Beoordeel de speler boven je 2.0

DeletedUser

Guest
~Punten
~ODA
~Reputatie
~Ligging
~Stam

Alles is op schaal van 1 tot 10. Je mag ook discussieren over waarom wat is gegeven.

East copy & paste:

[noparse]~ Punten:
~
~ ODA:
~
~ Reputatie:
~
~ Liggging:
~
~ Stam:
~[/noparse]
 

DeletedUser

Guest
Was de vorige topic niet gesloten omdat iedereen al beoordeeld was? En uiteraard ook omdat de beoordelingen niet strookten met de realiteit...
 

DeletedUser58597

Guest
GodOf War.

~ Punten:
~ 6/10 krappe voldoende aangezien wel meer kon zijn maar weet waarom. ;)
~ ODA:
~8/10 Nice
~ Reputatie:
~ 10/10
~ Liggging:
~5/10 je ligt mij in de weg, neehoor. ^^
~ Stam:
~11/10 Quiem :D:D
 

DeletedUser

Guest
NOMT:


~ Punten:
~ 6/10 25 february begonnnen en 380K punten. Tenzij je veel tegenslag hebt gehad kan dit (veel) beter.

~ ODA:
~ 8/10 860K (rang 113), mooi ODA voor je aantal punten.

~ Reputatie:
~ 6/10 Ken je niet van andere werelden ofzo, maar hier doe je het goed :)

~ Liggging:
~ 9/10 Mooi aan de rand van je stammen cluster, genoeg ruimte om te groeien en genoeg BB'tjes om te farmen :)

~ Stam:
10/10... tsja Quiem :)
 

DeletedUser58597

Guest
NOMT:


~ Punten:
~ 6/10 25 february begonnnen en 380K punten. Tenzij je veel tegenslag hebt gehad kan dit (veel) beter.

~ ODA:
~ 8/10 860K (rang 113), mooi ODA voor je aantal punten.

~ Reputatie:
~ 6/10 Ken je niet van andere werelden ofzo, maar hier doe je het goed :)

~ Liggging:
~ 9/10 Mooi aan de rand van je stammen cluster, genoeg ruimte om te groeien en genoeg BB'tjes om te farmen :)

~ Stam:
10/10... tsja Quiem :)

Die datum klopt niet bij TW-stats aangezien ik nog eens opnieuw ben begonnen. Iemand weet hoe ik die andere datum kan vinden ?
 

DeletedUser

Guest
GodOf War.

~ Punten:
~ 6/10 krappe voldoende aangezien wel meer kon zijn maar weet waarom. ;)
~ ODA:
~8/10 Nice
~ Reputatie:
~ 10/10
~ Liggging:
~5/10 je ligt mij in de weg, neehoor. ^^
~ Stam:
~11/10 Quiem :D:D

Punten, dat weet je wel domme def noob stammen :D
Ligging is inderdaad 5/10 geen deftige stam in de buurt enkel een stam die blokt en niet aanvalt, saai als ik het zacht mag uitdukken.
Quiem is inderdaad top :D

Die datum klopt niet bij TW-stats aangezien ik nog eens opnieuw ben begonnen. Iemand weet hoe ik die andere datum kan vinden ?

Geen idee, vraag het aan de support dat ze je dat even mailen?

Tempert.

~ Punten:
~ 8/10 Dik onorde zou ik zeggen, maar sommigen die een paar dagen later begonnen hebben al meer
~ ODA:
~6/10 als je mij ziet en je ziet jou, jij ben 2x zo groot en op ODA schelen we maar een kleine 200K
~ Reputatie:
~ 10/10 goede achtergrond etc etc meer moet ik hier niet zeggen
~ Liggging:
~ Goed tussen stamgenoten en edelruimte is ook geen probleem
~ Stam:
gewoon de top :D
 

DeletedUser14450

Guest
Tempert:

~ Punten:
~ 7/10 23 maart begonnen, is redelijk wat punten, maar als ik het met de top van de wereld vergelijk blijf je daar toch achter met de groei. Dit ook nog dat je aan de RIM ligt. Daarom een 7.

