Bedankt

DeletedUser

Guest
veel.
omdat een pro speler automatisch hoog in 1 van beide rankings gaat staan. zeker iemand die er vanaf het begin van deze wereld bij is.

een goede speler herken je niet door 1 goede verdedigende of aanvallende actie. maar kun je herkennen op termijn.
 

DeletedUser

Guest
veel.
omdat een pro speler automatisch hoog in 1 van beide rankings gaat staan. zeker iemand die er vanaf het begin van deze wereld bij is.

een goede speler herken je niet door 1 goede verdedigende of aanvallende actie. maar kun je herkennen op termijn.

Beste Sourced,

Ook al ben je zo'n verschrikkelijk slimme jongen heb je toch nét even niet ver genoeg gekeken.

Vanwege mijn herstart lag ik vrijwel snel, dan niet onmiddenlijk, in veilig stamgebied. Mocht je echt slim zijn dan bekijk je mijn volledige historie eventjes qua dorpen en dan kan je zien dat ik naast interne overnames altijd bezig ben geweest om vijandelijk gebied te bereiken. Vanaf dat moment ben ik met vijanden bezig geweest, echter de vijanden niet met mij. Waarom men dat niet deed moet je hen vragen waardoor het dus een feit blijft dat het niet mijn schuld is dat de odd laag is gebleven.

Anyway ik heb hier eigenlijk geen zin in dus je ziet maar wat je verder roept :D

Voor de laatste maal veel plezier en wellicht tot ooit!

Nas-T
 

DeletedUser30624

Guest
Nas-T zelfs als je vijand moet ik je respect geven voor wat je als leider van BORG hebt gepresteerd/gerespecteerd.
Er zijn weinig leden die zoiets kunnen presteren.

Het ga je goed in RL en ik snap je beslissing volledig.


Nogmaals respect!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
komaan jongens stopt toch eens met zeveren...
nas-t staat nergens binnen de top 40 in rangschikking. zowel ODA als ODD.
en als stamleider...
laat me zeggen dat TFT nooit enige moeite heeft ondervonden om een borg speler naar huis te spelen. een goede leider heeft een goede stam onder zich. laat me nu wel zeggen dat borg alles behalve goed is. ik moet nog de eerste borg speler tegen komen die de skills heeft van een echte topspeler.
nachtwaker lijkt me 1 van hun beste spelers, maar die zijn account bestaat vrijwel volledig uit verdediging. zegt genoeg volgens mij...

Dat vind ik bull shit je kan als leider zo goed je best doen maar als je leden niet willen of niet beter kunnen kan jij er als stamleider nog niks aan doen.

Waarom heb je specifiek voor de top 40 gekozen ??? Leg me dat uit waarom niet top 20 of top 50 ?? Ik weet wel dat Nas-T 42e staat als aanvaller staat dus het makelijk is om te zeggen kom we kiezen top 40. Een zo'n groot mogelijk stuk nemen wat buiten zijn berijk staat het verast me dat je niet zegt topt 41 :rolleyes:


En ik heb bij B0RG gespeeld ik voldoe aan jouw normen:
* 1e sta eerste in aanvalsranking
* 11e in def ranking
* 4e in totaal ranking.

Wel verbazend dat een noob zoals ik het toch zo lang vol hou aan de grens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ben slechts online volgens dat het nodig is. zolang er geen dreiging is gaat de broeksriem eraf. (letterlijk en figuurlijk :))

An sich niet zo moeilijk als je speelt als een "nobody" en alleen je grens hoeft vol te proppen, kijken naar mooie BB en orders opvolgen van je leiders. :cool:
Een stam leiden vereist iets meer kwaliteiten en inzet.

Hoe graag je het wellicht zou willen moet ik je zeggen dat ik geen druk van TFT heb ervaren en dat dit dus absoluut geen reden is geweest om te stoppen.
Ook pogingen om mij uit te dagen via het AF opdat ik zou terug keren en je alsnog een kans zou hebben om wel die druk uit te voeren is NIET aanwezig.

