~BOD~ Stam/profiel pic, 5 Pa

DeletedUser16171

Guest
Inleiding:
Goedendag beste mensen, ik zal eerst beginnen met het standaardlijstje in te vullen voor jullie. Daarna zal ik nog wat extra informatie verschaffen.
En ik verzeker je dat je de betaling zal ontvangen voordat wij jouw beeldmerk in gebruik zullen nemen. (eventuele markings van te voren op de beeldmerken sta ik natuurlijk ook toe)


Standaardlijst:
1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ".
1x een stamplaatje, 1x profielplaatje

2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
Zie de verduidelijkende info hieronder ▼

3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over "
Voorgrondplaatje is voorgeselecteerd, achtergrond laat ik geheel aan de designer over.
Wel graag iets wat bij de/een draak past. Zoals bijvoorbeeld een bergenlandschap en/of een vulkanisch landschap ofzo. Maar iets geheel anders mag zeker ook.

4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg
Geen Anime in ieder geval, graag iets wat bij de al vaststaande draak past.

5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij!
Dit plaatje is wat ik er graag in wil hebben. Verdere verduidelijking hierover valt ook hieronder te lezen ▼ High Resolution pictureLow resolution picture

6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet?
Ik hoop binnen een week een aantal goede (goede betkend voldoen aan de voorwaarden die gesteld zijn) te zien, en daaruit zal dan gekozen worden, meer info over wijze van keuze zie hieronder ▼

7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet.
In totaal ontvangt de designer 5 pa, indien hij akkoord gaat met de hieronder gestelde voorwaarden.

8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
Zie verduidelijkende verhaal hieronder, dan snap je waarom dit niet zal gaan.


Verdere uitleg:

Wat zoeken wij?
Ik zoek dus een stampic en een profielpic voor onze stam. In beide pictures dient dezelfde draak voor te komen, waarvan de link hiervoor eerder is gemeldt.

Wat we graag willen is het volgende: Onze afkorting ''~BOD~'' moet in het rodnje in het midden komen te staan, daar omheen in het rondje onze volledige naam ''Blood of Dragons''. Graag ook linksonderin in het klein W8.

De achtergrond moet iets wat bij de/een draak past. Zoals bijvoorbeeld een bergenlandschap en/of een vulkanisch landschap ofzo. Maar iets geheel anders mag zeker ook.

Graag zie ik dus een stampic met de voorgaande eissen, daarnaast van hetzelfde beeldmerk graag ook een profielpic met als (test)naam ''Test Test'' er in.

Manier van kiezen
Wanneer er een redelijk aantal ''goede'' (goed is indien de voorgaande eissen zijn aangehouden) beeldmerken zijn geplaatst, danz al ik ze plaatsen binnen mijn stam. Binnen maximaal een drietal dagen zal er dan een stemming worden gehouden. Waarna ik de winnaar hier dan bekend zal maken.

Er zal een persoon winnen, er komt dus geen aparte winnaar voor de stam/profiel picture.


Beloning
De belonging zal in totaal 5 pa-punten zijn. Deze veronderdeel ik in 3 punten voor het maken van de winnende plaatjes. De overige 2 PA-punten ontvang je ook meteen, maar daarvoor dient de persoon het wel originele rofielpic bestand op te sturen, zodat wij de naam daarop kunnen aanpassen naar onze spelers.


Tot slot
Dit zijn dus de voorwaarden/toegiften die ik stel. Indien je niet akkoord kunt gaan met de werkwijze, dan hoef je in principe niet te postten. of je moet met een tegenvoorstel komen.

Ik wens jullie allemaal veel succes, en ik kan dus helaas geen beslissende voorkeuren doorgeven, gezien de stam die zal geven. Persoonlijke voorkeuren geef ik best, indien gevraagd.

Nogmaals succes, en ik verwacht veel van jullie!

Mvg

Sietsebij
Namens stambestuur ~BOD~
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De overige 2 PA-punten ontvang je ook meteen, maar daarvoor dient dan nog wel voor onze leden een profielpic te worden gemaakt. Dit houdt in dat de woorden ''Test Test'' op de profielpic dan veranderd dienen te worden naar de namen die ik opgeef. Dit zullen maximaal 35 spelers zijn. En we verwachtten die allemaal binnen te hebben binnen een week na de betaling. Daarnaast gaan we de afspraak aan met de maker dat we gedurende 6 maanden eens in de twee weken aan mogen komen met de zelfde aanvraag voor nieuwe spelers.


