Beginnersbescherming

DeletedUser61241

Guest
Geachte allemaal,

Op dit moment word ik aangevallen door een speler die nog onder beginnersbescherming valt.
Ik vind het nogal raar dat zij mij al wel aan kunnen vallen want nu kan ik simpelweg niks terugdoen. Is het niet aannemelijker dat je een regel opstelt dat als je onder beginnersbescherming valt zelf ook nog niet aan mag vallen.(m.u.v. de barbarendorpen uiteraard)
Ik vind dit enigszins belachelijk namelijk..

Gr,

joossie
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik dacht dat je beginnersbescherming dan verviel, of heb ik dat dan mis?
 

DeletedUser61241

Guest
Ik ben van mening dat je beginnersbescherming dan moet vervallen. Ik kan hem nu niet aanvallen. Hij kan ongestoord zijn gang gaan. Dat maakt naar mijn idee het spel er niet echt leuker op ofzo.
Niet dat mij dat boeit maar voor andere spelers misschien wel.
 

DeletedUser

Guest
sowieso is het wel een goed idee, ook al vaak over na gedacht
vooral met snelheid 2 kan een speler een redelijke offensief opbouwen zonder gebackt te kunnen worden.

het gaat dan meestal wel om enkele uren, ik weet het, maar toch is het wel zo eerlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Die BB kan gewoon blijven bestaan. De eerste speler onder BB die mij pijn kan doen, als ik eruit ben... die moet nog geboren worden. Pas gewoon je tactiek aan. Punt.

P.S.:

Dit gezeur horen we dus op elke wereld die net gestart is... meestal van full offence spelers.

Met enige regelmaat worden deze (kuch) (top)spelers dan ook verrast en gecleard... door deze of gene aan slimme buurmannen/vrouwen. Je leest het dan steeds op het AF. Ik was er even niet, mijn co-speler heeft zich verslapen etc. etc. Nu zijn we gecleard en we gaan herstarten.

Zucht... denk ik dan. Sowieso het herstarten (waar is je doorzettingsvermogen + de wil om het die speler(s) betaald te zetten)..

En als je er bent, dan mogen de troepen in huis zijn of terugkeren. Dan kan je dodgen... want je ziet alles keurig aankomen.