Beste stam W4

DeletedUser

Guest
jah succes

ennuh yarn weet jij het of die candyball die er nu is een nepstam is aangezien hij verwijderd was?

nepstam voor mij want oplalaboem zit er nit in en voor de rest zie ik ook niet echt een ervaren speler maar ze zullen wel toestemming van de echte candyball hebben gekregen door oplalaboem maar als ik jou was zou ik er niet in gaan ze hebben hun stam al eens opgeheven en dat egt genoeg over ze
 

DeletedUser

Guest
dat zij ik ook al:rolleyes:

:eek: mijn fout, ik had het maar half gelezen, maar goed heb het lekker over w4, en laat Opus er lekker buiten.

Ik heb geen zin om op de fora van alle werelden te gaan bijhouden omdat mensen graag over ons praten:)
 

DeletedUser

Guest
:eek: mijn fout, ik had het maar half gelezen, maar goed heb het lekker over w4, en laat Opus er lekker buiten.

Ik heb geen zin om op de fora van alle werelden te gaan bijhouden omdat mensen graag over ons praten:)

Oké, ook een foutje van mij, sorry:p
 

DeletedUser

Guest
nepstam voor mij want oplalaboem zit er nit in en voor de rest zie ik ook niet echt een ervaren speler maar ze zullen wel toestemming van de echte candyball hebben gekregen door oplalaboem maar als ik jou was zou ik er niet in gaan ze hebben hun stam al eens opgeheven en dat egt genoeg over ze




dat was ik ook niet van plan vroeg het me af
omdat ik zomaar een invite kreeg.


en tw doet raar met de graphics
of ligt dat aan mij citern knop hier op het forum is bijvoorbeeld weg en de antwoorden knop ook
 

DeletedUser

Guest
raar vanochtend om half zeven was alles nog goed
en het is allleen bij tw
 

DeletedUser

Guest
het is nu weer normaal gelukkig
lag waarschijnlijk aan mijn internet
 

DeletedUser

Guest
het was niet allleen op het forum ook in het spel zelf
nu weer ontopic

/EA/ is de beste
 
Bovenaan