Barbarendorp 14 zwaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik snap dit niet val ik barbarendorp aan waarover in de reglementen staat dat zij GEEN troepen produceren:cool:. Val ik hem aan staan daar 14 zwaard klaar:eek: hoe kan dit?:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
ik snap dit niet val ik barbarendorp aan waarover in de reglementen staat dat zij GEEN troepen produceren:cool:. Val ik hem aan staan daar 14 zwaard klaar:eek: hoe kan dit?:confused::confused:

ondersteuning? ik geef toe, ikzelf heb wel is de neiging om 40 zwaardjes ofzo in zown bonusdorpje te zetten en dan iedere noob van zn speertjes te ontdoen ^^
 

DeletedUser

Guest
maar daar staat alleen dat barbarenddorpen afgenomen dorpen zijn van spelers die de regels hebben overtreden. Dat ze dan hun troepen houden maar ik heb het over w6 die net begonnen is dit barbarendorp is altijd verlaten geweest
 

DeletedUser

Guest
lol wie dat ondersteunt wordt een beetje afgeslacht het is vast Impi
 

DeletedUser

Guest
barbaren ondersteunen is best handig hoor op het moment. De beginnende spelers hebben nog geen groot genoeg leger om actieve spelers aan te vallen en vallen dus barbarendorpjes aan... Dat kan je met ondersteunen heel makkelijk voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan