Beste Pi vriendjes en vriendinnetjes,

DeletedUser23168

Guest
Yveskes
Jesse is er dacht ik net uit..


als ze natuurlijk cia zit wel ja
maar ik begrijp haar dan wel dat ze niet zegt welke stam en acc ze zit wie is er nu zo trots om over zijn cia acc te stoefen zou ik ook liever voor mijn eigen houden :) ahahhahahah
 
Reactiescore
0
Yveskes
Jesse is er dacht ik net uit..


als ze natuurlijk cia zit wel ja
maar ik begrijp haar dan wel dat ze niet zegt welke stam en acc ze zit wie is er nu zo trots om over zijn cia acc te stoefen zou ik ook liever voor mijn eigen houden :) ahahhahahah

Ooit over nagedacht om bouwvakker te worden?
 

DeletedUser

Guest
Yveskes
Jesse is er dacht ik net uit..


als ze natuurlijk cia zit wel ja
maar ik begrijp haar dan wel dat ze niet zegt welke stam en acc ze zit wie is er nu zo trots om over zijn cia acc te stoefen zou ik ook liever voor mijn eigen houden :) ahahhahahah


Ik denk dat het voor de meeste wel duidelijk is waarom ik het nog ff stil houd.

Maar een topje van de sluier, waaruit men nu al de volgende conclusie kan trekken :)

A. De bronnen van Pi doen hun werk niet goed.
B. De wereld was stukje zaaier voor Pi in de tijd dat ik weg was.
C. Wereld 9 is doods en druk op zijn retour.
D. Niemand heeft hier een echt doel meer voor ogen.
E. Mijn terugkomst heeft voor leven in de brouwerij gezorgd :)
F. Pi is diep in slaap (hiermee wil ik zeggen dat ze geen echte mooie mass aanvallen meer plannen, waar ik toen (en ik spreek uit ervaring) bijzondere waardering voor had )
G. De eigen roem van Pi is nog net zoveel valse lucht als toen :)


hmm kan nog wel even doorgaan...
 

DeletedUser

Guest
Nou irene, ik zit dat wel niet in pi..maar laat ik dit zeggen, als er 1 stam w9 domineert is het Pi, als er 1 stam vaak strakke stam attacks uitvoert, is het wel Pi..

Ik denk dat er binnenkort wel weer wat gaat gebeuren op w9.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het voor de meeste wel duidelijk is waarom ik het nog ff stil houd.

Maar een topje van de sluier, waaruit men nu al de volgende conclusie kan trekken :)

A. De bronnen van Pi doen hun werk niet goed.
B. De wereld was stukje zaaier voor Pi in de tijd dat ik weg was.
C. Wereld 9 is doods en druk op zijn retour.
D. Niemand heeft hier een echt doel meer voor ogen.
E. Mijn terugkomst heeft voor leven in de brouwerij gezorgd :)
F. Pi is diep in slaap (hiermee wil ik zeggen dat ze geen echte mooie mass aanvallen meer plannen, waar ik toen (en ik spreek uit ervaring) bijzondere waardering voor had )
G. De eigen roem van Pi is nog net zoveel valse lucht als toen :)


hmm kan nog wel even doorgaan...


Ik zou een serieus antwoord kunnen geven op al deze punten, waarbij ze allemaal met behulp van objectieve statistieken van de baan worden geveegd maar ik ga dit niet doen omdat je (zoals de meeste wel weten) weet dat je gebakken lucht aan het verkopen bent. Je mag dan wel zoveel statements maken als je wil, aub zorg voor bewijzen (rapportjes, statistieken, kaartjes,...). 1 ding kan ik wel kwijt; als wij dan toch in onze diepe slaap liggen (hoewel TWstats ons iets anders laat zien); waarom verliezen jullie dan nog steeds -na x aantal maanden- massa's dorpen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou een serieus antwoord kunnen geven op al deze punten, waarbij ze allemaal met behulp van objectieve statistieken van de baan worden geveegd maar ik ga dit niet doen omdat je (zoals de meeste wel weten) weet dat je gebakken lucht aan het verkopen bent. Je mag dan wel zoveel statements maken als je wil, aub zorg voor bewijzen (rapportjes, statistieken, kaartjes,...). 1 ding kan ik wel kwijt; als wij dan toch in onze diepe slaap liggen (hoewel TWstats ons iets anders laat zien); waarom verliezen jullie dan nog steeds -na x aantal maanden- massa's dorpen?

Wie versta je onder jullie?
 

DeletedUser

Guest
Ezeltje heeft er mij de laatste week alvast 100 bezorgd.. :D
Die dementie lijkt dus écht wel iets voor jouw leeftijdsklasse! ;)
 

DeletedUser

Guest
En zoals Reb zei, je spreekt met je puntjes duidelijk niet voor Pi maar voor je eigen stam?
 

DeletedUser

Guest
We moeten als Pi gewoon stoppen met aanvallen muntjes slaan op het gemakkie de komende 3 maanden dan hebben we samen zoveel edels dan kunnen we alles in 1x opruimen :D
 

DeletedUser

Guest
Ezeltje heeft er mij de laatste week alvast 100 bezorgd.. :D
Die dementie lijkt dus écht wel iets voor jouw leeftijdsklasse! ;)


hmm denk dat dit een waarschuwing wordt.

Ik gaf alleen een omschrijving van bovenstaande ziekte, jij beledigd persoonlijk iemand hiermee :(
en dan de dubbele post, aiaiai. De regels zeker vergeten.

en chepper, eindelijk verstandige taal. let's go
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33425

Guest
Niet zolang ik niet weet op welk account je speelt... ben ik daarachter, dan heb ik je heel wat te zeggen :D
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik had het op jouw leeftijdsklasse, dat kan je niet verpersoonlijken dacht ik..
Maar je mag hier gerust verder blaten en mekkeren hoor, we wachten de stats en rapportjes wel af!
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik had het op jouw leeftijdsklasse, dat kan je niet verpersoonlijken dacht ik..
Maar je mag hier gerust verder blaten en mekkeren hoor, we wachten de stats en rapportjes wel af!

Hoe oud ze is maakt niet uit gezien hoe ze eruit ziet geef je haar toch altijd +20 jaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe oud ze is maakt niet uit gezien hoe ze eruit ziet geef je haar toch altijd +20 jaar ;)

Je hebt me in het hart getroffen. Ik denk dat ik maar ga klaverjassen, dan kunnen jullie ook weer rustig verder slapen.

groetjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23168

Guest
ahahahahhahaha irenemars je sluit af met groetjes poker speel je op pokerace acc meschien
 
Bovenaan