Bot-bescherming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik kreeg toennet een beeld waarbij in een cirkel moest klikken. Heb ik iets misdaan? Of krijgt iedereen dit, om cheaters te voorkomen?
 

DeletedUser

Guest
het is al zielig genoeg dat het aangezet moet worden
iedereeen die bots gebruiken zouden toch een ban / permanent moeten krijgen

normaal spel met meerdere schermen zal dit niet veroorzaken
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet eens wat die Bots zijn :S
En waar je op moet klikken..

Kan iemand hier antwoorden met verstand hiervan :)?
 

DeletedUser

Guest
Bots zijn programma's die muis en toetsenbordklikken simuleren. Je kunt zelf een heel script daarvoor schrijven en importeren zodat deze programma's op een bepaald tijdstip acties uitvoeren.

"Vooral handig in het begin zodat je als snelste alle gebouwen aanklikt en direct voorsprong opbouwt. Dan is er iedere 10 min wel iets te doen!"

Echter in de spelregels is beschreven dat het gebruik van deze bots ten strengste is verboden is omdat het niet leuk is als iemand daarmee ook 1000 aanvallen kan laten versturen op iemand, terwijl dit met de hand teveel tijd kost en vrijwel niet gebeurd.

PS. weet niet zoveel ervan, dus kunnen foutjes inzitten. :p
 

DeletedUser5550

Guest
bots zijn idd soort van wat die kerel boven mij zegt :D

Bv
Al je dorpen overlopen en in groepen plaatsen, die bot doet alles voor je als je alles goed instelt , aleen nooit gehoord van een bot voor tw 000$


Hij doet enkel wat je hem opdraagt ...
 

DeletedUser

Guest
Als ze iemand zouden detecteren die bots gebruikt, zouden ze meteen een hardwareban moeten doen. Er is hier geen plaats voor cheaters!
Ik betaal geen premium om dan geadeld te worden door iemand die gewoon valsspeelt.
 

DeletedUser

Guest
Kan er nu een DUIDELIJKE post komen over die maffe cirkels?:D

1|Wanneer komen ze?
2|Wat gebeurt er als je niet goed klikt?
3|Wat gebeurt er als je niet klikt?
4|Kan je ze tijdens het timen krijgen?

etc.
_____________________________________

1| Denk gewoon willekeurig
2| Vraag ik me eigenlijk ook af ( is belangrijk voor jou als je dronken bent en alles dubbel ziet ;D)
3| Stond hier ergens dat het overgaat (praktisch ^^)
4|Lijkt me wel maar het komt alleen als je de pagina ververst xD
Dus pas als je je trein verstuurd hebt komt het er pas .


Verbeteren indien nodig ;D
 

DeletedUser

Guest
2) als je niet goed klikt krijg je een niew rondje te zien op een andere plaats :p
op de .nl nog geen rondje gehad enkel op de .pl daar al 2x misklikt en ja hoor 3de rondje kwam ook weer dan maar goed geklikt om zeker te zijn dat ik geen ban krijg spreek net iets te weinig pools om het uit te leggen in het pools :D
 

DeletedUser1665

Guest
Als ze iemand zouden detecteren die bots gebruikt, zouden ze meteen een hardwareban moeten doen. Er is hier geen plaats voor cheaters!
Ik betaal geen premium om dan geadeld te worden door iemand die gewoon valsspeelt.

Euh..
Hardware pans zijn punkbuster en dat kan niet per browser ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan er nu een DUIDELIJKE post komen over die maffe cirkels?:D

Wanneer komen ze?
Wat gebeurt er als je niet goed klikt?
Wat gebeurt er als je niet klikt?
Kan je ze tijdens het timen krijgen?

  • Ze komen toevallig, met iedere klik maak je kans erop. Hoe meer je klikt, hoe vaker je de botbescherming krijgt.

  • Als je niet goed klikt wordt dit intern geregistreerd, je wordt afgemeld en wanneer je opnieuw inlogt krijg je weer de cirkel tot je goed klikt.

  • Op iedere verdere pagina die je opent verschijnen de cirkels tot je goed hebt geklikt. Ook wanneer je opnieuw inlogt.

  • Als je pech hebt ja. Wanneer je een aanval wil sturen en op de volgende pagina de cirkels komen in plaats van de verzamelplaats, dan is de aanval nog niet verstuurd.

Ik hoop dit brengt duidelijkheid. De bescherming is momenteel niet op alle werelden actief, alleen op wereld 10 omdat dit nodig was.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
2) als je niet goed klikt krijg je een niew rondje te zien op een andere plaats :p
op de .nl nog geen rondje gehad enkel op de .pl daar al 2x misklikt en ja hoor 3de rondje kwam ook weer dan maar goed geklikt om zeker te zijn dat ik geen ban krijg spreek net iets te weinig pools om het uit te leggen in het pools :D


Welke is .pl?
 

DeletedUser

Guest
lol op w10 werkt hij dan toch niet, ik heb hem nog nooit gezien...

En komaan, tijdens je edels versturen hem kunnen krijgen, kan je dat nergens instellen dat het dan net niet gebeurd?
 

DeletedUser

Guest
lol op w10 werkt hij dan toch niet, ik heb hem nog nooit gezien...

En komaan, tijdens je edels versturen hem kunnen krijgen, kan je dat nergens instellen dat het dan net niet gebeurd?

nog erger: tijdens het verdedigen tegen edels kun je hem krijgen!

Dit maakt timen gewoon een gelukspelletje..
 

DeletedUser15864

Guest
Loop niet zo te piepen joh, als je dorp word geedeld door 900 aanvallen en een treintje ertussen door een bot zeur je daar weer over, dus nu is alles uitgelegd, leg je er gewoon bij neer...:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan