Beste W44

DeletedUser67609

Guest
Ik ga stoppen op W44. Ik heb weer genoeg GS verkocht om weer even verder kunnen spelen.

Ik wil graag de volgende kopers van mijn grondstoffen in het bijzonder nog even bedanken:

Pentakill Jax
Infinity Dreams.
FearCrads
Jared
Astraeus
scheroila
Merlijn De Tovenaar.
ludo san
van nelle
TeamRisico

en nog veel meer!!

Speciale vermelding: Astraeus: Mocht je W45 weer gaan starten laat me even weten dan kan je misschien wel wat vaste klantenkorting krijgen.

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67609

Guest
busted :(

Had hem trouwens wel tegelijkertijd met je reactie ge-edit :(
 

DeletedUser67609

Guest
Had ik toch niet verwacht van de stam Walk die door meerdere mensen zo geprezen werd bij golden awards topic :D :D
 

DeletedUser75834

Guest
Ik ga stoppen op W44. Ik heb weer genoeg GS verkocht om weer even verder kunnen spelen.

Ik wil graag de volgende kopers van mijn grondstoffen in het bijzonder nog even bedanken:

Pentakill Jax
Infinity Dreams.
FearCrads
Jared
Astraeus
scheroila
Merlijn De Tovenaar.
ludo san
van nelle
TeamRisico

en nog veel meer!!

Speciale vermelding: Astraeus: Mocht je W45 weer gaan starten laat me even weten dan kan je misschien wel wat vaste klantenkorting krijgen.

Mvg


Bedankt bedankt :)


Maar wat geageerd van zo veel Walk! leden van die shit. Niet dat we wat pp-abusen dat onze skils moeten worden in twijfelt getrokken! En beter dat je je geld in spel steekt dan je alles in drank&drugs steekt!

Maar ja, vraag me af wat jij dan met pp gaat doen, ook wat abusen als ik me niet vergis ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Bedankt bedankt :)


Maar wat geageerd van zo veel Walk! leden van die shit. Niet dat we wat pp-abusen dat onze skils moeten worden in twijfelt getrokken! En beter dat je je geld in spel steekt dan je alles in drank&drugs steekt!

Maar ja, vraag me af wat jij dan met pp gaat doen, ook wat abusen als ik me niet vergis ;)

Voorlopig hou ik het op AM PA FA op andere werelden... Weet niet of dat ook al abusen is?

Verder niet ik bedankt, maar jij bedankt!!!
 

DeletedUser67609

Guest
Niet iedereen kocht zoveel als jij en je stamgenoten helaas. Maar ik kan voorlopig wel even door inderdaad ja :D
 

DeletedUser70435

Guest
Bedankt bedankt :)


Maar wat geageerd van zo veel Walk! leden van die shit. Niet dat we wat pp-abusen dat onze skils moeten worden in twijfelt getrokken! En beter dat je je geld in spel steekt dan je alles in drank&drugs steekt!

Maar ja, vraag me af wat jij dan met pp gaat doen, ook wat abusen als ik me niet vergis ;)

Rest in peace, jij mooie Nederlandse taal..
 

DeletedUser70435

Guest
Dan zou ik wel gaan verbeteren, dat laat ik achterwegen :D
 
Reactiescore
2.039
Bedankt bedankt :)


Maar wat geageerd van zo veel Walk! leden van die shit. Niet dat we wat pp-abusen dat onze skils moeten worden in twijfelt getrokken! En beter dat je je geld in spel steekt dan je alles in drank&drugs steekt!

Maar ja, vraag me af wat jij dan met pp gaat doen, ook wat abusen als ik me niet vergis ;)

Als jullie zulke skills hadden moest walk met zijn pp verbruik de top 10 danwel top 20 bekleden.
 

DeletedUser75834

Guest
Waarom zijn jullie tegen mij :mad::bijl:


Zullen zien waar jullie geraken :D
 
Bovenaan