~ ODA:
~ 7/10 Vergeleken met punten en ODA, had dit meer mogen zijn. Je bent de laatste tijd wel bezig aan een inhaal slag op deze score. Hoop dat dit daargaat, dan haal je een mooie score.

~ Reputatie:
~ 7/10 Ken je niet van andere werelden, maar wat ik van je weet ben je een goede spam noob, maar heb je ook skils. Bent een echte teamspeler en snapt het spelletje goed. Nu eens afwachten als er echte tegenstand komt.

~ Liggging:
~ 8/10 zeer mooie ligging hoor! Zeker t.o.v. de stam. Uitbreiding genoeg en dat is mooi. wel nog wat gaten in je cluster, maar dat heeft iedereen in dit stadium, daarom een 8.

~ Stam:
8/10 Ookal is het mijn eigen stam, kritisch mogen we zijn. Zeer sterke stam, wat overloopt van activiteit. Veel spelers zijn flink gegroeit en oorlogen staan we ook hoog. Nadelen zijn de we nog geen groten tegenstander hebben gehad en ben benieuwd hoe we het daar tegen van af brengen en is er nog genoeg ruimte om een betere stam cluster te maken.

Algemeen 7,3 Mooi!
 

DeletedUser

Guest
Tempert:

~ Punten:
~ 7/10 23 maart begonnen, is redelijk wat punten, maar als ik het met de top van de wereld vergelijk blijf je daar toch achter met de groei. Dit ook nog dat je aan de RIM ligt. Daarom een 7.

~ ODA:
~ 7/10 Vergeleken met punten en ODA, had dit meer mogen zijn. Je bent de laatste tijd wel bezig aan een inhaal slag op deze score. Hoop dat dit daargaat, dan haal je een mooie score.

~ Reputatie:
~ 7/10 Ken je niet van andere werelden, maar wat ik van je weet ben je een goede spam noob, maar heb je ook skils. Bent een echte teamspeler en snapt het spelletje goed. Nu eens afwachten als er echte tegenstand komt.

~ Liggging:
~ 8/10 zeer mooie ligging hoor! Zeker t.o.v. de stam. Uitbreiding genoeg en dat is mooi. wel nog wat gaten in je cluster, maar dat heeft iedereen in dit stadium, daarom een 8.

~ Stam:
8/10 Ookal is het mijn eigen stam, kritisch mogen we zijn. Zeer sterke stam, wat overloopt van activiteit. Veel spelers zijn flink gegroeit en oorlogen staan we ook hoog. Nadelen zijn de we nog geen groten tegenstander hebben gehad en ben benieuwd hoe we het daar tegen van af brengen en is er nog genoeg ruimte om een betere stam cluster te maken.

Algemeen 7,3 Mooi!

Thanks :)
En ja ik blijf wat achter met de groei in vergelijk met de top... speel dan ook alleen en niet in een team van 3 spelers ;)
Maar als nog ben ik het met je eens, groei op me gemak door en dat bevalt me goed.
 

DeletedUser

Guest
~ Punten: 8/10
Sinds 19 maart bijna 600K, mooi gedaan. Stuk beter als mij :p

~ ODA: 7.5/10
1.6mio aan ODA. Mooi score maar verdiend just geen 8.

~ Reputatie:8/10
Wie kent onze leider Sexy VexX niet :p.

~ Liggging:7.5/10
Mooie ligging t.o.v. de stam en meer dan genoeg edelruimmte over.

~ Stam: 10/10
Duidelijk de top stam op w26 momenteel. Sterk vertegenwoordigd op het AF en ingame. En te bedenken dat je leider zijt verdiend een 10/10


Had niet gezien dat je nog niet waart beoordeeld :p
 
Bovenaan