Bot bescherming

Reactiescore
399
Hallo iedereen,

Na een tijdje neem ik opnieuw deel aan een wereld. Het valt me echter op dat er nu aanzienlijk meer botbescherming is. Wat bedoel ik precies met botbescherming? Dat vervelende scherm waarop je op alle tabbladen botbescherming moet aanklikken, om aan te tonen dat je een mens bent.

Dit leidt ertoe dat je alle tabbladen opnieuw moet openen, of het kan zo irritant zijn dat je gedwongen wordt Tribal Wars af te sluiten, waardoor mijn co's weer boos worden.

Naar mijn mening was dit vroeger niet zo'n groot probleem; nu gebeurt het al twee keer met één keer balance. Dit komt het spelplezier niet echt ten goede.

Onlangs wilde ik helpen met een massa-aanval en opende ik alle tabbladen en zette ik wekkers. Tussendoor lekker een serie kijken en dan, bam, moet je weer alles opnieuw openen om te bewijzen dat je een mens bent.

Ervaren meer mensen dit?
 
Reactiescore
1.145
Mijn ervaring met Bot bescherming is dat het op basis van je acties is.
Als ik no life loop te micro farmen gaat hij veel vaker af als dat ik gewoon rustig op een no haul wereld speel.

Gebruik zelf weinig scripts maar ook op bepaalde scripts krijg je de melding veel vaker.

Als het goed is kun je hem ook voor een paar acties/x aantal min negeren alvorens hij echt je forceert hem te doen dus het zou normaal niet direct een probleem moeten zijn als je hem toevallig net krijgt met een timing.
 
Reactiescore
64
Dat de bot interruptie vervelend is, dat is één ding. Alleen dat je gedwongen wordt om hem te voltooien als je net aan het aanvallen/snipen ben is toch wel erg skeer.

maarja misschien moet ik ook gewoon minder botten..
 
Reactiescore
1.735
Er zou veel meer anti bot regels en tools moeten komen. Er wordt zoveel vals gespeeld door de werelders die bots gebruiken.
 
Bovenaan