Big brother is watching you!

Reactiescore
1.367

DeletedUser69459

Guest
Misschien best ook delen met de moderators hier, anders krijgen we een berisping :mad:
 

DeletedUser73972

Guest
Ik heb 5 miljoen verslagen tegenstanders op casi :p en ik heb bijna al mn clears nog XD zegt ook iets over het deffen van de tegenstander

Niet noodzakelijk, het kan ook veel zeggen over het aantal boerderijen die jullie kata'en en het aantal beschikbare def/ gestuurde edels, die op de ene of andere manier wel verwerkt moeten worden. Zo kan je het weer van 2 kanten bekijken natuurlijk, maar 5 mil ODA is idd niet mis, proficiat!
 

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd met het vinden van een timeframe waar Beun eventjes een lichte winst maakte op something unique :) jullie komen er wel! :D

Mhm volgens mij reageer je nu op een post van je stamgenoot;) wat hij waarschijnlijk sarcastisch bedoelde.

ik kata inderdaad zijn boerderij. maar als ik 50 ( en dan ben ik nog redelijk positief aangezien ik al 3 keer al mn clears naar casi heb gestuurd. en de laatste wave heb je 50 van dit soort berichten tja dan ben je ook gewoon slecht bezig als deffer.Heeft niet echt iets te maken met katta's :)

http://nl37.tribalwars.nl/public_report/797e2bfa8f726e683af18be989c0bbeb

Tja in het paasweekend en met een massa kunnen er altijd foutjes tussen zitten dat snap je zelf ook wel;)

Opmerkelijk overigens dat jesper nu op het AF komt posten als er winsten geboekt worden, vissen naar complimentjes:rolleyes:
 

DeletedUser66129

Guest
Zal ook weer eens niet, de redenen van foutjes worden al weer gezocht, accepteer gewoon verliezen.

Steff jij ook :p
 

DeletedUser81928

Guest
ik vis niet naar complimentjes ik kreeg er gewoon een en daar bedankt ik voor.Niet overal wat achter zoeken ik wil gewoon ff aantonen dat casi niet goed bezig is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zal ook weer eens niet, de redenen van foutjes worden al weer gezocht, accepteer gewoon verliezen.

Steff jij ook :p

Er wordt toegegeven dat er foutjes zijn gemaakt? Of wil je zeggen dat er nooit ergens een reden achter zit:rolleyes:


I know, was toch ook een antwoord naar zijn post?

Oke dan had ik je verkeerd begrepen;)


ik vis niet naar complimentjes ik kreeg er gewoon een en daar bedankt ik voor.Niet overal wat achter zoeken ik wil gewoon ff aantonen dat casi niet goed bezig is


Had het toch ook over jesper:eek:
 

DeletedUser65242

Guest
Mhm volgens mij reageer je nu op een post van je stamgenoot;) wat hij waarschijnlijk sarcastisch bedoelde.



Tja in het paasweekend en met een massa kunnen er altijd foutjes tussen zitten dat snap je zelf ook wel;)

Opmerkelijk overigens dat jesper nu op het AF komt posten als er winsten geboekt worden, vissen naar complimentjes:rolleyes:

Waar vist Jesper naar complimenten dan? Hij post dit juist, omdat casimodo de dagen ervoor begon dat hij geen dorpen verloor en dat de aanvallen van SU min of meer faalde, das hetzelfde dan?

Nou verliest Steff wat dorpen, krijg SU direct een Pm met blabla dat hij er niet was die ochtend en dat als hij er wel was geen enkel dorp verloren zou gaan. Nja, dat kan best of course maar beetje hypocriet om dan zo'n PM te sturen.
 

DeletedUser69459

Guest
ik vis niet naar complimentjes ik kreeg er gewoon een en daar bedankt ik voor.Niet overal wat achter zoeken ik wil gewoon ff aantonen dat casi niet goed bezig is

Dat Casi niet goed bezig is, is nogal een understatement :D
 

DeletedUser

Guest
Waar vist Jesper naar complimenten dan? Hij post dit juist, omdat casimodo de dagen ervoor begon dat hij geen dorpen verloor en dat de aanvallen van SU min of meer faalde, das hetzelfde dan?

Nou verliest Steff wat dorpen, krijg SU direct een Pm met blabla dat hij er niet was die ochtend en dat als hij er wel was geen enkel dorp verloren zou gaan. Nja, dat kan best of course maar beetje hypocriet om dan zo'n PM te sturen.

Dat hij opeens komt posten;) Dat neigt toch naar iemand die alleen post als er succes is.

Stel dat het de waarheid is, waarom zou het dan hypocriet zijn:confused:
Overigens dan maar gelijk op een blok gooien waarom ook niet:eek:
 

DeletedUser66129

Guest
Dat hij opeens komt posten;) Dat neigt toch naar iemand die alleen post als er succes is.

Stel dat het de waarheid is, waarom zou het dan hypocriet zijn:confused:
Overigens dan maar gelijk op een blok gooien waarom ook niet:eek:

Of jij weet niet alles van het verhaal en is deze SU weer sinds net een week actief :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser60969

Guest
ik kata inderdaad zijn boerderij. maar als ik 50 ( en dan ben ik nog redelijk positief aangezien ik al 3 keer al mn clears naar casi heb gestuurd. en de laatste wave heb je 50 van dit soort berichten tja dan ben je ook gewoon slecht bezig als deffer.Heeft niet echt iets te maken met katta's :)

http://nl37.tribalwars.nl/public_report/797e2bfa8f726e683af18be989c0bbeb

Ach dit soort berichtjes posten is altijd laag, zo kan ik ook wel berichten posten over Story leden die zogenaamd niet kunnen deffen.
 
Bovenaan