Boyz in da Hood

DeletedUser68086

Guest
op dit moment lig ik naast .thenkilleach maar daar kan ik nog redelijk overleg mee voeren :)
 

DeletedUser44415

Guest
Dit zijn nieuwe vragen bij het golden awards. Nieuwe topic erover vond ik onnodig.

Als een Spamoholic. het al zegt, zullen er dit wel meer zeggen.
 

DeletedUser67007

Guest
Mijn lijstje gaat alleen over Wereld30 :D


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Hier kies ik voor .EndEverAfter., djanako en Castiel. dit omdat deze speler zich erg goed inzetten voor hun stam en altijd bereid zijn om anderen te helpen of hun advies te geven.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Quinten (Mijn medespeler) dit omdat hij mij alles van TW heeft geleerd en sindsdien alles prima verloopt.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Natuurlijk héél Loyal, dit omdat ik graag wil zien hoe iedereen daarmee om gaat. Van buiten Loyal zou ik graag hand in hand staan met Klompstra uit ~TRI~ deze ken ik al van vorige wereld en daar was hij mijn buurman. Een echte teamspeler.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Castiel. dit omdat ik weet dat hij zich goed inzet als VV'er

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
-
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Stelvio, Farms :eek:

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Buiten Loyal ga ik deze beantwoorden. I Kan Speek Anglisch, denk dat deze spelers nog wel zullen uitblinken

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
.Flash en dan met al hun ondersteuning full off spelen en recht op de core gaan! :eek:

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Quinten heeft MIJN speelstijl vervormt :eek:

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
-

11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Zitten al in mijn stam :)

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Flusher heeft al mooi wat tegengehouden

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Stelvio, lijkt me duidelijk

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
-

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
tomtom5000, heeft een stam opgericht dat puur op def is gericht en draait daarvan alle VV's :(

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Quinten (Medespeler)

17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?
Prima duo met Quinten, liggen altijd met alles op één lijn.

18. Wat vind jij de minst leuke regel?
Dat Premiumaccount geld kost. Dat zou iets moeten zijn dat er standaard is.

19. Wat vind jij van het Wereld30 AF niveau?
Ik vind het jammer dat er op het AF veel onzin word gepost. Het zou vele malen aangenamer zijn om leuke discussie's te voeren over zaken dat over W30 gaat. Momenteel is het vooral laten weten welke speler/stam je stom vindt.
 

DeletedUser67158

Guest
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Stelvio, Farms


Laatste tijd er niet aan toegekomen, lekker van profeteren nu! ;)
 

DeletedUser55242

Guest
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
.Flash en dan met al hun ondersteuning full off spelen en recht op de core gaan! :eek:

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
tomtom5000, heeft een stam opgericht dat puur op def is gericht en draait daarvan alle vv's :(.

Haha, ik ben niet full deff moet ik toegeven :$
Wat andere, van de stam doen, daar kan ik niet over beslissen.
Ik heb een stam die hecht en goed samenwerkt, jaloers ? Haha ^^
Ik draai veel vv's ? Jij noemt 2 vv's dan al veel.
Je weet dus niet wat veel is in mijn ogen.
Ahja, als ik door vv's mensen kan helpen, doe ik het graag.
Ik zou jouw vv zelfs doen, mocht je het lief vragen :d
 

DeletedUser67007

Guest
Haha, ik ben niet full deff moet ik toegeven :$
Wat andere, van de stam doen, daar kan ik niet over beslissen.
Ik heb een stam die hecht en goed samenwerkt, jaloers ? Haha ^^
Ik draai veel vv's ? Jij noemt 2 vv's dan al veel.
Je weet dus niet wat veel is in mijn ogen.
Ahja, als ik door vv's mensen kan helpen, doe ik het graag.
Ik zou jouw vv zelfs doen, mocht je het lief vragen :d

Het was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld.

Ik heb een stam die hecht en goed samenwerkt, jaloers ? Haha ^^

Denk dat de samenwerking in Loyal een stuk beter is, dus jaloers ben ik niet. Echter liggen jullie gewoon dicht op elkaar waardoor OS er snel kan zijn :)

Ik draai veel vv's ? Jij noemt 2 vv's dan al veel. Je weet dus niet wat veel is in mijn ogen.

Je weet zelf natuurlijk dat dit niet waar is ;) Heb al van meerdere kanten gehoord dat jullie erg veel VV draaien. Ik zou het als leider niet ok vinden om altijd maar te moeten deffen voor mijn leden. Dit geeft gewoon aan dat ze te zwak zijn.

