black tower maakt zich zorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51987

Guest
Beste mensen,

Ik heb al wat posten gesloten zien worden omtrend die nieuwe optie om PA te ruilen tegen grondstoffen.

Het systeem opzich is goed en leuk bedacht, spelers die geen euro's hebben voor het kopen van PA kunnen op deze manier toch aan primiumpunten komen. Echter is hetgeen waar ik me echt zorgen om maak het feit dat je op deze manier toch vanaf het eerste moment spelers kan voeden met grondstoffen. Je kan immers de PA gewoon via de reguliere weg weer terugstorten..

Wat nu ook kan is simpelweg alleen in wereld 38 beginnen om premiumpunten te verzamelen om in te zetten in een andere wereld, net zoals die optie ook al volop wordt gebruikt voor de vlaggen!

Nu hoop ik dat we nu wel gewoon mogen discussieren over deze optie en het niet direct weer wordt gesloten. Het verzamelen van pa punten is bij deze gewoon een prestatie opzich..
 

DeletedUser81928

Guest
Whow dat is echt een slim idee ^^ had ik nog niet bedacht :p
 

DeletedUser73016

Guest
Zal wel een slotje op komen vermoed ik. Moderators zijn niet echt happig op dergelijke discussies. Het doet me ergens denken aan een soort community-gerelateerde censuur. Achja, ik maak geen gebruik van de functie. Enkel hooguit een PA wanneer we verder gevorderd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Zal wel een slotje op komen vermoed ik. Moderators zijn niet echt happig op dergelijke discussies. Het doet me ergens denken aan een soort community-gerelateerde censuur. Achja, ik maak geen gebruik van de functie. Enkel hooguit een PA wanneer we verder gevorderd zijn.

Recht op vrije journalistiek toch?
 

DeletedUser

Guest
Whow dat is echt een slim idee ^^ had ik nog niet bedacht :p

wordt al veel gebruikt hoor... Veel spelers zitten nu enkel op w38 om PA te verzamelen voor andere werelden.
Word zelfs reclame voor gemaakt op meerdere stamfora's.
 

DeletedUser73041

Guest
Ach later in het spel is dat ruilen van grondstoffen voor PA toch niet meer zo relevant.
 

DeletedUser5312

Guest
precies, zo is het met bijna alle extra premium functies, op de lange duur maakt het geen reet uit. zelfs toen met dat rad draaien op w36. alleen in het begin is het wel minderleuk voor omliggende spelers maar uiteindelijk worden de meeste spelers die afhankelijk zijn van premium punten van de kaart geveegd of in ieder geval ingehaald door mensen die gewoon tijd opofferen om te farmen enzo.
 

DeletedUser54299

Guest
De grootste nolifers weten altijd wel hun eerste plek te krijgen
 

DeletedUser48745

Guest
precies, zo is het met bijna alle extra premium functies, op de lange duur maakt het geen reet uit. zelfs toen met dat rad draaien op w36. alleen in het begin is het wel minderleuk voor omliggende spelers maar uiteindelijk worden de meeste spelers die afhankelijk zijn van premium punten van de kaart geveegd of in ieder geval ingehaald door mensen die gewoon tijd opofferen om te farmen enzo.

Bwah, spelers als Immen staan er nog steeds. Daarnaast is het vooral vervelend voor de spelers die slachtoffer worden van de snelle groeie van deze pa-abusers, jammer genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan