Beste TW-strategie

DeletedUser10572

Guest
mini vraageke

Hoe maak je ooit een spoiler???????????????????
:confused:
 

DeletedUser

Guest
in theorie is het goed, maar daar blijft het bij;)

en btw, moraal kan niet lager dan 30% worden, dus dan stuur je toch gewoon 3x zoveel aanvallen:p

en natuurlijk,na een tijdje word je acc gewoon te groot voor 1 speler ;)
 

DeletedUser

Guest
in theorie is het goed, maar daar blijft het bij;)

en btw, moraal kan niet lager dan 30% worden, dus dan stuur je toch gewoon 3x zoveel aanvallen:p

en natuurlijk,na een tijdje word je acc gewoon te groot voor 1 speler ;)


Jah, tuurlijk... hoelang denk je dat het duurt een aanvalsdorp vol te stoppen? 2 weken dus, als je het goed doet... STEL dat de moraalbrekers hun dorpjes willen weggeven, en ze niet op die account zullen spelen en dat alles moraalbrekers samen 100 dorpjes hebben. 3 clears per dorp => 3 aanvalsdorpen weg => stel 1 dorp per dag => na 1 week 21 aanvalsdorpjes weg en weer voor de helft gevuld => volgende week weer 21 aanvalsdorpjes+ weer 21 erbij, dat zijn er al 21 minder, en zo kun je blijven doorgaan...
 

DeletedUser1410

Guest
nou ja

als jullie denken dat ik niet slim ben ofzo

zit op havo/vwo en ze denken dat ik vwo ++ wel kan

dus niet zeuren

Vwo is niet alles he, ik zit er zelf op, nu in de 5de, ken genoeg mensen die havo doen, of zelfs vmbo-t die in mijn ogen 'slimmer' zijn dan vwo-ers bij mij in de klas
 

DeletedUser

Guest
Zoveel dorpen kun je makkelijk onderhouden... troepen bouwer en groot deel van je werk is zo gedaan. Lijkt mij vrij lang duren om elke keer 4 edels te maken om weer een dorpje te pakken. Ben je dus een lange tijd mee bezig.
 

DeletedUser

Guest
ik zou me dorpen niet zomaar laten internen hoor :rolleyes:

deze strategie brengt sowieso veel onenigheid
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeker aan z'on soort strategie willen meewerken als grote speler of als moraalbreker ;) no problemo Count me in!
 

DeletedUser12828

Guest
Als je zoiets uitvoerd moet je het echt goed regelen maar ik zou het wel willen proberen moraal breker ftw?
 

DeletedUser

Guest
nee want dan krijg je altijd weer de andere leden die graag dat grote sterke account willen
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het dus gewoon impossible..
Te veel nadelen :p
 

DeletedUser

Guest
het kan dat het 2 spelers zijn die in pensioen zijn de ene dag de andere nacht
 

DeletedUser

Guest
lol, ik gebruik niet egt een strategie, gwoon lkkr de dorpjes om me heen met cavalerie plunderen en verder mijn normale inkomen (grondstoffen) verhogen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hallo ,

Ik zat te spreken met een vriend toen mij op het eerste zich een absurb idee opkwam , later leek dit wel nog een best gaaf idee ...

Stel :


Een topstam intert alle dorpen . Waardoor dus 1 account ongeveer 1500 dorpjes gaat hebben en 15.000.000 punten . De rest van deze stam blijft echter actief met 4 dorpjes vol aanvalstroepen .
Deze dienen als moraal breker en telkens als zij een dorpje edelen geven ze het aan het hoofd-account van 15.000.000 punten .

Zo schuiven ze telkens op naar de rand en zo blijft deze speler enorm groeien .
Omdat hij namelijk alleen def troepen moet maken ...
Je zou kunnen zeggen de onoverwinnelijke speler ....


Wat denken jullie er van en hebben jullie al zo een ideetjes gehad ?
zoja geef ze gerust het intreseert mij wel :D

Grtz ,
raphgo


ik snap je niet raphgo, je loopt nu al te zeiken en te klagen dat IK ... te veel intern ...
wat ga je dan doen? nog meer klagen?
tenzei jij een van de 10 bent die op het grootste acci mag meespelen zeker?

je bent me er eentje jij ....
 

DeletedUser

Guest
leuk idee hoor
maar wat heeft die wereld dan nog voor zin als er 1 iemand is die zoveel dorpen heeft
en nog : wie heeft er zin in om de hele tijd dorpen over te nemen en dan moet weggeven ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kan aan 15m punten geraken zonder een stam te internen hoor. Dat is dus zeker niet onmogelijk.

Ook zal je zeker niet onoverwinnelijk zijn...
Want als je het doelwit bent van een goede gecoordineerde aanval van 2full clears per dorp van jouw dan sta je zonder troepen en is het enkel nog opruim werk.

Akkoord je zal veel troepen tegenhouden en men raakt niet zomaar aan 3000full clears :p maar het is zeker niet onmogelijk.

En naar mate de wereld verder vorderd zullen er nog grote spelers komen waardoor je uiteindelijk maar weer middelmatig zult zijn ;-)
 

DeletedUser

Guest
... ze moeten daarna ook nog edelen, en waars. kun je nog wat clears dodgen dus is wel makkelijk om te overleven...
 

DeletedUser

Guest
heb je heeeel veeel goudmunten per edel nodig:p



------------------------14------1-------------------------------------

-------------------13--------*****--2--------------------------------

-----------------12-------*********---3----------------------------

---------------11------**************--4---------------------------

-----------------10--------*********-----5--------------------------

--------------------9---------*****-------6--------------------------

---------------------------8------------7-----------------------------



sterretjes is hoofdaccount


vervolgens zijn de nummers de moraalbrekers
elke dag wordt bij het desbetreffende nummer dorpen gecleard en geedeld


N.B.

moraalbrekers zijn spelers met 200K punten en dus aardig wat dorpen voor clears

jullie vergeten enkel een ding

4 spelers zijn genoeg voor het hele account omdat hij alleen verdedigings dopren en edels moet maken. dorpen zijn als het goed is uitgebouwd door de moraalbrekers voordat het hoofd account bij het dorp is.
 
Bovenaan