Break the system 2015

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal :)

Zoals we allemaal weten is bijna niemand blij met hoe het nu toegaat in Nederland.

Veel bezuinigingen worden ons door de strot gedouwd.
Armen worden armer en de rijke rijker.
Gezondheidszorg gaat drastisch achteruit
Onderwijs begint langzamerhand een drama te worden.
In nederland worden we al leeg gezogen en volgend jaar willen ze nog meer korten, nee niet de rijken die hoeven niets in te leveren, alleen de middeklassers en lagere inkomens moeten betalen.

Daarom deze melding ik hoop dat ik jullie allemaal op het binnenhof te Den Haag mag zien, jong en oud zijn welkom en samen staan we sterk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Inb4PVV

Ik mag een stukje schrijven over Break...
Wist je dat we eigenlijk pas sinds begin Augustus bestaan?

5 maanden geleden bedacht ik me opeens...
'Wat zijn we nu eigenlijk aan het doen met zijn allen?'

Juist, geen ruk! Een beetje op duimpjes drukken en schelden op Facebook dat deze regering het volk rechtstreeks aan het slopen is.

Zeiken over de graaiers, dat tuig in Den Haag, die wolkenfietsers, die vetkuiven, zakkenvullers en moestuin promoters.

5 maanden geleden riep ik met een groepje van hooguit 10 mensen op, om met ons op te staan en onze reet te lichten. Even weg van Facebook. De straat op en een partij herrie te gaan maken door het hele land.

Nu, 5 maanden verder staan we (hoop ik) met RUIMSCHOOTS 400 vrijwilligers, aan de vooravond van een revolutie.

27 Januari gaan we door de barricades in Den Haag.

Bijna 10.000 mensen die ons hebben gevonden.
Bijna 10.000 die wij hebben gevonden...

Wij zijn trots op wat Break bereikt heeft en nog trotser op wat alle opstandgroepen samen bereikt hebben in die korte tijd.

Wat dat is 'Break the System'.
Samenwerkende organisaties die als een sterke naam het verschil gaan maken.

Trots op iedereen die zich inzet, trots op iedereen die ons volgt en trots op iedereen die zich gaat laten horen op 27 Januari 2015!

Break the System!

Tell them we are coming!

Nog een paar minuten?

We tellen af....

Namens het hele team:

BEDANKT

Berry
 

DeletedUser53396

Guest
Het was verstandiger geweest als ze het niet in januari hadden gedaan. Nu vind ik het maar te koud om te protesteren.
 
Reactiescore
110
Ik kreeg deze week een brief dat mijn stufi omhoog gaat mij zul je niet horen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mogen leuzen als:

"Markie markie, je moeder is een h.er" of "jetje jetje wat ben jr toch een ..."

je mag zeggen wat je wil als het jou mening is, of zijn moeder er wat aan kan doen weet ik niet :p

Ik kreeg deze week een brief dat mijn stufi omhoog gaat mij zul je niet horen ;)

Dat is echt fijn om te lezen ik gun het je van harte :) maar vele mensen hebben dat voordeel niet.
Ik heb het financieel ook erg goed, wij zitten boven modaal, maar velen hebben dat niet en worden nog harder gepakt zoals onze ouderen, mensen in de bijstand, de pbg's die eraan gaan, het onderwijs word slechter, te grote klassen en te weinig mankracht.
Vanaf volgend jaar is er geen recht meer op basis inkomen, onderdak of eten meer
 

DeletedUser

Guest
Nee kan geen kranten meer betalen he hoge heren in den haag pakken alles af
 

DeletedUser

Guest
Ik wou net zeggen, misschien anders even een taalcursusje meepakken van je bovenmodaal inkomen.
 
Reactiescore
770
En dit protest gaat gans Nederland veranderen want...
 

DeletedUser

Guest
En dit protest gaat gans Nederland veranderen want...

Of het gans nederland zal gaan veranderen dat kunnen we nu nog niet zeggen, puur omdat we niet weten wat de opkomst zal zijn.
Vergeet niet hoe groter de opkomst hoe harder de stem zal zijn.
Het is lang geleden dat er weer eens een echte grote demonstratie kwam, ik heb zelf in de jaren 80 geprotesteerd tegen de nutronenbom, in die tijd ging het volk de straat op en reken maar er werd geluisterd.
Vandaag de dag zie je dat weinig gebeuren omdat men zich liever achter hun pc verschuilen een keer een petitie tekenen en dan is het maar klaar.

Met dit protest wil de organisatie proberen om weer zo een enorme vuist te slaan op de stoep van onze regering een vuist waar ze naar MOETEN luisteren.
Wat hier uit zal komen dat laat ik over aan de knappe koppen van de organisatie die leveren de eisen/wensen en ook oplossingen aan :)
 

DeletedUser

Guest
Als je toch naar Den Haag gaat, wil je dan namens ondergetekende zeggen dat de regering moet stoppen met het verkloten van de studiefinancieringen. Dank u. ;)
 
Reactiescore
30
T. je weet dat ik je mag, maar Nederlanders klagen teveel als je bedenkt dat je in één van de best bewoonbare landen ter wereld woont.
 

DeletedUser58575

Guest
Dat komt door een zekere heer Fortuyn, die ons in Nederland uitgebreid kwam vertellen dat een van de best lopende landen ter wereld er zo slecht voor stond. Helaas is dat idee dat het hier zo slecht gaat nooit meer weggetrokken :(
 
Bovenaan