Bot-bescherming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik krijg ineens een veld met ''Bot-bescherming'' en een code.
Deze moet ik invoeren en op 'verder-gaan' klikken.

Iemand enig idee waar dit goed voor is?
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg altijd die bot bescherming voor me neus gedrukt als ik de farms de deur uit heb gedaan. Echt fijn is het niet inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg altijd die bot bescherming voor me neus gedrukt als ik de farms de deur uit heb gedaan. Echt fijn is het niet inderdaad.

Het is wel irritant, maar beter dat dan dat je verslagen wordt door een account die niet eens door een mens beheerd wordt, toch?
 
Reactiescore
2.490
Update 7.1 ;) hoort erbij!
 

DeletedUser

Guest
kan het a.u.b. weg? zoek er een betere manier voor, dit is super irrietant.
klik ik 50 bbtjes aan om te farme, ga ik snel klikke om z.s.m. alles weg te krijgen komen er op 30 tabs zo een bescherming, gaat zo veel tijd kosten dit..
 

DeletedUser56218

Guest
Een leuk alternatief is misschien "Selecteer de juiste eenheid". Een 5-tal knoppen van verschillende eenheden (vb. Speer, bijl, zware cavalerie, ram en ridder) en een opdracht (vb. Selecteer de bijlstijder). De luie speler hoeft z'n hand niet te bewegen richting toetsenbord, en ook voor de andere spelers is het iets eenvoudiger :).
 

DeletedUser

Guest
Een leuk alternatief is misschien "Selecteer de juiste eenheid". Een 5-tal knoppen van verschillende eenheden (vb. Speer, bijl, zware cavalerie, ram en ridder) en een opdracht (vb. Selecteer de bijlstijder). De luie speler hoeft z'n hand niet te bewegen richting toetsenbord, en ook voor de andere spelers is het iets eenvoudiger :).

zou in ieder geval een verbetering zijn ja.
liever toch helemaal weg, er worden nu onzettend veel spelers benadeeld terwijl er maar zeer weinig bot spelers zijn (nog nooit een tegengekomen zelfS)
 

DeletedUser

Guest
Bot bescherming heeft naar mijn weten altijd al bestaan. Niet echt op de nederlandse spelwereld. Maar op de engelse altijd gehad.

Het is niet echt irritant als je niets hoeft te doen. Het is wel irritant als je bezig bent met een actie.
Het kan zo waar je timing abrupt verstoren -.-
 
Reactiescore
2.490
kan het a.u.b. weg? zoek er een betere manier voor, dit is super irrietant.
klik ik 50 bbtjes aan om te farme, ga ik snel klikke om z.s.m. alles weg te krijgen komen er op 30 tabs zo een bescherming, gaat zo veel tijd kosten dit..

Je krijgt hem dus maar op bepaalde frequenties en zo storend is het dan ook niet aangezien je nog ruim de tijd hebt om het weg te drukken voordat je account een algemeen scherm krijgt... Gewoon opletten dus :)
 

Deleted User - 9131

Guest
kan het a.u.b. weg? zoek er een betere manier voor, dit is super irrietant.
klik ik 50 bbtjes aan om te farme, ga ik snel klikke om z.s.m. alles weg te krijgen komen er op 30 tabs zo een bescherming, gaat zo veel tijd kosten dit..

Er wordt gekeken en onderzocht of het mogelijk is bepaalde spelers die in het verleden de botbescherming succesvol hebben afgerond als 'vertrouwen' te markeren, zodat deze spelers de botbescherming minder/niet meer krijgen.
 

DeletedUser51938

Guest
Dat zou dan 'minder vaak' moeten zijn, en dat vertrouwen zou verlaagd moeten worden bij een keer niet succesvol die test passeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Er wordt gekeken en onderzocht of het mogelijk is bepaalde spelers die in het verleden de botbescherming succesvol hebben afgerond als 'vertrouwen' te markeren, zodat deze spelers de botbescherming minder/niet meer krijgen.

Is dit niet gevaarlijk om uitbuiters van dit systeem te creeren?
Ik zeg maar, mensen die wachten tot die markering van vertrouwen er is, daarna bots gaan gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan