[Ingevoerd] Berichten automatisch verplaatsen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 63 92,6%
  • Nee

    Stemmen: 5 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser

Guest
Misschien is het een idee om berichten automatisch te laten verplaatsen naar een aangegeven map, zoals scouts, en aanvallen op spelers, zodat dit makkelijker bij te houden is tussen alle farms.

De speler maakt daarvoor de mappen aan, en via een optie kan hij dan kiezen wat voor soort berichten hij aan die map wil koppelen.

Eventuele uitbreidingen voor dit idee? post ze hier :)
 

DeletedUser16768

Guest
Een clear waarin je 50 scouts doet komt aan op een dorp en alles sterft, behalve de 50 scouts.
Waar komt die dan?
 

DeletedUser

Guest
dan heb je toch geen blauw berichtje meer maar een rood blauw bolletje ofzo (dacht ik)
 

DeletedUser

Guest
Zeker weten voor!

Echter is het dan wel van belang dat je niet alle berichten hoeft te hernoemen, maar (ook) kunt selecteren op bepaalde troepen, dus bijvoorbeeld LC en SCOUT gaan naar Farmmap.

Ik farm namelijk met 5 scout en LC, elke dag gaan er meer dan 1k farms uit, en deze ga ik niet allemaal hernoemen zodat ze "automatisch" in een map komen, dat ik nog meer werk.

Mocht het dus op (bijvoorbeeld) troepenkeuze automatisch verplaatst kunnen worden zie ik hier grote potentie in.
 

DeletedUser58654

Guest
Voor, ;)

Werk het systeem wel even geheel uit aub.

Een clear waarin je 50 scouts doet komt aan op een dorp en alles sterft, behalve de 50 scouts.
Waar komt die dan?
Bij dat soort dingen moet je de conclusies gaan trekken,
 

DeletedUser58654

Guest
Dan heb je een blauw bolletje.

rood/blauw als je je offence verliest.
viel me wel op de GEEL/BLAUW niet bestaat. Dus ik kan niet zien wnnr ik er een scout bij had (handig voor fakes etc).
 

DeletedUser

Guest
Waarom is zoiets er nog steeds niet? Is toch veel praktischer...
 

DeletedUser

Guest
Of gewoon met 1 klik alles naar 1 map verschuiven vanaf nieuwe berichten...
 

DeletedUser58239

Guest
goed idee

maar hoe zit het bijvoorbeeld met farms op spelers

en als je scouts naar een speler stuurt
komt hij dan bij scouts, bij die speler of bij beide?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook een voorstander, ik heb laatst 500 Clears verstuurd en die kwamen binnen 2 uur aan. In die 2 uur was ik zelf office, ik ben er later achtergekomen dat ik een dorp had verloren, het valt niet echt op tussen al die berichten xD
 
Bovenaan