Beoordeel de top 20!

DeletedUser68061

Guest
BacktoLife;5425201 [SIZE=3 zei:
13. carnationwhale5[/SIZE] [FLOP/TOP]
Ligging een typisch safe 'rekruutje' van DET :) jammer dat die vent geen front heeft, dus de ligging is echt bar en bar slecht.

Reputatie Tyron 2.0 alleen dan wat dommer, tevens is hij een meester troller(of althans dat denk hij zelf ook :D) Het postieve van hem is dat hij wel redelijk goed vv'tjes doet schijnt het.

OD ODD heeft hij nog nooit van gehoord, maar aanvallen doet hij nog wel eens(ook niet heel veel vergeleken met de andere top spelers)

Groei totaal niet steady, internen en edelen wat er overblijft daar in de rim en daarna ligt hij vast. Zal hooguit nog een paar maanden duren gok ik zo.

*Top speler omwille van z'n kunnen niet vanwege het barre account.

ligging: rekruutje zou ik me niet noemen omdat ik in DET ben gekomen sinds ik 89 punten had!
ik ben mee overgekomen(5 dagen later) van w30 samen met de rest dat in het begin in det zat. (klein beetje premade!)

reputatie: met men iq van 32 zal ik hier niet veel kunnen zeggen om dat te verhogen. vv doe ik graag ja, bij 3 stammen en zelfs enkele stamlozen.

OD: odd ben gewoon een vriendelijke jongen, oda haal ik nu enkel nog met een massa

groei: ik denk dat ik over een maand al zal vastliggen, dan maar ergens een frontje gaan opzoeken

fouten in deze post zijn geheel mijn fout en ik verwijt niemand hier express denk ik
 

DeletedUser

Guest
Ik doe de top 15 maar, omdat ik voor meer geen zin heb.


7. The Crowe. [FLOP/TOP]
Ligging Mooie ligging, compact clustertje dus looptijden zijn niet zo lang #voordeel. Tevens heeft het account de potentie om zich tussen amen & hippo te wurmen (al gaat dat wel even duren)

Reputatie Stabber, zelf ik vond die actie een stam: je stam verlaten en bij de vijand gaan en na horen zeggen is het ook niet echt respectvol gegaan(geen afscheidbrief*(twee meningen over)/regeling)

OD lekkere ODA door de breuk van Hungry glebber, voor de rest een OKE- ODD dus het zal hem niet heel makkelijk vergaan om dorpen binnen te halen.

Groei half om half, zijn tijden dat hij stil blijft staan (om voor te bereiden op een massa/edels sparen) en tijden dat hij flinke groei maakt.


Dat mijn afscheidsbrief van toch zeker 800 woorden verwijderd wordt is niet mijn probleem.
 

DeletedUser

Guest
ligging: rekruutje zou ik me niet noemen omdat ik in DET ben gekomen sinds ik 89 punten had!
ik ben mee overgekomen(5 dagen later) van w30 samen met de rest dat in het begin in det zat. (klein beetje premade!)

:eek: sorry dat had ik niet gezien, ziet er namelijk echt uit als een 'safe rekruutje' excuses ;)

reputatie: met men iq van 32 zal ik hier niet veel kunnen zeggen om dat te verhogen. vv doe ik graag ja, bij 3 stammen en zelfs enkele stamlozen.

OD: odd ben gewoon een vriendelijke jongen, oda haal ik nu enkel nog met een massa

groei: ik denk dat ik over een maand al zal vastliggen, dan maar ergens een frontje gaan opzoeken

fouten in deze post zijn geheel mijn fout en ik verwijt niemand hier express denk ik

T'is niet de bedoeling dat je dingen hieraan gaat toevoegen he :mad:

Dat mijn afscheidsbrief van toch zeker 800 woorden verwijderd wordt is niet mijn probleem.
Ook niet lief van ze :(
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt een afscheidsbrief nou uit?

Nog steeds een naaiactie.
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt een afscheidsbrief nou uit?

Nog steeds een naaiactie.

Nou, het boek gewoon afsluiten, de stam leaven hoeft geen naaiactie te zijn als je het netjes afrond. Je kan het niemand kwalijk nemen om voor eigen succes te gaan, of jij wel?
 

DeletedUser

Guest
Vind persoonlijk dat het hoofdstuk "The Crowe" wel eens afgesloten mag worden. Hij heeft ooit een moeilijke keuze gedaan , die in Hippo/amens ogen idd al verraad mag gezien worden , maar deze is nu al een tijdje terug. Laten we even kijken naar de toekomst nu in plaats van constant er op terug te komen.

