BeIntelligent's Tutorials

DeletedUser63918

Guest
Hmm, ik zou graag een tutorial van een redelijke tag willen zien. Niet te moeilijk maar wel iets wat een goed beeld geeft.

Tekst plaatsen kun je denk ik beter filmen.
 

DeletedUser64126

Guest
Deze van Platina:
machine116.png
 

DeletedUser58520

Guest
Ik zou graag een tutorial zien met meer uitgebreide uitleg.
dus niet alleen wat er gedaan is, dat is altijd wel duidelijk, maar juist waarom, welke gedachte daar achter heeft gezeten etc.

Ik ben van plan ook weer te gaan taggen ;oo
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag een tutorial zien met meer uitgebreide uitleg.
dus niet alleen wat er gedaan is, dat is altijd wel duidelijk, maar juist waarom, welke gedachte daar achter heeft gezeten etc.

Ik ben van plan ook weer te gaan taggen ;oo

Dit^ uitleggen waarom je de c4ds erbij hebt gedaan en waarom deze. Dat zou veel helpen.
 

DeletedUser

Guest
Een tut voor die tag gaat niet lukken ben ik bang

Lukt wel maar gaat vreselijk lang duren volgens mij.

Ik denk dat hij bedoelt dat hij de .Psd kwijt is :)

Psd heb ik nog; maar de psd is te onduidelijk voor iemand om te ontcijferen; ik ga dat Bi niet aandoen, ik zou zelf wel een tut kunnen maken hoor; maar ik kan het manippen van de c4ds niet echt uitleggen. Er zit denk ik 3-5 uur in deze tag waarvan het meeste detailwerk is en dat past gewoon niet in een tut.



Zou kunnen maar ook die psd is veels te random
 

DeletedUser64126

Guest
Psd heb ik nog; maar de psd is te onduidelijk voor iemand om te ontcijferen; ik ga dat Bi niet aandoen, ik zou zelf wel een tut kunnen maken hoor; maar ik kan het manippen van de c4ds niet echt uitleggen. Er zit denk ik 3-5 uur in deze tag waarvan het meeste detailwerk is en dat past gewoon niet in een tut.




Zou kunnen maar ook die psd is veels te random

Kan jij dan van wat duidelijkere recente PSDs gwn de tag plaatsen, kiezen wij wel waar we de tut van willen :p
 

DeletedUser60895

Guest
De laatste gmv, ook al ben ik prolly te lui om m te doen.
 
Bovenaan