Vind ik wel een beetje gek, zit je een half jaar lang, elke 2weken, vast aan 35 plaatjes maken :eek:.
 

DeletedUser16171

Guest
Even goed lezen graag, ers staat dat het de 1e keer 35 zijn, daarna alleen voor eventuele nieuwe leden. Dat zal er ongeveer 1 per maand zijn. Indien je andere tijdperiode wilt geef dan je voorstel aan.
 

DeletedUser

Guest
moet je 35 verscillende profielpalatjes maken ?
of elke keer hetzelfde en enkel de naam veranderen in die bol?
 

DeletedUser33611

Guest
Inleiding:
Goedendag beste mensen, ik zal eerst beginnen met het standaardlijstje in te vullen voor jullie. Daarna zal ik nog wat extra informatie verschaffen.
En ik verzeker je dat je de betaling zal ontvangen voordat wij jouw beeldmerk in gebruik zullen nemen. (eventuele markings van te voren op de beeldmerken sta ik natuurlijk ook toe)


Standaardlijst:
1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ".
1x een stamplaatje, 1x profielplaatje

2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
Zie de verduidelijkende info hieronder ▼

3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over "
Voorgrondplaatje is voorgeselecteerd, achtergrond laat ik geheel aan de designer over.
Wel graag iets wat bij de/een draak past. Zoals bijvoorbeeld een bergenlandschap en/of een vulkanisch landschap ofzo. Maar iets geheel anders mag zeker ook.

4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg
Geen Anime in ieder geval, graag iets wat bij de al vaststaande draak past.

5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij!
Dit plaatje is wat ik er graag in wil hebben. Verdere verduidelijking hierover valt ook hieronder te lezen ▼ High Resolution pictureLow resolution picture

6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet?
Ik hoop binnen een week een aantal goede (goede betkend voldoen aan de voorwaarden die gesteld zijn) te zien, en daaruit zal dan gekozen worden, meer info over wijze van keuze zie hieronder ▼

7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet.
In totaal ontvangt de designer 5 pa, indien hij akkoord gaat met de hieronder gestelde voorwaarden.

8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
Zie verduidelijkende verhaal hieronder, dan snap je waarom dit niet zal gaan.


Verdere uitleg:

Wat zoeken wij?
Ik zoek dus een stampic en een profielpic voor onze stam. In beide pictures dient dezelfde draak voor te komen, waarvan de link hiervoor eerder is gemeldt.

Wat we graag willen is het volgende: Onze afkorting ''~BOD~'' moet in het rodnje in het midden komen te staan, daar omheen in het rondje onze volledige naam ''Blood of Dragons''. Graag ook linksonderin in het klein W8.

De achtergrond moet iets wat bij de/een draak past. Zoals bijvoorbeeld een bergenlandschap en/of een vulkanisch landschap ofzo. Maar iets geheel anders mag zeker ook.

Graag zie ik dus een stampic met de voorgaande eissen, daarnaast van hetzelfde beeldmerk graag ook een profielpic met als (test)naam ''Test Test'' er in.

Manier van kiezen
Wanneer er een redelijk aantal ''goede'' (goed is indien de voorgaande eissen zijn aangehouden) beeldmerken zijn geplaatst, danz al ik ze plaatsen binnen mijn stam. Binnen maximaal een drietal dagen zal er dan een stemming worden gehouden. Waarna ik de winnaar hier dan bekend zal maken.

Er zal een persoon winnen, er komt dus geen aparte winnaar voor de stam/profiel picture.


Beloning
De belonging zal in totaal 5 pa-punten zijn. Deze veronderdeel ik in 3 punten voor het maken van de winnende plaatjes. De overige 2 PA-punten ontvang je ook meteen, maar daarvoor dient dan nog wel voor onze leden een profielpic te worden gemaakt. Dit houdt in dat de woorden ''Test Test'' op de profielpic dan veranderd dienen te worden naar de namen die ik opgeef. Dit zullen maximaal 35 spelers zijn. En we verwachtten die allemaal binnen te hebben binnen een week na de betaling. Daarnaast gaan we de afspraak aan met de maker dat we gedurende 6 maanden eens in de twee weken aan mogen komen met de zelfde aanvraag voor nieuwe spelers. Dit btreft dus alleen nieuwe spelers dan.

Mijn ervaring binnen de stam kennende zal dit om ongeveer 1 pic (met dus alleen naamsverandering) per maand gaan.

