Beste Strategie

DeletedUser

Guest
Het is nogal een individueel spel, niemand zal hier op het forum de beste strategie uiteenzetten, dus lees eerst even de helpfunctie en de FAQ.
Houd er ook rekening mee dat je de eerste 5 dagen niet zal worden aangevallen.
Als je na wat speeldagen meer gerichte vragen hebt kan je die hier stellen. Het is ook handig, ik raad het zelf aan, om bij een stam te gaan. Op het stamforum kan je dan beter discussieren over tactieken, krijg je (hopelijk) hulp van wat ervaren spelers.
 

DeletedUser

Guest
Lees inderdaad de help eens door. Op het forum van tribalwars.net staat ook heel wat. Misschien dat dat helpt. Succes!
 

DeletedUser

Guest
bescherming

ik hoop ook dat je een goede stam vind en eventueel ook goeie bondgenoten

ps: gaan we ook meer contact houden
 

DeletedUser

Guest
klopt, ge moe zien wa voor u goe uitkomt, heeft ook wa te make me hoe dikwijls ge on kunt kome, als da ni veel is moete dus zien da uwe warehouse hoog genoeg is anders zit da constant vol en gaan veel grodnstoffe verlore... wa natuurlijk jammer is...
 

DeletedUser

Guest
Het is nogal een individueel spel, niemand zal hier op het forum de beste strategie uiteenzetten, dus lees eerst even de helpfunctie en de FAQ.
Houd er ook rekening mee dat je de eerste 5 dagen niet zal worden aangevallen.
Als je na wat speeldagen meer gerichte vragen hebt kan je die hier stellen. Het is ook handig, ik raad het zelf aan, om bij een stam te gaan. Op het stamforum kan je dan beter discussieren over tactieken, krijg je (hopelijk) hulp van wat ervaren spelers.

Individueel?

ben ik het totaal mee ONeens, je hebt een stam, remember.
 
Bovenaan