Belangrijk : heb echt hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51481

Guest
Ik ben gisteren enkele keren aangevallen door Lolbroek... Nu heeft hij voorvandaag nog 6 grote legers op me afgestuurd. Ik heb momenteel al wel weer wat soldaten , maar niet genoeg om hem weerstand te kunnen bieden(enkele) en vrees dat hij dit deel van de kaart wil veroveren. Hij heeft ook Minas Tirid overgenomen en dat was de sterkste vesting in ons gebied. Je bent een deel van mijn hoop, wil je me helpen de aanvallen af te slaan? Het eerste leger is er over 4 minuten en de andere 5 volgen dan met tussenpozen, maar de 1e alweer over een uurtje en de laatste over 7 uur, maar hij blijft doorgaan dus er zullen nog wel meer bijkomen. het moment van dit bericht is 7.40 uur dinsdag september. Ik hoop dat jullie me willen helpen anders komt er een grote agressieve speler in dit deel van de kaart en vrees ik voor iedereen.
Hij dreigt ook al met berichten dat ik moet stoppen , maar hier reageer ik niet op
groet,
Basserboy homebase(168|657) C61
:confused:

dit zijn de laatste berichten

oke begin opnieuw gewoon en maak wat meer troepen je bent al een prooi omdat je daar ligt ik groei echt veel rapper nu daar word alels geedeld door mij

ja die edelmannen zullen weer dood zijn dus je maakt het alleen maar erger dat zeg ik begin gewoon opnieuw je zal toch sterven daar
lolbroek817 op 27.09. om 20:47 uur

wil je alsjeblieft opnieuw beginnen want ik zal jouw toch edelen die 1ne edelman was doeod dat is 10 keer niets voor mij dat kan me niets schelen begin maar opnieuw anders clear ik jouw opnieuw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Raad is wat voor bericht ik IG kreeg:

Hallo Streets,

Ik ben vandaag enkele keren aangevallen door Lolbroek... Nu heeft hij voor morgen nog 4 grote legers op me afgestuurd. Ik heb momenteel geen soldaten meer (enkele) en vrees dat hij dit deel van de kaart wil veroveren. Hij heeft ook Minas Tirid overgenomen en dat was de sterkste vesting in ons gebied. Je bent een deel van mijn hoop, wil je me helpen de aanvallen af te slaan? Het eerste leger is er over 16.45 uur en de andere 3 volgen dan over 19.45 uur. het moment van deze mail is 20.16 uur maandag 27 september. Als je me niet kunt of wilt helpen komt er een grote agressieve speler in deel van de kaart en vrees ik voor iedereen.

Groet Basserboy

------------------------------------------------------------


Haha, hopeloos en ik denk dat hier een slotje op kan :rolleyes:
 

DeletedUser34763

Guest
Misschien toch nog even oefenen en skils opdoen ;).
En een stam zoeken en hulp vragen ! :D
Ik wil je wel 1 speer sturen als hij max 1 uur duurt als reistijd.. maar het is niet zo.. sorry :§
 

DeletedUser49603

Guest
Dit zal je toch zelf moeten uitzoeken
Je leert er veel van
 

DeletedUser48278

Guest
Sorry, maar je spelt Minas Tirith verkeerd...
En ik, als grote Lotr fanaat, word dan diep teleurgesteld :(
 

DeletedUser16899

Guest
Dit is onder andere waar het spelletje om draait. Oorlog voeren ;)
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan