Bedankt

DeletedUser

Guest
Beste allemaal,

Na 2,5 jaar is voor mij ook de tijd gekomen om er een eind aan te brei-en.
Ik heb veel plezier en ergernissen beleefd de afgelopen jaren aan dit spel en wil al mijn vrienden, maar zeker ook mijn vijanden, bedanken voor de "swung" die dit spel hierdoor heeft gekregen.

Vanwege de lange duur en de intensieve werkzaamheden als leider is het niet langer verantwoord voor mij om nog langer door te spelen. Was ik niet al zolang leider geweest was het doorgaan als speler wellicht een optie maar nu zeker niet.

Ik wens jullie allemaal nog veel plezier op deze wereld en feliciteer de speler met de langste adem en de minste verplichtingen buiten het spel alvast met zijn / haar overwinning. ;)

Nogmaals, allemaal bedankt voor de leuke tijd en het beste gewenst in het gewone leven.

Nas-T
 

DeletedUser22241

Guest
Hmmmm jammer maar helaas.

't Ga je goed, tot ziens.
 

DeletedUser13822

Guest
nog veel succes nas-t ;)

als alleen speler doorgaan, terwijl je leider was, is niet simpel....

succes
 

DeletedUser22326

Guest
Respect voor jou Nas-T, succes in RL. Jammer dat je nu niet kunt nakomen wat je beloofd had (WKoA aanpakken) ik had graag gezien hoe dat zou gaan.

Komt er een vervanger voor je account ofzo?
 

DeletedUser

Guest
en w3 word weer een stuk spannender :rolleyes: *ugh* ugh*

suc6 in rl nas-T je bent in mijn ogen 1 van de beste leiders die ik gehad heb het gaat je goed
 

DeletedUser3166

Guest
Nachtwaker ben jij nu de enige leider?

Ik ben de enigste oorspronkelijke borg leider die overblijft ja...
BSK van TSB is sinds de fusie ook leider, effex en yorel dragen ook een steentje bij. Maar van de oude kern blijf enkel ik over.

Het stoppen van nas-t neemt veel van het spelplezier voor mij weg. De toekomst van borg zou niet mogen afhangen van 1 persoon, maar de queen is nu weg en denk niet dat éénieder hem zou kunnen vervangen.

Ik ga eerst een pol houden in de stam, daarna horen jullie meer over de toekomst van borg.

Ik hoop op geduld en afhoudende speculaties op dit forum tot ik meer weet.

Nas-t, oude vriend, ik ga je enorm veel missen. Maar natuurlijk gaat je gezin en werk voor. Ik hoop je ooit nog eens tegen te komen. Met spijt in het hart zeg ik adieu.
 

DeletedUser

Guest
Een hoop dreigementen die je niet gaat waarmaken?
Hoe lang was je al 'onderweg' en 'bezig' met TFT?
Zag je de strijd dan toch niet zitten?

Soit, veel succes in RL.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik wel erg makkelijk.

proberen te scoren tegen iemand die gestopt is. Jij weet niet hoe zijn privé situatie is dat kan van het een op het andere moment gewoon veranderen waardoor hij niet meer in staat / geen tijd meer heeft om tw te spelen
 

DeletedUser

Guest
Kom kom, het is natuurlijk mogelijk dat er privéfactoren zijn, maar hij stopt net wanneer er een front tussen hem en TFT begint te ontstaan?
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik een zwak argument.

Als TFT hem nouw aan het ownen was ja dan kan ik begrijpen dat je dit dubieus vindt, maar kom op zeg Nas-t is nog geen dorpje verloren aan TFT het omgekeerde zelfs. Nas-T staat voor met 7-0:

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
[876]Borg-TFT-Melch-Matrix-05 (72|392) K30 9,739 melch [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-10-15 23:38:56
[874]Borg-TFT-Melch-Matrix-04 (84|396) K30 9,470 melch [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-10-15 20:53:32
[873]Borg-TFT-Melch-Matrix-03 (76|393) K30 9,749 melch [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-10-15 16:12:05
[872]Borg-TFT-Melch-Matrix-02 (88|389) K30 9,458 melch [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-10-13 15:40:49
[871]Borg-TFT-Melch-Matrix-01 (86|389) K30 9,048 melch [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-10-13 00:49:57
[643]Borg-Deflection-Matrix (120|334) K31 10,469 Tissoo [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-06-15 08:56:16
[642]Borg-Biohazard-Matrix (122|340) K31 10,189 Tissoo [TFT] Nas-T [B0RG] 2009-06-15 02:39:23

Ik vind dit echt een argument voor niks. Alsof TFT een top stam is waar iedereen voor vreest waneer ze aan hen grenst. Kom maar terug met die hoofd uit de wolken en voeten op de grond want dat is echt total bull shit
 

DeletedUser

Guest
Je reactie is begrijpelijk, aangezien je de kaarten en de situatie niet kent. Oordeel er dan ook niet over.
 

DeletedUser

Guest
Wat is er jonge kun je de feiten niet aan ?

Ik weet meer dan jij denkt ik ken de situatie wel een beetje en de kaarten ken ik echt wel.

Maar jij laat nu wel zien hoe het zit je weet zelf dat het totale onzin is wat je lult en waneer iemand met sterke argumenten komt probeer je ze zo een beetje af te wimpelen. Waarbij jullie niks anders doen met pronken met stats tegen B0RG waarbij jullie zelf de hele stituatie niet eens kennen de pot verwijd de ketel tot hij zwart ziet.

Zwak, ik had echt wel meer van jouw verwacht
 

DeletedUser22326

Guest
Ja billy wat lul je nou :rolleyes: ik geloof er niks van dat je de situatie daar kent King123.... echt geen bal.
 
Bovenaan