Er zit een nieuwe speler op het account en het ww is gewijzigd dus die rechtse van jou zal op mij never nooit niet komen.:eek:

Voorde laatste maal de "oude" Nas-T. Ik heb het ww voor het AF nu ook doorgegeven aan de "nieuwe" Nas-T.
 

DeletedUser39644

Guest
Hi Nas-Ty One,

Als ik eerlijk moet zijn kwam je besluit niet geheel onverwachts.

Toch wens ik je heel veel Suc6 in RL. Kun je ook eens op andere dagen het vlees aansnijden!!! Vergeet je wel niet je kroontje af te doen voordat je aan tafel gaat.

Is inderdaad onzin om trachten te minderen omdat minder om meer vraagt...

Hoop dat je over enkele maanden nog eens 'langskomt'...staan nog 'leuke' ontwikkelingen in het verschiet voor B0RG...

Gr. TAC
 

DeletedUser4141

Guest
En ik heb bij B0RG gespeeld ik voldoe aan jouw normen:
* 1e sta eerste in aanvalsranking
* 11e in def ranking
* 4e in totaal ranking.

Wel verbazend dat een noob zoals ik het toch zo lang vol hou aan de grens

Maar gij zijt ook de grootste stamhopper van deze wereld...

Enfin, Nas-T. Ik vind het jammer dood jammer! Dat we weer eens afscheid moeten nemen van een boegbeeld in onze wereld.
Het zit er echt aan te komen. HET EINDE IS NABIJ!!

Ik wil alvast laten weten dat ik steeds respect heb gehad voor jou en voor hoe gij borg wist te leiden. In mijn ogen de enige stam die altijd goed bij elkaar is gebleven.
Het is dan ook jammer dat gij ons verlaat.

Ik wens u veel succes met uw toekomst plannen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Nas-T,

Ook ik wil je nog veel succes in RL toewensen. Ik heb nooit eerder in een stam gezeten met zo een goed leidersfiguur als jou. Het is door de stam B0RG dat ik ongeveer 2 jaar geleden uiteindelijk gekozen heb voort te spelen op wereld 3 in plaats van op wereld 5 waar ik toen eigenlijk heel wat meer bereikt had. De leiding inspireerde mij vanwege hun idealen en respect naar de andere stammen/spelers toe. Nooit eerder in mijn TW geschiedenis ben ik zo een respect en geduld tegengekomen dan bij de leiding van B0RG onder de superieure leiding van zijn Queen. Het valt mij dus zwaar dat je nu stopt.

Een week geleden dacht ik zelf nog aan stoppen omdat ik niet genoeg tijd meer had. Je hebt mij toen alle moed ingesproken en argumenten aangehaald om toch de handdoek niet in de ring te gooien en verder te spelen, en ik moet zeggen, ik had toen alle moed verloren omdat ik nog steeds geen goede en betrouwbare co had kunnen vinden om samen met hernieuwde krachten, het de vijand eens knap lastig te kunnen maken. Ondertussen is die co gevonden en zullen wij met vernieuwde moed, jouw inzet samen met de stam niet verloren laten gaan. Je hebt de stam ver gebracht, het is aan ons nu om je te bewijzen dat dit niet voor niets was.

Met spijt in het hart neem ik hierbij afscheid, hopelijk tot weerziens!

Groeten,
Manuel
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt nas-t. Ondanks je mening over unicum heb ik altijd veel respect voor je gehad.

De keuze die je nu maakt is veruit het verstandigst en ik denk dat je hier nooit spijt van zult krijgen.


@ keizerbal

Heb jij het niet te druk met backstabben van rectus?:eek:

lol, grappig hoor, een edel op je eigen dorpen sturen, 0,5 seconden te lang wachten is doodelijk, je moet het toch maar kunnen!:cool:
 
Bovenaan