Blog / Column / Therapeutisch schrijven / Whatever Deel 6

DeletedUser40402

Guest
Ja leuk een dikke 200 km fietsen...

Hoe kan je daar nou naar zitten kijken?
er zit geen spanning in geen niks....

echt doodsaai ;)

In voetbal wel dan? 85 minuten kijken hoe ze die bal rondspelen op het middenveld en dan zijn ze mss 5 min aan de goal van de tegenstander. Wow tof hoor.
 

DeletedUser

Guest
Hoeft niet ;) Je hebt wrs nog niet eens naar 5 wielerwedstrijden gekeken, dus weet jij eigenlijk wel waarover je praat? :rolleyes:

Heb wel wat beters te doen:rolleyes:

Ik heb wel eens naar wielrennen, maar was zo saai heb meteen na 5 minuten verder zitten zappen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Maar goed ik discusiër hier niet meer, jij krijgt toch gelijk ben ik bang:eek:

Inderdaad!

afzien, pijn leiden, tactiek tussen 5/6 verschillende teams in 1 wedstrijd, heroïek, smerig spel, lage landen die in aardig wat koersen om de overwinnen meedoen, 5/6 uur jezelf leegrijden, en een sport waarin je je helden bij 9 van de 10 koersen benaderbaar zijn.... tja is wat anders dan voetjebal he?
Come on ADO Den Haag!!!
 

DeletedUser50700

Guest
Voetbal is meer dan alleen de bal rondspelen. het is inzicht, tactiek, snelheid, behendigheid en OORLOG. :D

Ik moet wel toegeven dat ik nooit naar wielrennen kijk, dus ik zal verder niet oordelen :)
 

DeletedUser40402

Guest
Kan kc niet zo'n topics maken net zoals hij op W13 doet, heb weer goed gelachen met het vorige topic :p
 

DeletedUser

Guest
Kan wel, maar de tijd (en de spelers) is er nog niet rijp voor op W20 :D

Ja, weet ik veel dat er maar 6 man op het AF zit hier.... wat een rustige wereld hier zeg... vooral overdag. Alleen die glendinges he, maarja die vindt de winnende stam van W20 weer stom.. pfff
 

DeletedUser

Guest
Ja, weet ik veel dat er maar 6 man op het AF zit hier.... wat een rustige wereld hier zeg... vooral overdag. Alleen die glendinges he, maarja die vindt de winnende stam van W20 weer stom.. pfff

val ik daaronder? ;o
 

DeletedUser45788

Guest
Wielrennen of voebal wat maakt het uit

Gilbert maakt het wel best mooi koersen maar zo'n topmatch in cl league is ook om op het puntje te zitten hoor;)
Tennis is pas saai:(
 
Bovenaan