En er zal wel een afscheidsbrief zijn geweest , waarschijnlijk deleted door instant rage na zo'n actie.
 

DeletedUser51839

Guest
8. i am psycho [FLOP/TOP]
Ligging heerlijk cluster om te farmen, klote om te verdedigen. Nou heeft tyron het geluk dat er niet echt goede spelers in de rim daar liggen :p

Reputatie praat snel zijn mond voorbij, zegt wat hem op z'n lever zit, kortzichtig en farmverslaafde en vergeet AF-wannabe niet.

OD lekkere ODA vooral van Zero de laatste tijd;) en ODD is ook niet erg laag dus het gaat daar zeker niet voor niets.

Groei de grafiek gaat steiler omhoog dan de meeste spelers omdat onze tyron veel farmt:rolleyes: voor de rest gaat die wel lekker daar in de rim. Hij moet eens met Bobbie clashen:cool:

Dank je voor de mooie rate :)

Echt klote om te verdedigen is het niet hoor eigenlijk, ik speel graag zo en het lukte ook al goed zo ;) ODA ligt weer tijdje stil maar Nero laat ik bewust met rust vanwege de troubles daar en wil altijd een vijand die 100% er kan voor gaan. Ook Zero zal niet lukken want gaf de nieuwe speler op Djenser nog effe tijd om in te werken ;)

Die clash met Bob zie ik zelf persoonlijk wel naar uit alleen denk dat dit nog een tijdje zal duren :(
En kortzichtig zou ik niet zeggen aangezien ik een plannetje had gemaakt voor Zero :/
 

DeletedUser

Guest
Vind persoonlijk dat het hoofdstuk "The Crowe" wel eens afgesloten mag worden. Hij heeft ooit een moeilijke keuze gedaan , die in Hippo/amens ogen idd al verraad mag gezien worden , maar deze is nu al een tijdje terug. Laten we even kijken naar de toekomst nu in plaats van constant er op terug te komen.

En er zal wel een afscheidsbrief zijn geweest , waarschijnlijk deleted door instant rage na zo'n actie.

Ik weet er ook niet veel vanaf maar ik hoorde dat er geen afscheidsbrief was en of er een 'regeling' was weet ik ook niet en of dat überhaupt nodig was. Kan me voorstellen dat wanneer The crowe. def bij iemand van hippo heeft staan hij het z.s.m. terug wil trekken maar zou netjes zijn als hun dan de kans gegeven werd om te stacken.

Maar voor de rest is er niks mis mee met The Crowe. hoor, logische keuze maar een beetje respect richting zijn oude stam kan dan geen kwaad toch? Dat van geen afscheidbrief neem ik wel terug, maar weet niet hoe het voor de rest is gegaan met evt tijdelijke naps/regelingen. Als die nodig waren en the Crowe gunt het ze niet dan staat hem dat zeker niet netjes.
 

DeletedUser

Guest
Dank je voor de mooie rate :)

Echt klote om te verdedigen is het niet hoor eigenlijk, ik speel graag zo en het lukte ook al goed zo ;) ODA ligt weer tijdje stil maar Nero laat ik bewust met rust vanwege de troubles daar en wil altijd een vijand die 100% er kan voor gaan. Ook Zero zal niet lukken want gaf de nieuwe speler op Djenser nog effe tijd om in te werken ;)

Die clash met Bob zie ik zelf persoonlijk wel naar uit alleen denk dat dit nog een tijdje zal duren :(
En kortzichtig zou ik niet zeggen aangezien ik een plannetje had gemaakt voor Zero :/

Tot je iemand tegen komt die wel van wanten weet en dan gaat het allemaal niet zo makkelijk: Cleartjes zijn lang onderweg, defjes/snipes zijn er minder (want dorpjes liggen redelijk ver uit elkaar). Voordeel daarentegen is wel dat je minder dorpen hoeft te stacken en als je die dorpen hebt gestacked je vijand langer moet lopen om te edelen. Is maar net wat voor vijand je voor je neus hebt. Maar makkelijker deffen dan een compact cluster is het zeker niet.

Kortzichtig, misschien was impulsief beter verwoord ;) bedoelde namelijk niet kortzichtig op het denkvermogen(vooruit denken) maar meer op het handelen dat je weinig gedachte geeft.
 

DeletedUser51839

Guest
Tot je iemand tegen komt die wel van wanten weet en dan gaat het allemaal niet zo makkelijk: Cleartjes zijn lang onderweg, defjes/snipes zijn er minder (want dorpjes liggen redelijk ver uit elkaar). Voordeel daarentegen is wel dat je minder dorpen hoeft te stacken en als je die dorpen hebt gestacked je vijand langer moet lopen om te edelen. Is maar net wat voor vijand je voor je neus hebt. Maar makkelijker deffen dan een compact cluster is het zeker niet.

