BB zee?

DeletedUser858

Guest
Er staan veel accounts op de ranglijst welke zich hebben gepreregristreerd, alleen worden de dorpen pas geplaatst zodra deze spelers ook daad werkelijk starten dacht ik? Misschien daardoor?
 

DeletedUser57186

Guest
Spijtig dat al die barbs er niet echt zijn :eek:

Bwa, dan zou iedereen buiten willen liggen.

Die kaarten van classic zijn altijd beetje raar. Volgens mij was de kaart van classic2 nog de kaart van classic1 ofzo iets. Ook als ik kijk naar mijn accounts van classic1 en 2 hebben ze nu de dorpsnamen gekregen van de mensen die hier ook zo'n dorpsnamen hebben. Dus stel dat ik een dorp had op 500/500 en dat heten "hallo". En nu is er een nieuw dorp op 500/500. Als ik dan kijk naar de namen van mijn oude dorpen heeft mijn oude dorp die nieuwe naam gekregen van de speler van classic3.
 

DeletedUser59624

Guest
Bwa, dan zou iedereen buiten willen liggen.

Die kaarten van classic zijn altijd beetje raar. Volgens mij was de kaart van classic2 nog de kaart van classic1 ofzo iets. Ook als ik kijk naar mijn accounts van classic1 en 2 hebben ze nu de dorpsnamen gekregen van de mensen die hier ook zo'n dorpsnamen hebben. Dus stel dat ik een dorp had op 500/500 en dat heten "hallo". En nu is er een nieuw dorp op 500/500. Als ik dan kijk naar de namen van mijn oude dorpen heeft mijn oude dorp die nieuwe naam gekregen van de speler van classic3.

Loll, dat is echt te stom voor woorden :eek:
 

DeletedUser64517

Guest
Iemand die dit even wil doen? Mijn Engels is niet best. En google vertalen is ook al niet te best :S


Ramoth
Community Manager

Geregistreerd: 15 mei 2007 #2 Gisteren, 22:04 Naar boven
TW-stats is een onafhankelijk project en ik denk dat ze de wereld niet hebben gereset terwijl dat op onze server wel is gebeurd. Je kunt onderaan op TWstats, bij "report error" in het Engels aangeven wat het probleem is, dan zullen ze er naar kijken en het zeer waarschijnlijk spoeding oplossen.
__________________

Demons run when a good man goes to war. Night will fall and drown the sun When a good man goes to war. Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise When a good man goes to war.Demons run, but count the cost. The battle's won, but the child is lost.
 

DeletedUser65135

Guest
TW-stats is een onafhankelijk project en ik denk dat ze de wereld niet hebben gereset terwijl dat op onze server wel is gebeurd. Je kunt onderaan op TWstats, bij "report error" in het Engels aangeven wat het probleem is, dan zullen ze er naar kijken en het zeer waarschijnlijk spoeding oplossen.

Dat?...
 

DeletedUser57186

Guest
TW-статистика это независимый проект, и я думаю, они не сбросить мир пока что случилось на нашем сервере. Вы можете в нижней части TWstats, в «докладе ошибка» на английском языке для обозначения того, что проблема в том, то они будут смотреть на него и это весьма вероятно, будет вскоре транспортные проблемы.
 

DeletedUser44266

Guest
TW-статистика это независимый проект, и я думаю, они не сбросить мир пока что случилось на нашем сервере. Вы можете в нижней части TWstats, в «докладе ошибка» на английском языке для обозначения того, что проблема в том, то они будут смотреть на него и это весьма вероятно, будет вскоре транспортные проблемы.

je laatste woorden zeggen: "binnenkort transportprobleem"... niet helemaal top
 

DeletedUser

Guest
TW-статистика это независимый проект, и я думаю, они не сбросить мир пока что случилось на нашем сервере. Вы можете в нижней части TWstats, в «докладе ошибка» на английском языке для обозначения того, что проблема в том, то они будут смотреть на него и это весьма вероятно, будет вскоре транспортные проблемы.

TW統計是一個獨立的項目,我想他們也不會重置,直到世界發生了什麼事到我們的服務器。 ,您可以在底部的TWstats,“錯誤報告”在英語的問題是什麼,他們會看它,它很可能是很快的交通問題。
 

DeletedUser10429

Guest
TW統計是一個獨立的項目,我想他們也不會重置,直到世界發生了什麼事到我們的服務器。 ,您可以在底部的TWstats,“錯誤報告”在英語的問題是什麼,他們會看它,它很可能是很快的交通問題。

en nu voor de joden onder ons


TW-סטטיסטיקות הן פרויקט עצמאי, ואני חושב שהם לא מאופסים עד לעולם מה קרה לשרת שלנו. אתה יכול בתחתית TWstats, "דיווח הבאג" באנגלית מתייחס למה שהבעיה היא, הם מסתכלים על זה וזה מאוד סביר שבקרוב בעיות תחבורה
 

DeletedUser10429

Guest
En nu normaal?:s

Demonen worden uitgevoerd wanneer een goede man gaat naar oorlog. Night zal vallen en verdrinken de zon Als een goede man gaat naar oorlog. Vriendschap sterft en ware liefde ligt, zal 's nachts vallen en de donkere zal stijgen Als een goede man gaat naar war.Demons run, maar de kosten berekenen. De strijd gewonnen, maar het kind is verloren.
 

DeletedUser

Guest
Pas op! Piraten in de barbarenzee!!
Pirates-on-the-Indian-Ocean.jpg


pirates73.jpg


somali-piratesdotcom.jpg


Gallery-Somali-pirates-Pi-003.jpg


gallery-somali-pirates-pi-004.jpg
 
Bovenaan