Bedank knop

DeletedUser60153

Guest
Gaat de bedankknop eigenlijk nog weer terugkomen? :D
Is dat destijds toen niet toegezegd? (zo nee is dat ook geen probleem dan laat mijn geheugen me in de steek)
 

DeletedUser60153

Guest
Je kan daardoor ook heel makkelijk de wereldpolitiek zien (wie liked wie etc)
Ik zie het als een toevoeging voor het spel (waar propaganda en politiek een onderdeel van)
 

DeletedUser34690

Guest
Verdere discussie is niet nodig lijkt me, want het is inderdaad een top functie... maar wat niet gaat dat gaat niet.
Wanneer ik meer weet horen jullie dit vanzelf.
 
Reactiescore
133
Het gaat prima hoor, alleen moet je de plugin een beetje configureren. :rolleyes:
Mocht je daar concrete ervaring mee hebben, laat het weten :)

mischien is er wel een script voor te maken ^^
alleen moet je dan wel allebij het script hebben voor je kunt zien dat iemand bedankt :(
Er is een script voor te maken en er is een script voor getest. Helaas was dat geen succes, want elke pagina die geladen wordt is informatie van dat script en dus de database die er achter zit nodig. Het wordt te kostbaar om dat privé te doen.

Waarom doet Inno het niet? Er zal geen software van derden op de servers van Inno geïnstalleerd worden. Een zelf gemaakte plug-in (of script) is dan niet mogeliijk met hosting bij Inno. Deze regel vind ik overigens heel terecht.
 

DeletedUser

Guest
De bedankknop was idd één van de weinige nieuwigheden die een groot succes waren bij de community.
Zijn we al eens enthousiast, wordt het afgevoerd omdat de server het zogezegd niet aankan :p
 
Reactiescore
1.145
Er is een script voor te maken en er is een script voor getest. Helaas was dat geen succes, want elke pagina die geladen wordt is informatie van dat script en dus de database die er achter zit nodig. Het wordt te kostbaar om dat privé te doen.

Waarom doet Inno het niet? Er zal geen software van derden op de servers van Inno geïnstalleerd worden. Een zelf gemaakte plug-in (of script) is dan niet mogeliijk met hosting bij Inno. Deze regel vind ik overigens heel terecht.

jammer :(
maar snap dat het idd niet op die manier zal lukken tenzij iemand een flinke data base in zijn huis heeft staan :D
 
Bovenaan