Ahja, als ik door vv's mensen kan helpen, doe ik het graag.
Ik zou jouw vv zelfs doen, mocht je het lief vragen :d

Mijn VV zal je niet hoeven doen. Ik bespaar het je! :)

Ik vind het tof van je dat je VV draait voor leden, maar snap niet hoe je het kunt volhouden dat het normaal is. Je hebt een stam bij elkaar gerecruit die meerdere fusies ondergaat door gebrek aan tijd, kwaliteit of ruimte en blijft daarvan de VV's draaien voor spelers die totaal niet waardig zijn aan zelfs .Flash :)

Maar dit is gewoon mijn kijk en het was zoals ik al zei een beetje sarcastisch bedoeld ;)
 

DeletedUser55242

Guest
Ik bedoel het ook allemaal sarcastisch.
Maar bon, ik heb op elke wereld al front gehad, dit is de enige wereld niet :S
Daarom dat ik het liefst vv's doe, daar leef ik mij gwn keihard uit :)
 

DeletedUser67517

Guest
Wij vallen onze leden niet af. Wanneer je eenmaal in de stam zit blijf je erin . Zelfs als je niet hard groeit . En ja we hebben het moraal dan mee. Maar ik ben blij dat ik in een underdog stam zit.
Dat er niet veel verwac
ht wordt van ons .
Dat is altijd beter dan Loyal dat zwaar overschat wordt . Maar waar zeker een paar goede spelers bij zitten.
 

DeletedUser55242

Guest
Wij vallen onze leden niet af. Wanneer je eenmaal in de stam zit blijf je erin . Zelfs als je niet hard groeit . En ja we hebben het moraal dan mee. Maar ik ben blij dat ik in een underdog stam zit.
Dat er niet veel verwac
ht wordt van ons .
Dat is altijd beter dan Loyal dat zwaar overschat wordt . Maar waar zeker een paar goede spelers bij zitten.

:)
 

DeletedUser67007

Guest
Wij vallen onze leden niet af. Wanneer je eenmaal in de stam zit blijf je erin . Zelfs als je niet hard groeit . En ja we hebben het moraal dan mee. Maar ik ben blij dat ik in een underdog stam zit.
Dat er niet veel verwac
ht wordt van ons .
Dat is altijd beter dan Loyal dat zwaar overschat wordt . Maar waar zeker een paar goede spelers bij zitten.

Oke. Je wilt dus heel erg aardig als stam overkomen om alle zwakkere leden niet te laten vallen.. Maar denkt er niet bij na dat dit ten koste gaan van je andere leden?

Met als voorbeeld Matista die mij laat weten helemaal dichtgegroeid te zitten en er van te balen dat Flash zo soft is.

Als leider van je stam HOOR je te willen dat je stam vooruitgang boekt. Het feit dat jullie leiding alle zwakkere in de stam houden puur uit respect geeft al aan dat zij niet denken aan stambelang maar aan het belang van de zwakke. Je recruit een stam bij elkaar met het gevoel dat je tevreden kunt zijn over je leden. Blijkt dit niet zo is het normaal om zo'n lid achter te laten. Je hoort een groepje te creëren van hetzelfde niveau dat op één lijn ligt om zo een zo goed mogelijke samenwerking te kunnen verkrijgen.

Wat jullie nu hebben is gewoon wat accounts die rustig één voor één worden opgeedeld binnen de stam omdat de spelers daarvan te zwak zijn of te weinig tijd hebben. En dan durf jij mij te beweren dat je leden niet afvallen? Pure onzin dus.

Hoe kun jij BTW weten hoe het is om in Loyal te zitten? Ooit de sfeer meegemaakt? Of een gesprek met mij gehad over de regels etc? Nee sorry hier kun je dus niet over oordelen. Je zit dus liever in een stam als .Flash dat gezien wordt als een def-stam dat probeert te overleven dan in Loyal die overschat zou worden?

Well be my guest! Ik zit iig liever in mijn stam die overschat wordt en zich dus mag bewijzen dan in .Flash wachten tot een lid stopt om eindelijk te kunnen edelen.

Kortom .Flash heeft gewoon een leiding die naar mijn mening te soft is tegen hun leden waardoor ze geen vooruitgang boeken. Het enige wat er gebeurd is dat de ledenaantal minder wordt maar het dorpenaantal gelijk blijft. Af en toe nog een lid die nieuwe dorpen pakt maar aan de andere kant ook een lid dat wat dorpen kwijt raakt aan de buiten wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55242

Guest
M. je bent toch wel wat verandert tegenover vroeger. Zeer spijtig.
 

DeletedUser55242

Guest
Ik weet ondertussen UW kijk al op .Flash ;)
Vanaf het begin is veel gezegt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik bedoel het ook allemaal sarcastisch.
Maar bon, ik heb op elke wereld al front gehad, dit is de enige wereld niet :S
Daarom dat ik het liefst vv's doe, daar leef ik mij gwn keihard uit :)

Ach kijk wie we daar hebben, de Final Meltdown van Wereld 27 die zich niet kon gedragen toen het even tegen zat en het niet naar wens ging.

Gaat hier ook niet van een leien dakje of wel dan? Vraag me af hoe jij een wereld in gaat eigenlijk, vooral deze ... Je graaft namelijk op constante basis je eigen graf. Nu besluit je het een xtje full deff te doen, wat een teken is van onmacht of angst. Je mag zelf kiezen welk van de 2 het is ;)
 

DeletedUser55242

Guest
Ik ben full pffence gestart man --"
Oordeel niet over iemand die je niet kent ...
 
Bovenaan