Boogshutters en poort wachters

Reactiescore
0
owh, nou ja iedereen kan t fout hebben hé:p

de namen lijken ook zo op elkaar TribalWars en LOTR, zitten in beiden een L,T en een R:D
 

DeletedUser

Guest
tja en er zijn boogschutters zwaardvechters en bijlvechters.
 

DeletedUser

Guest
wisky bestaat nog neit zo lang, iets van 800 jaar ofz. volgensmij had een brouwer te lang doorgebrouwen en zo wisky gemaakt
(langer drogen, meer sproeien) en was hij de hop vergeten:D
 

DeletedUser

Guest
Dat waren de Mongolen toch he? Die de Germanen naar het zuid-westen dreven.
Jongens toch, wat hadden die machtige bogen =D Maar o zo moeilijk om vaak te kunnen gebruiken. Die gasten moeten toch wel sterk zijn geweest in hun armen =)

En ja, wat zij deden was gewoon farmen dat het niet normaal meer was =P

Oh, en bier bestaat ookal sinds de middeleeuwen en werd door IEDEREEN gedronken hoor! De boeren maakte ze zelfs zelf! Eigelijk is het niet waar hoor, toen heette het gerstenat =P
 

DeletedUser

Guest
bier bestaat al 8000 jaar, en is uitgevonden door de egyptenaren:D
maar een mongoolse boog is makelijker te gebruiken dan een engelse langboog. ik heb vroeger een paar keer boog geschoten en die kleinen vallen wel mee
 

DeletedUser

Guest
Toch een houten boog hoop ik?
Ik doe zelf nog altijd aan boogschieten in clubverband =D
Maar die andere modellen heet tegenwoordig Compound. Ik koop er nooit zo een, zodra je hem opgespannen hebt moet je bijna geen moeite meer doen om hem gespannen te houden. Dan mik je eigenlijk alleen maar en heb je geen spieren meer nodig.

Recurve, de originele soort is zoals boogschieten zoals het vroeger was, maar dan met een vizier en vaak een metalen middenstuk. Daar heb je tenminste wat spieren voor nodig.

Lekker off-topic hier =P
 

DeletedUser

Guest
beide ouderwets, onze club deed niet aan moderne bogen. alleen de nieuwe gebruikten die:D
 

DeletedUser

Guest
Ah cool. Nuja, ik dacht dus van wel, blijkbaar zijn ze dan TOCH anders dan ik dacht =P

Nuja, de kracht van de boog wordt bepaald in het maken he, waar ik veel te weinig van afweet dus ga ik daar niet over zeuren.
 

DeletedUser

Guest
Iedee

:eek: ik vind het opzich een heel goed iedee.. maar er hoeven geel boogschutters bij te komen hoor! (niet dat ik het stom vind ofzo, maar hij heeft wel gelijk dat ze in het voordeel zijn) maar bijv. pikeman, of zo;)
 
Bovenaan