Boerderij troepen manager

Reactiescore
430
Hey,

Is er een manier om een melding te krijgen vlak voordat je boerderij vol zit en je troepen manager (zonder verdere melding) er mee stopt? Vooral voor dorpen die nog in de uitbouw zitten is dat nogal frustreert...

Alvast bedankt!
 

DeletedUser72830

Guest
Ik heb hier een oplossing voor ik heb per Troepensjabloon, twee Troepensjablonen; één voor het dorp in opbouw en één voor een dorp met een Boerderij van level 30. De Troepensjabloon zijn precies hetzelfde, alleen stel ik voor die in opbouw een bevolkingsbuffer in. De benodigde grootte van de bevolkingsbuffer bereken je als volgt.

Je hebt een aantal gebouwen steeds wat je tussen het ene Boerderijlevel en het volgende Boerderijlevel bouwt. Je gaat nu in je Gebouwensjabloon na tussen welke levels het meeste bevolking nodig is om de lijst draaiende te houden. Stel de gebouwen die je bouwt tussen Boerderijlevel 20 en 21 in jouw sjabloon kosten je 390 bevolking en tussen Boerderijlevel 24 en 25 kosten je 560 bevolking en stel dat die 560 de hoogste waarde is, dan stel je je bevolkingsbuffergrootte voor de dorpen in opbouw op 560.

Op die manier zal je Boerderij niet vol lopen; het is een omweg, maar bij mij werkt het al heel lang goed zo! Nog een extra tip; je kunt je Dynamische groepen op Boerderij = level 30 en Boerderij < level 30 instellen. Dan kun je de onderverdeling tussen de twee sjablonen automatisch laten verlopen. Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is en anders stel je je vragen maar; ik help je graag!
 
Bovenaan