Beginnersbescherming

DeletedUser61241

Guest
Geachte allemaal,

Op dit moment word ik aangevallen door een speler die nog onder beginnersbescherming valt.
Ik vind het nogal raar dat zij mij al wel aan kunnen vallen want nu kan ik simpelweg niks terugdoen. Is het niet aannemelijker dat je een regel opstelt dat als je onder beginnersbescherming valt zelf ook nog niet aan mag vallen.(m.u.v. de barbarendorpen uiteraard)
Ik vind dit enigszins belachelijk namelijk..

Gr,

joossie
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik dacht dat je beginnersbescherming dan verviel, of heb ik dat dan mis?
 

DeletedUser61241

Guest
Ik ben van mening dat je beginnersbescherming dan moet vervallen. Ik kan hem nu niet aanvallen. Hij kan ongestoord zijn gang gaan. Dat maakt naar mijn idee het spel er niet echt leuker op ofzo.
Niet dat mij dat boeit maar voor andere spelers misschien wel.
 

DeletedUser

Guest
sowieso is het wel een goed idee, ook al vaak over na gedacht
vooral met snelheid 2 kan een speler een redelijke offensief opbouwen zonder gebackt te kunnen worden.

het gaat dan meestal wel om enkele uren, ik weet het, maar toch is het wel zo eerlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Die BB kan gewoon blijven bestaan. De eerste speler onder BB die mij pijn kan doen, als ik eruit ben... die moet nog geboren worden. Pas gewoon je tactiek aan. Punt.

P.S.:

Dit gezeur horen we dus op elke wereld die net gestart is... meestal van full offence spelers.

Met enige regelmaat worden deze (kuch) (top)spelers dan ook verrast en gecleard... door deze of gene aan slimme buurmannen/vrouwen. Je leest het dan steeds op het AF. Ik was er even niet, mijn co-speler heeft zich verslapen etc. etc. Nu zijn we gecleard en we gaan herstarten.

Zucht... denk ik dan. Sowieso het herstarten (waar is je doorzettingsvermogen + de wil om het die speler(s) betaald te zetten)..

En als je er bent, dan mogen de troepen in huis zijn of terugkeren. Dan kan je dodgen... want je ziet alles keurig aankomen.

Als je er niet bent... of als je, je regelmatig verslaapt e.d. Dan zijn je troepen niet in huis... dan farmen ze op 3-4 uur weg... zo heb je toch opbrengst... dichtbij is alles leeg voor je gaat slapen.. en tot je wakker bent (3-4 heen + 3-4 uur terug) zijn ze er niet.

Dus je hoeft op een beetje troepen na (alles staat natuurlijk 24/7 aan).... ook als je Full Offence speelt amper iets te verliezen op de speler onder BB die naast je ligt. En zodra die BB afgelopen is, maak je gehakt van hem/haar.... ik zie het probleem dus echt niet.

Ga anders gewoon eerst voor 3x 250 (iof meer) defence... voor je full offence gaat spelen. Ja... dat is een tragere start... maar met de muur op L15-20 is er geen hond die je kan clearen als men nog onder BB staat.En als je dan de rest straks gebruikt voor een paar spikes op de buurman die wat groter is.... dan trek je ook dat wel weer recht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21830

Guest
^.^ +1
Al heb ik wat minder def in het begin. Verantwoord risico, noemen ze dat geloof ik. En herstarten moest ik wel, toen mijn 2 dorpjes gecleard waren :). Betaald zetten? dat lukt dan vrij slecht vanuit de rim. Genoegdoening? Ja, als je na een jaartje ziet dat die speler zelf wat tegenslag had en zijn acc gelijk op delete zette :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had dat probleem ook en heb het gepost bij ideeen maar zie het nergens staan
 
Bovenaan