Bericht van niet reporter

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53823

Guest
W17: De opkomst van PHOW

Ineens uit het niets verscheen een stam op zaterdag 6 november uit een Alliantie van [ally]Joke[/ally] en [ally]*DOW*[/ally] hoe gaat het na een grote twee weken met de stam.

In dit artikel gaan we eens kijken hoe het met de stam gaat. Wat is hun: puntenaantal, ligging en natuurlijk belangrijk de wereldrang. De grote vraag die ik zelf al een paar keer op het wereld 17 forum las, is:’’waarom hebben ze zoveel leden bij [ally]PHOW[/ally]?’’


We beginnen eerst eens met die laatste vraag: ‘’waarom hebben ze zoveel leden’’? Na een beetje onderzoeken en naar hun statistieken te hebben gekeken, kwam ik er al gauw achter dat er vele fusies zich afspelen in [ally]PHOW[/ally]. En na fusies krijg je logischerwijs ook minder leden hierbij zou al een probleem zijn opgelost.

Dit zij stamleider [player]farmer X[/player] ook wel Kill666 over de fusies op het forum:

Het zijn de kleinere die onder elkaar fuseren (voornamelijk).
Het is aan de grotere in onze stam om hun te leren hoe alles werkt e.d.
We zitten met een aantal goede spelers uit andere werelden. Het is aan deze spelers om van Phow een Top-stam te maken

Ligging
De ligging van [ally]PHOW[/ally] valt ook over te twisten, in het zuiden ligt de stam [ally]WWR[/ally], in het westen ligt [ally]WOE[/ally], het oosten is al bijna bereikt en als [ally]PHOW[/ally] er een beetje gemakkelijk vanaf wil komen hebben ze alleen het noorden over om weg te vluchten dit zou ten kosten gaan dan van de stam [ally]ADDICT[/ally] welke ook is ontstaan na de fusie. Het cluster van [ally]PHOW[/ally] heeft de vorm van Hongarije, maar dan met een gat middenin het cluster waar zich spelers van [ally]WWR[/ally] en [ally]ADDICT[/ally] zich bevinden, en het cluster heeft nog een klein minpunt er steekt een vreemde ronde vorm boven het cluster uit.




































Puntenaantal

Vandaag op 24 november 2010 heeft [ally]PHOW[/ally] ongeveer 22.000.000 punten dat bij elkaar is gesprokkeld door 38 spelers. Als we na hun gemiddelde van punten kijken is dat laag tegenover de stammen die nog boven hun staan, maar daar weten we ondertussen de oorzaak van. Het aantal dorpen is 2537 maar het puntengemiddelde van hun dorp is een stuk minder dan de andere stammen in de top 20, als we dit met nummer 13 [ally]WWR[/ally] vergelijken zien we het verschil zelfs al terwijl je het puntengemiddelde hetzelfde kunt noemen.

Na een vraag aan Molkiek de actiefste speler van [ally]Phow[/ally] op het forum kreeg ik het volgende antwoord:

[ally]PHOW[/ALLY] heeft een laag gemiddelde maar binnen een dikke maand zal veel anders zijn.



Wereldrang

De wereldrang van [ally]PHOW[/ally] stijgt wel steeds ze begonnen op 6 november nog met de 32ste rang van de wereld. Een week later was hun wereldrang al 17de en nu staan ze 2½ week na de fusie alweer op rang 12. In de toekomst weten we wat er met [ally]PHOW[/ally] gebeurt.

Of ook wel hoe [player]Fetske[/player] het zegt op het forum:We zullen het zien is [ally]PHOW[/ally] flop of top?
 

DeletedUser

Guest
wtf:eek: wat een n**b onze stam valt niet over te twisten, ik vind wat farmer hieronder zegt wel waar nadat ik het doorgelezen heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957951

Guest
Zeg repporterke ik zou mijn teksten wat recenter maken...

en vooral nu eens gaan kijken naar phow...
 

DeletedUser

Guest
Erg fijn, maar je weet dat de Tww codes niet werken op het AF... ?
 

DeletedUser

Guest
Sorry,maar ik vind dit artikel maar niks...
blush2.gif
 

DeletedUser52559

Guest
Het artikel is inderdaad al bijna een maand oud. Maar de situatie toen (22november) klopt wel redelijk.

Heb wel een opmerking over 'dat gat' in ons cluster, nooit aan onze zusterstam ~D.B~ gedacht?

Vraag me ook af wie dit schreef.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wie zei dat mijn naam gebruikt mocht worden in het artikel?
 
Reactiescore
25
Post dit artikel onder je eigen naam, niet onder de naam van het weekblad waar jij geen lid van bent. Dan laat ik het topic open, nu sluit ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan