacht ontwaakte, al bleef het licht uit in de dorpen van Pulverization. Eenheden, verdwenen als water voor de zon. Nog nooit, werd een account van Serve zo snel de grond ingeboord. Een teken van zwakte? Een teken van luiheid? Een teken van onkunde? Wie zal het zeggen.

d9979c0f67688d34c2820da982edec25.png

De dagen vorderde, defensieve fouten overspoelde het account Pulverization, dorpen werden massaal ingenomen. Stamgevoel, een woord wat blijkbaar niet in het woordenboek staat van de bespelers van Pulverization, zodra de paardjes van wal staken, was er niemand meer te bekennen, echter was het dorpen verlies niet enkel te wijten aan de plotselinge inactiviteit van de bespelers, niemand binnen Serve kwam op het idee om contact te leggen met de bespelers voor een eventuele vv, zodat de schade nog binnen de perken kon blijven, laksheid? Zeer zeker wel, in de hedendaagse samenleving is immers iedereen te contacteren door middel van social media, Whatsapp, Facebook, Skype, bijna iedereen heeft het tegenwoordig wel of wilde men soms assumeren dat binnen Serve er geen gebruikt word gemaakt van dergelijke dingen? Dat de communicatie op zo'n laag niveau ligt, dat men skype niet eens gebruikt?

Naast Pulverization, schijnt ook DaCapital ineens inactief te zijn ondanks een pas gestarte speler, zakt de mentaliteit tot een nieuw dieptepunt? Een week van inactiviteit, en direct dorpen verlies zoals de Patre Vostre al liet zien in een van zijn posts, de echte reden van inactiviteit schijnt men verborgen willen houden, al riekt het naar het 1e, of heeft Serve toch meer te verbergen?

Na een al vrij duistere periode van Serve, moest van de week ook Al Capone ineens aan de waarheid geloven, ook hier gaan toch wel redelijk wat dorpen verloren, Is de wanhoop nabij bij Serve? Zo te zien wel, :tongue:

152# (448|416) K44 9,811 Al Capone [Serve] corneelse5 [Serve] 2014-03-26 13:12:11
153# (449|418) K44 9,811 Al Capone [Serve] corneelse5 [Serve] 2014-03-26 18:37:57
[44.15.18] Chi la dura la vince (458|411) K44 9,493 Al Capone [Serve] Bouwtijden Halveren [Serve] 2014-03-26 20:24:19
[44.15.65] Chi la dura la vince (455|416) K44 9,732 Al Capone [Serve] Bouwtijden Halveren [Serve] 2014-03-26 20:00:28
[44.05.91] Chi la dura la vince (451|409) K44 9,811 Al Capone [Serve] Bouwtijden Halveren [Serve] 2014-03-26 19:13:39
[44.15.87] Chi la dura la vince (457|418) K44 9,122 Al Capone [Serve] Bouwtijden Halveren [Serve] 2014-03-26 19:09:21

Uit deze Statistieken, handelingen kan ik toch wel concluderen dat Serve een van de zoveelste is die toch zwaar overschat is als stam hier op wereld 36.

e55c6a1318deb2cdb29ee3bf47f3622c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Post even aangepast, zie dat ik een woord was vergeten waardoor de context veranderd werd. Door leden van Uni te rekruteren hebben jullie indirect van Para gerekruteerd gezien deze 2 stammen al bezig waren voor een samenwerking in de zin van een bg tegen Demo.

Nogmaals een conclusie die nergens op gebaseerd is.
Het wordt vrij moeilijk om een discussie te houden met iemand die eigenlijk helemaal niet weet waar hij het over heeft.
Hou het daarom gewoon on topic en verpest het topic niet aub :)
 
Bovenaan