Kortzichtig, misschien was impulsief beter verwoord ;) bedoelde namelijk niet kortzichtig op het denkvermogen(vooruit denken) maar meer op het handelen dat je weinig gedachte geeft.

Idd maar zoals je zelf aangaf heb je minder stacks nodig op mijn manier. Alsook loopt alles langer wat mij meer tijd om te handelen geeft.

Kortzichtig is als je niet ver vooruit denkt en daardoor onverstandig handelt. Ik denk wel degelijk ver vooruit en dus kan mijn handelen niet veroorzaakt worden doordat ik kortzichtig ben.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet er ook niet veel vanaf maar ik hoorde dat er geen afscheidsbrief was en of er een 'regeling' was weet ik ook niet en of dat überhaupt nodig was. Kan me voorstellen dat wanneer The crowe. def bij iemand van hippo heeft staan hij het z.s.m. terug wil trekken maar zou netjes zijn als hun dan de kans gegeven werd om te stacken.

Maar voor de rest is er niks mis mee met The Crowe. hoor, logische keuze maar een beetje respect richting zijn oude stam kan dan geen kwaad toch? Dat van geen afscheidbrief neem ik wel terug, maar weet niet hoe het voor de rest is gegaan met evt tijdelijke naps/regelingen. Als die nodig waren en the Crowe gunt het ze niet dan staat hem dat zeker niet netjes.

afscheidsbrief was er wel had ik gehoord
Maar dan nog.

Hij had ook al veel eerder kunnen zeggen dat hij naar Faith ging, hadden mensen zich erop kunnen aanpassen, zoals Archer Maximus die hij zo daarmee omzeep geholpen heeft. Natuurlijk is dit een keuze en hoort dit bij een spel, maar een normale speler doet zo'n actie niet, vooral niet alsje net een fusie doet met een speler en hem daarna meteen peert. Daarna meteen archer maximus pakken.

Daarnaast naait die fusiepartner ook meteen Hungry Gleber, waarmee hij vanaf 30 punten samen heeft gespeeld met als argument 'tis maar een spelletje' ( heb hier de logs van )

Het is misschien een begrijpelijke keuze van crowe geweest, maar het blijft gewoon in ieders ogen zwak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet er ook niet veel vanaf maar ik hoorde dat er geen afscheidsbrief was en of er een 'regeling' was weet ik ook niet en of dat überhaupt nodig was. Kan me voorstellen dat wanneer The crowe. def bij iemand van hippo heeft staan hij het z.s.m. terug wil trekken maar zou netjes zijn als hun dan de kans gegeven werd om te stacken.

Maar voor de rest is er niks mis mee met The Crowe. hoor, logische keuze maar een beetje respect richting zijn oude stam kan dan geen kwaad toch? Dat van geen afscheidbrief neem ik wel terug, maar weet niet hoe het voor de rest is gegaan met evt tijdelijke naps/regelingen. Als die nodig waren en the Crowe gunt het ze niet dan staat hem dat zeker niet netjes.

Ik heb persoonlijke NAP'S aangeboden en ook nooit de aanval als eerste geopend op Hippo. Ik heb zelf alle stacks die bij mij stonden voorafgaand direct teruggestuurd, en ze dus ook de tijd te geven om eventueel hun eigen "nieuwe" front goed te zetten. Dit was precies niet het geval bij Hungry Gleber.

Maarja, als de NAP van hun kant niet gerespecteerd wordt (dat is hun goed recht uiteraard) kan ik verder ook weinig betekenen in die relatie.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb persoonlijke NAP'S aangeboden en ook nooit de aanval als eerste geopend op Hippo. Ik heb zelf alle stacks die bij mij stonden voorafgaand direct teruggestuurd, en ze dus ook de tijd te geven om eventueel hun eigen "nieuwe" front goed te zetten. Dit was precies niet het geval bij Hungry Gleber.

Maarja, als de NAP van hun kant niet gerespecteerd wordt (dat is hun goed recht uiteraard) kan ik verder ook weinig betekenen in die relatie.

Aw sorry :eek: dat wist ik niet, hippo vertelt, zoals dit maar weer eens aantoont, niet het volledige verhaal.
Maar het hele "stabber gebeuren" is puur omdat Hippo boos is op je omdat je de stam verlaten hebt? i.p.v. dat je daadwerkelijk een stab begaan hebt.
 
Bovenaan