Bot-bescherming

DeletedUser7975

Guest
Is het mogelijk, en komt het ook voor dat sommige spelers meer te maken hebben met Bot-bescherming dan andere spelers?
Want zelf krijg ik het idee dat ik wel heel veel die code moet invullen de laatste tijd.
Het moet toch geen gewoonte worden dat ik elke dag die kolom loop over te typen.


Gr John
 
Reactiescore
133
Elke dag is normaal als je actief speelt.
Ik heb wel de indruk dat die bot zelflerend is, want nadat ik een tijdje trouw dagelijks heb ingevuld krijg ik hem nu minder. Maar dat zelflerend weet ik niet zeker...
 

DeletedUser

Guest
devblog zei:
"...If you consistently pass bot protection checks quickly you’ll become trusted and so will receive less frequent checks."

"...The exact time period is configurable by community managers..."

Het is dus zo dat als je het vaak genoeg goed doet en weinig foute antwoorden gedaan worden je vertrouwd raakt en er dus véél minder last er van zal hebben
 

DeletedUser

Guest
Het is dus zo dat als je het vaak genoeg goed doet en weinig foute antwoorden gedaan worden je vertrouwd raakt en er dus véél minder last er van zal hebben

'Naar mijn weten is dat op de tw servers noch niet ingevoerd, het is volgens mij noch steeds random.
 

DeletedUser7975

Guest
Dank jullie wel voor het antwoord, ik moet er dus maar mee leren leven. Ach zo erg is het ook weer niet, type die paar nummers er wel in.



Thanks John
 
Bovenaan