Beste W2 spelers

DeletedUser26707

Guest
Nymfonaam heeft toen ooit naam moeten veranderen, misschien kon De Maro dat toen ook doen?

Nymf moest het naar Rawhide veranderen omdat Nymfonaam een sexsistisch ding is ^^ waarom deMaro dat kon weet ik ook niet xD
 

DeletedUser

Guest
tw stats en dergelijke wijzen alleen maar op dat het een foutje bij tw is?...
 

DeletedUser26707

Guest
Lol, hardcored ftw! De master of defence voor anoli dacht ik? ^^
 

DeletedUser3461

Guest
Ik zie daar toch echt ook -KH- staan, en of je het graag hebt of niet, wij bestaan ook nog :D en ja.. [.RB.] ... Ze bestaan nog wel :p

Ik heb het over de eerste ranglijst.
Daar zie je nog geen KH staan maar wel Nuke en Onwards. Daaruit is KH toch ontstaan?

@Vurig Vuurtje hardcored was eerst een favoriet doelwit van TBR maar toen bestond RB nog als stam.
 

DeletedUser10597

Guest
Ik heb het over de eerste ranglijst.
Daar zie je nog geen KH staan maar wel Nuke en Onwards. Daaruit is KH toch ontstaan?

@Vurig Vuurtje hardcored was eerst een favoriet doelwit van TBR maar toen bestond RB nog als stam.

kh is ontstaan uit goliaths en nuke(geloof ik)


onwards is samen gegaan met -fA-(mooie tijd;))
 

DeletedUser

Guest
Lol, hardcored ftw! De master of defence voor anoli dacht ik? ^^

Master of defence..

De enigste die daar credits voor verdienen zijn de spelers van RB die voor hem verdedigde ;o)
Herinner mezelf nog dat ik in der tijd toen de oorlog met TBR op zen hoogtepunt zat, met bormsie, rawhide, hardcored, 16pyno & nog 2 accounts lag te verdedigen tegen hun =p Maarja toen interesseerde me dit spel nog :)

Leuke screen die eerste stefan, toen was ik er zelfs nog lang ni bij ^^ ik ben pas gejoined toen Robert (RC) al 6 dorpjes had.
Weet nog dat ik echt supporterde voor robert dat hij het eerste aan het miljoen zou geraken :D
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je die appel nog eens! :D

Moet jij niet werken ipv tw-forum te lezen? ^^
 

DeletedUser

Guest
bouwverlof ;)
maar 2 weekjes jammer genoeg :( mar vanaf morge trek ik naar men vosje en volgende week ga ik op road trip naar duitsland xD
 

DeletedUser24338

Guest
bouwverlof ;)
maar 2 weekjes jammer genoeg :( mar vanaf morge trek ik naar men vosje en volgende week ga ik op road trip naar duitsland xD

Bouwverlof...? Van student op de hoge school/unief tot werken in de bouw?
Dan vraag ik me toch wel af hoe je van daar tot ....








Hier kwam. :) (Voor de simpele zielen: zo laag zakte.)
 

DeletedUser

Guest
Lol Teveron, hoe zielig en lomp ben jij ;)

Ik zal het mss heel kort voor jou uitleggen: in het bouwverlof gaat niet enkel 'de bouw' (=in jouw ogen enkel de metsers neem ik aan) een aantal weken in verlof, maar nog een massa andere bedrijven. Dit kunnen producenten van ramen zijn, ingenieurs kantoren, etc. Heel wat bedrijven die aanverwant zijn met de bouw stemmen hun verlofregeling op het bouwverlof af. In die bedrijven (en ook gwn in de bouw...) werken zowel op universiteit geschoolde werknemers als 'gewone' bouwvakkers.

Daarnaast slaat die denigrerende toon en het ophemelen van hoge/universitair geschoolde mensen ook op weinig...

@Appel, geniet van je vakantie, maak samen met Flox nog eens een filmpje! :D
 

DeletedUser21032

Guest
Lol Teveron, hoe zielig en lomp ben jij ;)

Ik zal het mss heel kort voor jou uitleggen: in het bouwverlof gaat niet enkel 'de bouw' (=in jouw ogen enkel de metsers neem ik aan) een aantal weken in verlof, maar nog een massa andere bedrijven. Dit kunnen producenten van ramen zijn, ingenieurs kantoren, etc. Heel wat bedrijven die aanverwant zijn met de bouw stemmen hun verlofregeling op het bouwverlof af. In die bedrijven (en ook gwn in de bouw...) werken zowel op universiteit geschoolde werknemers als 'gewone' bouwvakkers.

Daarnaast slaat die denigrerende toon en het ophemelen van hoge/universitair geschoolde mensen ook op weinig...

@Appel, geniet van je vakantie, maak samen met Flox nog eens een filmpje! :D

Hij wilt al lang geen filmpjes meer maken :mad:
 
Bovenaan