Tot slot
Dit zijn dus de voorwaarden/toegiften die ik stel. Indien je niet akkoord kunt gaan met de werkwijze, dan hoef je in principe niet te postten. of je moet met een tegenvoorstel komen.

Ik wens jullie allemaal veel succes, en ik kan dus helaas geen beslissende voorkeuren doorgeven, gezien de stam die zal geven. Persoonlijke voorkeuren geef ik best, indien gevraagd.

Nogmaals succes, en ik verwacht veel van jullie!

Mvg

Sietsebij
Namens stambestuur ~BOD~


Zou je niet beter alles meteen in dat lijstje zetten?
Aan je stamzever hebben wij niets. :rolleyes:

Mvg,
Namens het plaatjesbestuur. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
8wblh3.png


zo tekst ga ik nog beter doen maar moet nu eten ...

is deze goed? draak kan ook meer op voorgrond en dus wat groter(tekst is niet super groot he)

edit:

zo kan ook:

4ihqu0.png


is de tekst goed genoeg of moet ik die beter maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16171

Guest
moet je 35 verscillende profielpalatjes maken ?
of elke keer hetzelfde en enkel de naam veranderen in die bol?


Bij die profielpic's komt er een losse naam te staan ja, en dat zijn dus die 35 verschillende namen. Geen aparte pic dus, alleen een naamswijziging. En de naam staat dus ergens los, en niet in de bol, want in de bol staat onze stamnaam.
 

DeletedUser16171

Guest
8wblh3.png


zo tekst ga ik nog beter doen maar moet nu eten ...

is deze goed? draak kan ook meer op voorgrond en dus wat groter(tekst is niet super groot he)

edit:

zo kan ook:

4ihqu0.png


is de tekst goed genoeg of moet ik die beter maken?



Ik kan alleen mijn mening geven, niet die van de gehele stam, maar ik zou de draak liever in het midden zien, en een lettertype die wat minder standaard is denk ik. En daarnaast was er dus nog de vraag om in de bol rondom onze volledige naam te stoppen.

Wat betreft de twee plaatje's lijkt de 1e mij nog het meest mooi tot nu toe. En ik ben ook erg benieuwd naar het voorbeeld van de profielpic van je. (waarbij nog een spelersnaam vermeldt wordt dus.)
 

DeletedUser

Guest
ik maak er strx ook 1

als je photoshop hebt kan je nadat de PA verstuurt is toch ook gewoon de .PSD file doorsturen?
 

DeletedUser16171

Guest
Inderdaad een goed idee Zolid.

De persoon die wint mag dan inderdaad kiezen, men maakt dat met die namen voor ons, of diegene stuurt gewoon die file door naar mij. Dat is ook goed. Dan zit je dus voor de rest niet er aan vast dat je ze moet maken met die vele namen.
 

DeletedUser

Guest
wel, moest ik winnen zal ik nadat ik de 5PA ontvangen heb de .PSD file doorsturen
 

DeletedUser

Guest
En daarnaast was er dus nog de vraag om in de bol rondom onze volledige naam te stoppen.

wat bedoel je met dat stukje?
moet de volledige naam toch niet in die bol of wel?
 

DeletedUser

Guest
En daarnaast was er dus nog de vraag om in de bol rondom onze volledige naam te stoppen.

wat bedoel je met dat stukje?
moet de volledige naam toch niet in die bol of wel?

de volledige naam moet in de bol graken.

stel nu dat ik in ~BOD~ zat dan ~BOD~ in de bol staan op het stamplaatje en dan zou Zolid in de bol staan op mijn profielplaatje
 

DeletedUser

Guest
En daarnaast was er dus nog de vraag om in de bol rondom onze volledige naam te stoppen.

wat bedoel je met dat stukje?
moet de volledige naam toch niet in die bol of wel?

de volledige naam moet in de bol graken.

stel nu dat ik in ~BOD~ zat dan ~BOD~ in de bol staan op het stamplaatje en dan zou Zolid in de bol staan op mijn profielplaatje

Ik denk dat je in de bol de stamtag moet zetten en daarrond nog eens de volledige stamnaam ;)

Voor de profielplaatjes moet je hetzelfde nemen als het stamplaatje, maar dan nog eens de naam van een speler er op vermelden.

(Zo heb ik het begrepen.)
PS. ik probeer straks misschien iets te maken.
 

DeletedUser

Guest
ja nu je het zegt, maar wil even bevestiging...

dus de tag in het midde en dan ijgenlijk i neen circel daar rond de volle naam
 
Bovenaan